SINÄ VOISIT SE OLLA

♥X X X X X X X X X X♥


Sinä voisit se olla
se oikea mulle
Tässä tanssissa jolle
ei loppua sois

Ei tähtiä taivaalla
silmissäin vain
Etkö tahtosi tulla
olla luonani ain

Sydän tuudittaa tahdon
tietää rakkauden lain
Kuiskaa elämäntiellä
kaksin kauniimin vain

Kädet yhdessä meillä
valssi jo soi
Tahdon liidellä tahdon jäädä
kasivarsilles ain

Siis etkö tahtoisi jäädä
käydä rakkaudentie
Nähdä sateenkaarenpäähän
se onneen meidät vie


♥X X X X X X X X X X♥

10

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakava

      OH HOH
      Olipa kaunis runo
      Leijailet varmaan sateenkaaren pällä
      ja vilkuttelet rakkaallesi
      Näin aamutuimaan
      sa pään ihan huimaan
      Valssin pyöteissä
      käsi kaulalla

      Kauniit kiitokset
      Hyvää viikon loppua
      matka maale suuntautuu
      viikon lomalle Toivon lepoa ja rauhaa / EC

      • *MURUKULTA*

        Saat hymyn huulille mun aina,
        niin myös tänä perjantaina
        Sinä suuri kullanmuru, :)
        ei sanoistasi tule koskaan suru
        Viikonlopun halin sinä kanssa saat,
        kun matkaa taas siellä taitetaan

        Kesäisiä ilmoja sinne ja katsoppas,,
        lapioko se siellä seinustalla odottaakaan!?.. ;D


    • Rellu.

      kukapa ei haluaisi sitä loppumatonta tanssia,
      Hänen käsivarsiensa huomassa.

      Se on hyvä, että sulla riittää tuota positiivistä
      asennetta runoissa. Mulla se on ollut viime
      aikoina vähän hakusessa, mut kyl se tästä.

      Pidin runon kokonaisuudesta oikein paljon,
      thanks.

      Lupsakkaa viikonvaihdetta sinne.

      • *MURUKULTA*

        Voi, voi Rellu..*huoh*.... mutta heiii!..
        Jees...sitä piristyy kun välillä näkee
        *viheltelee*....pirtsakoita kuvia...! ;))))

        Vaan täytyy sanoo jo et,
        emmmäää enää ittekkään tiiä
        mistä nämä mun runot tulee
        Vaan kait se iso-G tietää,
        missä niillä on sitten vastaanottaja, EVT! ;þ

        Mulla olis tuota laiskottelua,,,jaksaiskohan...
        pakko kait se on! :/
        Lupsakka iltaa ja viik.lop. sinulle, R ! :D


    • Liona

      tosi kaunis ja hyvin riimitetty, hyvä!

      Kiitti lukuhetkestä Murukulta/Liona

      • Erik von

        Ou jee!Tässäpä oli niin nätti runo että
        meinasi konjakki mennä väärään kurkkuun....
        Love teeman chamonteelistä essenismiä ja
        optigeelisiä demofiileja....Jess!


      • *MURUKULTA*

        Tängssss tu juu!
        Tää oli hauska kun kävin läpi,
        väkisin valssi soi päässä!
        Vois sanoo että kohtalaisen
        konkreettisesti otan tämän. :D

        Pirtsakkaa viik.lopp. sitten sinne, Liona ! :)


      • *MURUKULTA*
        Erik von kirjoitti:

        Ou jee!Tässäpä oli niin nätti runo että
        meinasi konjakki mennä väärään kurkkuun....
        Love teeman chamonteelistä essenismiä ja
        optigeelisiä demofiileja....Jess!

        Mitähh..??...cham..essemis..?..täh..
        opt..de..demo, no tuon minnä tiiän, Fiiliksejäkö..?..
        *Mitähän kirjekursseja se on käyny*..
        Juu, hyviä vii..fiiliksejä tuli
        Tämmöinen tanssipainotteinen runo
        kun tuo viik.lopp.kin edessä. :)
        Valssihan on muuten omiaan Erikin kesähuvilan avajaisiin..
        Jokos se pont.. piankin on terassi valmis?
        En toki pidättele Erikkiä enempää,,kiireitähän seillä piisaa..

        Antoisaa viikonvaihdetta ja pidetään peukkuja Suomelle! :)


    • Ihanaa Äitienpäivää sinulle

      • *MURUKULTA*

        Joko pitää nousta..?...mmm... :)
        Jos muutaman tanssiaskeleen,,vaikka
        tuon HRH tahdissa! ;O
        Viisut, F-1, äitienpäivä,,, mitä vielä!
        Elämää... :D
        Kiitos ja mukavaa lauantaista, M , ja
        jännitetään nyt sitten! :þ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe