Tässä olen katsellut 22lr pistoolia, jonkinasteiseen kilpa-ammuntaan... kaikkia muita aseita on kyllä jo ennestään. Tästä otsikonmukaisesta pistoolista en ole suomenkielistä juttua löytänyt. Olisko kellään kokemusta ks. pistoolista?
Benelli kait pitäs olla aika laatu merkki, ainakin haulikoissa. Merkki itsessään maksaa pelkästään jo.. Baikalin ij-35 kun ei enään tahdo löytää uutena.
Benelli MP95E .22lr
Krechet
3
1740
Vastaukset 3
- Sähköposti
Benelli mp95:ssa ja mp90 world cupissa on vähän erikoisia ratkaisuja: esim. piipun voi puhdistaa vain suusta käsin, patruuna nousee lippaasta suoraa pesään ilman luistia (runttaa kuulaa aika ikävästi ja tekee aseesta hieman krantun patruunoille) jne.
- Kovalaisen Markku
Miljoonia laukauksia kyseisellä aseella ampuneena voin sanoa että aivan paska ase on.
- Correoo arreeooo
sopiva nim Kovvaalaesella. Juipilla tos kova piä. Pit ampuva miljoonia enneku tajus että kysseessä huono ase.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556