♥X X X X X X X X X X♥
Sinä voisit se olla
se oikea mulle
Tässä tanssissa jolle
ei loppua sois
Ei tähtiä taivaalla
silmissäin vain
Etkö tahtosi tulla
olla luonani ain
Sydän tuudittaa tahdon
tietää rakkauden lain
Kuiskaa elämäntiellä
kaksin kauniimin vain
Kädet yhdessä meillä
valssi jo soi
Tahdon liidellä tahdon jäädä
kasivarsilles ain
Siis etkö tahtoisi jäädä
käydä rakkaudentie
Nähdä sateenkaarenpäähän
se onneen meidät vie
♥X X X X X X X X X X♥
SINÄ VOISIT SE OLLA
10
495
Vastaukset
- vakava
OH HOH
Olipa kaunis runo
Leijailet varmaan sateenkaaren pällä
ja vilkuttelet rakkaallesi
Näin aamutuimaan
sa pään ihan huimaan
Valssin pyöteissä
käsi kaulalla
Kauniit kiitokset
Hyvää viikon loppua
matka maale suuntautuu
viikon lomalle Toivon lepoa ja rauhaa / EC- *MURUKULTA*
Saat hymyn huulille mun aina,
niin myös tänä perjantaina
Sinä suuri kullanmuru, :)
ei sanoistasi tule koskaan suru
Viikonlopun halin sinä kanssa saat,
kun matkaa taas siellä taitetaan
Kesäisiä ilmoja sinne ja katsoppas,,
lapioko se siellä seinustalla odottaakaan!?.. ;D
- Rellu.
kukapa ei haluaisi sitä loppumatonta tanssia,
Hänen käsivarsiensa huomassa.
Se on hyvä, että sulla riittää tuota positiivistä
asennetta runoissa. Mulla se on ollut viime
aikoina vähän hakusessa, mut kyl se tästä.
Pidin runon kokonaisuudesta oikein paljon,
thanks.
Lupsakkaa viikonvaihdetta sinne.- *MURUKULTA*
Voi, voi Rellu..*huoh*.... mutta heiii!..
Jees...sitä piristyy kun välillä näkee
*viheltelee*....pirtsakoita kuvia...! ;))))
Vaan täytyy sanoo jo et,
emmmäää enää ittekkään tiiä
mistä nämä mun runot tulee
Vaan kait se iso-G tietää,
missä niillä on sitten vastaanottaja, EVT! ;þ
Mulla olis tuota laiskottelua,,,jaksaiskohan...
pakko kait se on! :/
Lupsakka iltaa ja viik.lop. sinulle, R ! :D
- Liona
tosi kaunis ja hyvin riimitetty, hyvä!
Kiitti lukuhetkestä Murukulta/Liona- Erik von
Ou jee!Tässäpä oli niin nätti runo että
meinasi konjakki mennä väärään kurkkuun....
Love teeman chamonteelistä essenismiä ja
optigeelisiä demofiileja....Jess! - *MURUKULTA*
Tängssss tu juu!
Tää oli hauska kun kävin läpi,
väkisin valssi soi päässä!
Vois sanoo että kohtalaisen
konkreettisesti otan tämän. :D
Pirtsakkaa viik.lopp. sitten sinne, Liona ! :) - *MURUKULTA*
Erik von kirjoitti:
Ou jee!Tässäpä oli niin nätti runo että
meinasi konjakki mennä väärään kurkkuun....
Love teeman chamonteelistä essenismiä ja
optigeelisiä demofiileja....Jess!Mitähh..??...cham..essemis..?..täh..
opt..de..demo, no tuon minnä tiiän, Fiiliksejäkö..?..
*Mitähän kirjekursseja se on käyny*..
Juu, hyviä vii..fiiliksejä tuli
Tämmöinen tanssipainotteinen runo
kun tuo viik.lopp.kin edessä. :)
Valssihan on muuten omiaan Erikin kesähuvilan avajaisiin..
Jokos se pont.. piankin on terassi valmis?
En toki pidättele Erikkiä enempää,,kiireitähän seillä piisaa..
Antoisaa viikonvaihdetta ja pidetään peukkuja Suomelle! :)
Ihanaa Äitienpäivää sinulle
- *MURUKULTA*
Joko pitää nousta..?...mmm... :)
Jos muutaman tanssiaskeleen,,vaikka
tuon HRH tahdissa! ;O
Viisut, F-1, äitienpäivä,,, mitä vielä!
Elämää... :D
Kiitos ja mukavaa lauantaista, M , ja
jännitetään nyt sitten! :þ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
