W.I.T.C.H.

Irma-witch

Moi,

Tietääkö kukaan W.I.T.C.H.-sivujen ossia? Entä sitten sivuja missä on W.I.T.C.H-kerho? voisko kukaan kertoa?

Kiitti paljon jo etukäteen.

12

2362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WITCH ON PARAS

      http://www.disney.fi/Publishing/Witchmagazine/

      Sit niiku googlella haet lisää.

      Onneks täällä on tää turha winx palsta jossa voi alkaa puhuu vaikka bratzistä. Musta Chloe on ärsyttävä ja Taranee witchistä on paska.

      Katoitteko tän päivän jakson? ihan mahtava!!!

    • Will-sammakko
    • winx-fani

      ...te witchiä neloselta?Vai näkyykö teillä jetix kun sieltä voi katsoa 2 kauden loppuun!!!!!
      joka perjantai tulee uus jakso ja myös uusinta vanhasta...

      jos teillä ei näy niin voin kertoa kaikkee mitä siinä tapahtuu jos haluatte tietää!!!!!

      • Hentzi

        En kato mutta olisi sika kiva saada tietää joten voisitko kertoa mitä niissä tapahtuu koska olen w.i.t.c.h fani:)


    • winx-fani

      tietääkö mistä saa omille sivuilleen kuvia witcheistä kun alan tekemään myös w.i.t.c.h.-sivuja?!?

      • winx-fani

        Nerissa kerää kaikki vanhat vartijat ja lumoaa ne jotenkin puolelleen.
        Shagonin tai sen siipiukon sisällä kun on Matt hän pääsee pois.
        Nerissa tuhoaa apurinsa kun ei tarvitse niitä enää kun on saanut entiset vartijat.
        Matt ja murmeli muuttuvat takaisin normaaleiksi.
        Nerissa muuttaa ne vartijoiksi ja ne on samanlaisia(nuoria) kun ne muutuivat.
        Nerissa on Calebin äiti.
        Nuo on w.i.t.c.h.-tv ohjelmasta oon nähnyt nuo jaksot suomeksi!!!!


      • Shadow-Bloom
        winx-fani kirjoitti:

        Nerissa kerää kaikki vanhat vartijat ja lumoaa ne jotenkin puolelleen.
        Shagonin tai sen siipiukon sisällä kun on Matt hän pääsee pois.
        Nerissa tuhoaa apurinsa kun ei tarvitse niitä enää kun on saanut entiset vartijat.
        Matt ja murmeli muuttuvat takaisin normaaleiksi.
        Nerissa muuttaa ne vartijoiksi ja ne on samanlaisia(nuoria) kun ne muutuivat.
        Nerissa on Calebin äiti.
        Nuo on w.i.t.c.h.-tv ohjelmasta oon nähnyt nuo jaksot suomeksi!!!!

        Youtubesta näkee ne jaksot kun kirjoittaa W.I.T.C.H season 2 tai W.I.T.C.H (joku kirjain A-Z) is for. eli esim. "W.I.T.C.H A is for"

        Mä olen nähny kans koko 2.tuotantokauden.


      • winx-fani
        Shadow-Bloom kirjoitti:

        Youtubesta näkee ne jaksot kun kirjoittaa W.I.T.C.H season 2 tai W.I.T.C.H (joku kirjain A-Z) is for. eli esim. "W.I.T.C.H A is for"

        Mä olen nähny kans koko 2.tuotantokauden.

        mä oon nähny ne suomeks "s" jaksoon asti!!!!!!


      • Shadow-Bloom..(en kirjautunu)
        winx-fani kirjoitti:

        mä oon nähny ne suomeks "s" jaksoon asti!!!!!!

        Ne on enkuks, koska witchiä ei ole suomessa esitetty kuin jaksoon I eli 8:een jaksoon, eikä kukaan ole minun tietääkseni laittanut suomeksi niitä jaksoja A-I. Joten ei ole mahdollista että olisit nähnyt ne S-jaksoon asti, koska ei ole esitetty edes niin paljoa.

        Eli missä muka olet ne nähnyt?


      • winx-fani
        Shadow-Bloom..(en kirjautunu) kirjoitti:

        Ne on enkuks, koska witchiä ei ole suomessa esitetty kuin jaksoon I eli 8:een jaksoon, eikä kukaan ole minun tietääkseni laittanut suomeksi niitä jaksoja A-I. Joten ei ole mahdollista että olisit nähnyt ne S-jaksoon asti, koska ei ole esitetty edes niin paljoa.

        Eli missä muka olet ne nähnyt?

        sieltä voi kattoo suomeks!!!!
        tulee joka perjantai uus jakso!!!
        arkipäivisin tulee 2 kertaa witch päivässä ja perjantaina tulee aina uus jakso!!!


    • NoddyMammuli

      Kun laitat googleen vaan et witch, nii sitten napsautat sen ekan!

    • witch.lover

      Voiko joku linkata suomenkielisen witchin 2 kauden

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe