Vuokra-asunto Rixusta?

Rixuun kesällä

Hei vaan! Olemme muuttamassa riihimäelle kesällä ja haluaisin tiedustella vuokra-asunto tilannetta.Kaupungilta toki löytyy kerrostalo asuntoja,mutta vain kolmioita.Onko tarjolla esim.rivareita?Kuinka paljon esim.yksityiset laittavat asuntoja vuokralle?Meillä olisi tarvetta päästä vuokralle n.vuodeksi.Kauhea kysymystulva....:)

31

4269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha rixulainen

      Riihimäellä on 10 yksityistä kämppää vuokralla ja kaupungin asuntojono on vuosia pitkä. On lapsiperheitä, jotka ovat joutuneet odottamaan asuntoa jopa 3 vuotta. Riihimäellä on silti tyhjillään kymmeniä vuokra-asuntoja joita vuokraillaan kaiken maailman venäläisille kaupparatsuille ja eestiläisille komennusmiehille, muttei kaupunkilaisille, joille ne alun perin on tarkoitettu..

      Täällä kaupunki suhtautuu vihamielisesti vuokra-asujiin. Jouluna myytiin eräs kokonainen vuokra-asuin alue keinottelijalle ja asukkaat unohdettiin täysin.

      Jos olet uskovainen tai yrittäjä, sillä KD ja kokoomus hallitsevat asuntotoimistoa tai jonkun isokenkäisen kaveri saat asunnon yleensä heti.

      • Kallioporari

        Riihimäen kaupunki tarjoaa asuntoja kaikenmaailman "pakolaisille", muttei riihimäkeläisille lapsiperheille.

        Nämä ”pakolaiset” ovat täällä meidän elätettävinä ja ajelevat hienolla autolla nahkatakki päällä ja kaupunki maksaa kaiken. Jotain on hullusti ja pahasti. Kaiken kukkuraksi nämä "pakolaiset" ilkkuvat suomalaisia köyhiä lapsiperheitä ja sylkevät kadulla ja parvekkeilta näiden päälle.

        Tällainen on suomalaisten hyväksikäyttämistä.


      • Kokenut kaiken saman
        Kallioporari kirjoitti:

        Riihimäen kaupunki tarjoaa asuntoja kaikenmaailman "pakolaisille", muttei riihimäkeläisille lapsiperheille.

        Nämä ”pakolaiset” ovat täällä meidän elätettävinä ja ajelevat hienolla autolla nahkatakki päällä ja kaupunki maksaa kaiken. Jotain on hullusti ja pahasti. Kaiken kukkuraksi nämä "pakolaiset" ilkkuvat suomalaisia köyhiä lapsiperheitä ja sylkevät kadulla ja parvekkeilta näiden päälle.

        Tällainen on suomalaisten hyväksikäyttämistä.

        Luin tekstisi ja huomasin aivan samat piirteet.


      • kuntalainen

        Ei pidä tietosi paikkaansa. Riihimäen Peltosaaressa on tälläkin hetkellä 80 asuntoa tyhjillään, mutta kun tämän päivän ihmiset ovat niin vaativaisia, että Peltosaaren asunnot eivät kelpaa kellekään. Joten asunto löytyy heti jos vain ei ole liian ronkeli. Taitaa olla niin, että tukiaisia saa komeisiin kalliisiin vuokra-asuntoihin niin paljon, että hieman vaatimattomampi ei enää kelpaa. Vedettömistä asunnoista sitä ennen aloitettiin asuminen jne.


      • kuntalainen
        kuntalainen kirjoitti:

        Ei pidä tietosi paikkaansa. Riihimäen Peltosaaressa on tälläkin hetkellä 80 asuntoa tyhjillään, mutta kun tämän päivän ihmiset ovat niin vaativaisia, että Peltosaaren asunnot eivät kelpaa kellekään. Joten asunto löytyy heti jos vain ei ole liian ronkeli. Taitaa olla niin, että tukiaisia saa komeisiin kalliisiin vuokra-asuntoihin niin paljon, että hieman vaatimattomampi ei enää kelpaa. Vedettömistä asunnoista sitä ennen aloitettiin asuminen jne.

