Heissan!
Meillä remontti siinä vaiheessa että nyt olis keittiön vuoro. Tuo Keittiöjätti mainostaa edullisia keittiöitä nopealla toimitusajalla. Onko kokemusta kellään, mikä on nopea toimitusaika? Aikataulu on tiukka, silleen että periaatteessa juhannuksena pitäis olla valmista.
Kokemuksia Keittiöjätistä?
4
2156
Vastaukset
- MMM
Toimitusaika oli: Rungot varastosta vaikka heti ja ovissa max. viikko. Eli viikon sisään saa kaiken.
Me asensimme itse joten en sitten tiedä millainen aikataulu asennuksilla on. Keittiö tuli sovittuna päivänä ja siihen aikaan kun oli ilmoitettu. Niin ja kaikki osat, eli ei puutteita.
Meillä ei ollut välttämättömänä kriteerinä hinta, mutta itse päädyimme Keittiöjättiin ammattitaitoisen ja hyvän palvelun takia. - kanssa mitään
ongelmia Keittiöjätin kanssa. Laatu ja palvelu
olivat ihan Ok. - minä vaan
Piirsivät kuvat kunhan itse tiesi sanoa mitä haluaa ja mihin. Ikean suunnitteluohjelman tapainen ohjelma heillä käytössä. Eli pelkkiä vakio kalusteita. Nopea toimitus, mutta itse pitää noutaa varastolta ja toimitetaan osina.
Hinta oli halpa, mutta minun silmääni ovien pinta ei ollut siisti.
Päädyimme toimittajaan joka tuo valmiiksi kootut kaapit suoraan tontille. Meillä on iso keittiö, joten siinäkin säästyy 2-3 päivää rungon kasaus aikoja ja itse asentamiseen pääsee suoraan. Hinnassa olisimme säästäneet 2500€, mutta emme olisi saaneet kodinkoneita kytkykaupalla. Ja laatu ei vakuuttanut.- aina rungot koottuina
Olen ostanut useamman omakotitalon kaikki kiintokalusteet Keittiöjätistä. Rungot aina kasattuina. Osina olen ottanut yhden keittiön koska se oli kuljetettava saareen. Keittiöjätin myyjän mukaan 95% kaikista keittiöistä toimitetaan kasattuina, joten en oikein ymmärrä miksi kerrot että olisit saanut kalusteesi vain osina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761