MIKSI kaaleet vihaa Palmroth nimisiä??? mitä pahaa ne on tehneet???
MIKSI
12
1393
Vastaukset
- funtsailija
Kaaleitten sydämessä on siksi niin paljon vihaa, kun ne ei usko siihen, että Jesus voi ne sydämet puhdistaa ja vapauttaa katkeruudesta, kateudesta ja kaikesta kuonasta. Kannattaisi kääntyä Jumalan puoleen, niin elämä voisi näyttää joskus toisenlaisetkin kasvonsa. Sellaiset kasvot, että oma itse ja toiset ihmiset rupeaisivat näyttämään siedettäviltä ja jopa rakkailta sisarilta ja veljiltä. Ei ihmistä luotu tänne elämään katkeruuden vallassa.
- niitähän
ne kaajotkin vihaa, palmroth nimisiä
- Neiti. Palavaruuti
mä oon palavaruuteja (palmroth), haluun kyllä tietää joo miks meitä vihataa palavaruutejahan on kaks sakkia jote ois kiva tietää kumpaa vihataa *nauraa*
- mä vaan
ette tunnusta voi sukulaiseksi toisiaan.
- rankano juuli
mä vaan kirjoitti:
ette tunnusta voi sukulaiseksi toisiaan.
ollaan kyllä sukulaisia keskenään, mutta kaukaseks mennää. On teuvan palavaruutit ja ruoveden palavaruutit.
- mä vaan
rankano juuli kirjoitti:
ollaan kyllä sukulaisia keskenään, mutta kaukaseks mennää. On teuvan palavaruutit ja ruoveden palavaruutit.
ovat kans oikeesti palmuruutteja.. ruoveteläisiä asuu viissiin mäntässä nykkyisin.
- rankano juuli
mä vaan kirjoitti:
ovat kans oikeesti palmuruutteja.. ruoveteläisiä asuu viissiin mäntässä nykkyisin.
siellä asuu vissiin suurin osa ruovesiläisistä, mun sukulaine asuu siellä mänttässä..tunneksä niitä? en oo tiennykkää, että salojensaaret olis palavaruuteja.
- teuvalaanen
rankano juuli kirjoitti:
siellä asuu vissiin suurin osa ruovesiläisistä, mun sukulaine asuu siellä mänttässä..tunneksä niitä? en oo tiennykkää, että salojensaaret olis palavaruuteja.
ne on vaan muuttanu sukunimensä jossain vaiheessa mutta samaa sakkikuntaa ollaan
- Anonyymi
Niillähän on Mäntälääsillä joka siskolla ollu kaajeen kaavot ja lapset kaavojen kans. Mänttäläiset ennen niin pelkäs kyrölääsijä, mutta kelepas vaan kyrööstä mies
- taitaavat
olla nää teuvalaiset joista enempi puhutaa
- tullut
vieläkään ei ole tullut vastausta että miksi vihataan palmrotheja.
- Anonyymi
Aloituksessa esitetty kysymys sisälsi väitteen. Tällöin kysymykseen ei voi vastata millään muulla tavalla kuin myöntämällä vastauksessaan kysymyksessä esitetyn väitteen: "Siksi, että..."
Minäpä annan esimerkin rautalangasta, jotta sinäkin ehkä ymmärtäisit.
Kysymys:
"Miksi nait veljesi kanssa?"
sisältää oletusarvona, että se, jolle kysymys esitetään, naisi veljensä kanssa.
Väite veljen kanssa naimisesta joko pitää paikkansa tai sitten ei.
Esitettyyn kysymykseen voi kuitenkin vastata vain aloittamalla vastauksen "Siksi, että..."
Näin vastaaja tulee samalla myöntäneeksi, että tosiaan nai veljensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883304Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3312919Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421344Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741010
- 791007
- 117970
- 72934