        Asiahan on niin, että vuokralainen itse vaikuttaa käyttäytymisellään asuntojen kuntoon ja niiden imacoon. Asukasdemokratia on tehty sitä varten, että vuokralaisilla on oikeuksia puuttua esim. asukasvalintoihin, tuleviin remontteihin ym. asumiseen vaikuttaviin asioihin. Olen sitä mieltä, että vuokra-asuntoa pitää hoitaa kuin omaansa. Olen asunut lähes 20 vuotta Riihimäellä vuokra-asunnossa eikä minulla ole mitään moittimista. Vuokra-asuntojen investointi on sinänsä toinen juttu, jota en kannata.


      • DI/KT
        kuntalainen kirjoitti:

        Ei pidä tietosi paikkaansa. Riihimäen Peltosaaressa on tälläkin hetkellä 80 asuntoa tyhjillään, mutta kun tämän päivän ihmiset ovat niin vaativaisia, että Peltosaaren asunnot eivät kelpaa kellekään. Joten asunto löytyy heti jos vain ei ole liian ronkeli. Taitaa olla niin, että tukiaisia saa komeisiin kalliisiin vuokra-asuntoihin niin paljon, että hieman vaatimattomampi ei enää kelpaa. Vedettömistä asunnoista sitä ennen aloitettiin asuminen jne.

        Ne 80 asuntoa ovat kaupungin laiminlyömiä lääviä, jotka on ilmeisesti tarkoitus pian taas "lahjoittaa" jollekin epämääräiselle sijoittajalle. Miksi minun perheeni pitäisi sinun mielestäsi asua läävässä? Sen vuoksiko, että sinulla olisi hyvä mieli. Olemme korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia, joten se, mitä vuokraamme, ei pitäisi kuulua kenellekään.


      • ennen kuin hölmöilet
        kuntalainen kirjoitti:

        Ei pidä tietosi paikkaansa. Riihimäen Peltosaaressa on tälläkin hetkellä 80 asuntoa tyhjillään, mutta kun tämän päivän ihmiset ovat niin vaativaisia, että Peltosaaren asunnot eivät kelpaa kellekään. Joten asunto löytyy heti jos vain ei ole liian ronkeli. Taitaa olla niin, että tukiaisia saa komeisiin kalliisiin vuokra-asuntoihin niin paljon, että hieman vaatimattomampi ei enää kelpaa. Vedettömistä asunnoista sitä ennen aloitettiin asuminen jne.

        Kyse oli yksityisten vuokraamista asunnoista.

        Vai ovat ihmiset liian vaativaisia jotta pitäisi avannosta pitäisi veskin hakea!

        Varmaan olet sitä mieltä, että työttömät vaan ojia kaivamaan suolle nälkäpalkalla. Tällaiset pätkätyötä tekevät opettajatkin kuin minä, joka joudun koulujen loputtua kortistoon.


      • riippuu

        itse olen aina saanut kaupungilta nopeasti kämpän kun olen halunnut vaihtaa.
        tosin olenkin soskun kanta-asiakas.

        työssäkäyville noita kämppiä ei kuuleman mukaan oikein tahdo löytyä.


      • Asiantuntija
        ennen kuin hölmöilet kirjoitti:

        Kyse oli yksityisten vuokraamista asunnoista.

        Vai ovat ihmiset liian vaativaisia jotta pitäisi avannosta pitäisi veskin hakea!

        Varmaan olet sitä mieltä, että työttömät vaan ojia kaivamaan suolle nälkäpalkalla. Tällaiset pätkätyötä tekevät opettajatkin kuin minä, joka joudun koulujen loputtua kortistoon.

