ostin 02 vuosimallia olevan fiestan, jossa paikallaan alkuperäinen kasettisoitin ja tahtoisin nyt tilalle cd-soittimen.
mietityttää tuo hinta ja se,että pitääkö siihen juuri laittaa fordin oma soitin vai käykö muukin merkki?
naisihmisenä ja ekan auton omistajana, en juuri näistä jutuista tiedä :(
entä miten teillä muilla on tuo 1.3!limited 5d toiminut?
cd-soittimen vaihto
7
3235
Vastaukset
- foordiin
kyllähän tuohon saa minkä tahansa standardikokoisen soittimen kiinni kun ensin hankkii esim Biltemasta sovitepalan (maksaa joitain euroja).
- Automiekkonen
...johtoihin sen sovitekimpun. Fordissa tuo on kuitenkin helppo vaihtaa.
- heti tosta
http://www.autovahinkokeskus.fi/ täältä löytyy juuri fiestaan alkuperäinen, helppo vaihtaa olen itse vaihtanut kahteen eri fordiin.Sulla täytyy olla 2 kpl v-mallisia rautoja joilla väännät sivuille ja vedät pois.Saat radio liikkeistä tai fordilta.
- fiestako
Tuo soitin on kiinni rungossa neljällä ruuvilla.
- pitää olla
Jos ostat fordin soittimen pyydä avauskoodi.
- Nimetön
Jos vähän osaa käyttää nettiä löytyy ohjelma joka laskee koodin.
Kipaset voortiliikkeeseen ja kysyt 1-dinin soittimelle sovitepalaa,maksaa n.25e
Sitten ostat sellaisen välikappaleen,n.30e
siis sisältää johtosarjan,Auton johtosarja kytketään siis tähän ostamaasi johtosarjaan lisäksi. Että saat sitten liittää soittimesi"ostat sitte esim.Pioneerin" tms. Tarvitset varmasti myös vielä radiolle oman sovitepalan.
Siis tässä tapauksessa tarkoitan Radio-piuhan liittimelle tarkoitettua välikappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415299Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4004554Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1583108Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182088Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1241921
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469