moikkis! mä pukeudun mielellään naistenvaatteisiin ja meikkaan paljon, näytän paljon tytöltä muutenkin, siis kropan suhteen (pienet hartiat, litteä vatsa...) olen vaan pohtinut kumpi haluan olla koska joka tapaukses mä oon aika feminiininen "mies". Joskus haluan enempi olla tyttö kun jätkä, musta tuntuu kivalta ku mua luullaan tytöksi ja miehet tulee iskee baareis, mutta on yksi mutta , tykkään ainoastaan naisista joten se on aika jännää ku ajattelen jos muuttaisin itseni kokonaan naiseksi nii miten ne asiat skulais sen jälkeen. mulla on todella ihana vaalea fleda ja pitkä ja siniset silmät kuten blondi tytöllä kuuluu olla : )
olen trans?
8
1931
Vastaukset
- Lellyskä
On eri asia haluta ja kokea olevansa nainen.
Transvestiitti haluaa olla nainen, kun taas transsukupuolinen kokee olevansa nainen.
Sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen on sitten eri asia. TS voi olla ihan samalla tavalla hetero, bi tai lesbo/homo kuin kuka tahansa muukin.- Anti-Taneli
Ensin sanon, että transsukupuolisia on yhtä paljon naisesta mieheksi kuin miehestä naiseksi -transsukupuolisia (naistransvestiiteista en ole kuullut). Sitten sanon, ettei transvestiitti halua olla nainen, vaan näytellä naista.
- Lellyskä
Anti-Taneli kirjoitti:
Ensin sanon, että transsukupuolisia on yhtä paljon naisesta mieheksi kuin miehestä naiseksi -transsukupuolisia (naistransvestiiteista en ole kuullut). Sitten sanon, ettei transvestiitti halua olla nainen, vaan näytellä naista.
Minä käytä ainakaan naispuoleisista transvestiiteistä enemmän sanaa ristiinpukeutuja ja voin sanoa, että meitä kyllä on.
- viisut
Lellyskä kirjoitti:
Minä käytä ainakaan naispuoleisista transvestiiteistä enemmän sanaa ristiinpukeutuja ja voin sanoa, että meitä kyllä on.
Tuoreimpana esimerkkinä eilen valittu viisuvoittaja.
- sanoa
Anti-Taneli kirjoitti:
Naistransvestiitteja on ja paljonkin ja se on jopa hyväksyttyä. He ovat yleensä nuorempaa väkeä ja jotkut pukeutuvat jatkuvasti poikien vaatteisiin. Heitä on kuitenkin vähemmän suhteessa ristiinpukeutujiin jotka kokevat poikamaisen tyylin omakseen, mutta eivät silti koe millään tasolla haluavansa olla poikia. Tämänlisäksi vielä on hyvin paljon ihan naisia jotka kokevat vahvasti olevansa poikia, mutta vain harvat näistä hakeutuvat mhinkään tutkimuksiin koska monelle on helppo toteuttaa itseään tässä yhteiskunnassa.
- Anonyymi
Anti-Taneli kirjoitti:
Juuri näin , eli itse olen transvestiitti , mies joka käyttää naisten vaatteita , kiihotun pukeutua naisten vaatteisiin, ihan nuoresta asti olen tätä tehnyt . Joskus yritin päästä tästä tavasta mutta olen todennut että tämä on osa minun seksuaalisuutta ja tämän kanssa on vaan elettävä.
M 62 Ukm CD 🙂👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin , eli itse olen transvestiitti , mies joka käyttää naisten vaatteita , kiihotun pukeutua naisten vaatteisiin, ihan nuoresta asti olen tätä tehnyt . Joskus yritin päästä tästä tavasta mutta olen todennut että tämä on osa minun seksuaalisuutta ja tämän kanssa on vaan elettävä.
M 62 Ukm CD 🙂👍Jos mies kiihottuu seksuaalisesti naisten vaatteisiin pukeutuessa, kyseessä on transvestiittinen fetismi.
- Anonyymi
Minäpäs olen Transit mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776