Onko tietoa missäpäin swappailijat nykyään liikkuvat? Löytämäni sivut ovat kuolleet ajat sitten..
Swappailu
8
1376
Vastaukset
- Bloggailija itsekin
Blogeihin ovat siirtyneet. Monissa blogeissa ilmoitellaan vaihdoista ja sitten niihin voi osallistua. Katsopa vaikka hiekkaoliivin blogia, sieltä voit päästä jäljille:
http://hiekkaolii.vuodatus.net/- etsijä..
oli vähän epäselvä systeemi mulle. lähinnä tarvisin paikan mistä löydän henkilöitä jotka haluavat kertaswappia, ennen swappisivuilla he itse ilmottautuivat halukkaaksi osoitteensa kera. sekä myös henkilöitä, joille voisin tehdä esim decoja tekemisen puutteessa. itselle ei viitsisi tehdä kokoajan. :(
- Annukka23432
etsijä.. kirjoitti:
oli vähän epäselvä systeemi mulle. lähinnä tarvisin paikan mistä löydän henkilöitä jotka haluavat kertaswappia, ennen swappisivuilla he itse ilmottautuivat halukkaaksi osoitteensa kera. sekä myös henkilöitä, joille voisin tehdä esim decoja tekemisen puutteessa. itselle ei viitsisi tehdä kokoajan. :(
createphpbb.com/swapparit.
Eloisa ja hyvinvoiva foorumi lopettaneen swapparit.netin jalanjäljissä. Sieltä varmasti löytyy :) - osoitteesta..
Annukka23432 kirjoitti:
createphpbb.com/swapparit.
Eloisa ja hyvinvoiva foorumi lopettaneen swapparit.netin jalanjäljissä. Sieltä varmasti löytyy :)mutta näköjään tuo on sellainen jossa on pakko rekisteröityä, ja minä en viitsi rekisteröityä mihinkään ellei ole satapakko..ärsyttää kun miljoonassa eri paikassa on jo rekisteröityneenä. eli ellei tiedot aukene mulle ilman käyttäjätunnuksia niin ei sitten :/
Mun nukkekoti sivuilla oon ettiny vaihtarikamua mutta vasta yksi on ilmottautunut...
En kyllä tiiä minkäsorttista vaihtaria etsit mutta tässäpä olis yksi...
http://nukkekoti.suntuubi.com/./- Zateenkaari
Löytyi uusi swappiaiheinen keskustelufoorumi osoitteessa
http://swappaajat.omafoorumi.com/ - itse löysin harrastuksen va...
Swappailijoita/decoilijoita löydät osoitteesta:
Ja kansainvälinen decoilijayhteisö: - etsin swappikamuja
vastaa tänne suoraan: [email protected]
Voitko kertoa itsestäsi ja mitä swappaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3716600Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta744254Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom433614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1393551Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1013538Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2453493Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll953439Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a133041Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1052784Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi372709