        Suomessa koulutuksella, sekä koulutustarpeella on keskusjohtoisen suunnittelun takia hirveä arbitraasi. 70 prosenttia pitäisi korkeakouluttaa Siwan kassalle!

        Jos siirtyisemme puhtaaseen markkinapohjaisen hintamekanismin soveltamiseen koulutusmarkkinoilla, niin vapaa markkinatalous korjaisi nykyisen arbitraasin supistamalla kysyntää koulutukselle, jolla ei työllisty. Markkinat taas ohjaisivat painetta työllistävään ammattikoulutukseen.

        Jos kaikilla ei olisi varaa kouluttaa itseään hörhöhumanistiksi, niin nykyinen resurssien tuhlaus loppuisi. Kaupan kassalla ei tarvitse tietää muinaiskirkkoslaavista!

        --Taloustiedettä vapaa-ajalla lukeva ammattikoululainen.


      • kokemusta..
        riippuu kirjoitti:

        itse olen aina saanut kaupungilta nopeasti kämpän kun olen halunnut vaihtaa.
        tosin olenkin soskun kanta-asiakas.

        työssäkäyville noita kämppiä ei kuuleman mukaan oikein tahdo löytyä.

        Minä olen ainakin työssäkäyvänä saanut nopeasti kämpän.


      • wreioiigfhfh
        riippuu kirjoitti:

        itse olen aina saanut kaupungilta nopeasti kämpän kun olen halunnut vaihtaa.
        tosin olenkin soskun kanta-asiakas.

        työssäkäyville noita kämppiä ei kuuleman mukaan oikein tahdo löytyä.

        Soskun asiakkaat eivät saa kaupungin asuntoja. Nämä asuvat yleensä Huhtimon kaltaisissa säätiöiden ylläpitämissä paikoissa. Taas piti solvata puolustuskyvyttömiä ihmisiä ja liata työssäkäyvien kaupungin vuokra-asunnoissa asuvien ihmisten mainetta.


      • kuntalainen
        DI/KT kirjoitti:

        Ne 80 asuntoa ovat kaupungin laiminlyömiä lääviä, jotka on ilmeisesti tarkoitus pian taas "lahjoittaa" jollekin epämääräiselle sijoittajalle. Miksi minun perheeni pitäisi sinun mielestäsi asua läävässä? Sen vuoksiko, että sinulla olisi hyvä mieli. Olemme korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia, joten se, mitä vuokraamme, ei pitäisi kuulua kenellekään.

        Miksi kysyt yksinkertaista asiaa täältä kun olet näemmä kaikkitietäväinen, lukenut jne. Jos sulla on rahaa osta yksinkertaisesti tasoisesi asunto.


      • Työtä tehnyt koko ikänsä...
        ennen kuin hölmöilet kirjoitti:

        Kyse oli yksityisten vuokraamista asunnoista.

        Vai ovat ihmiset liian vaativaisia jotta pitäisi avannosta pitäisi veskin hakea!

        Varmaan olet sitä mieltä, että työttömät vaan ojia kaivamaan suolle nälkäpalkalla. Tällaiset pätkätyötä tekevät opettajatkin kuin minä, joka joudun koulujen loputtua kortistoon.

        EI uskoisi tekstistä päätellen, että olen OPETTAJA. Keksi lisää juttuja...


      • Vuokra-asunnot kunniaan...
        kokemusta.. kirjoitti:

        Minä olen ainakin työssäkäyvänä saanut nopeasti kämpän.

        Niin minäkin olen saanut Riihimäen kaupungilta nopeasti asunnon ja vieläpä itseäni tyydyttävän. Riippuu vuokralaisista itsestään miten kaupungin omaisuutta hoidetaan. Kun toisilla tuntuu olevan periaate niin, että kenenkään omaisuus ei ole minkään arvoista, kuitenkin näillä heittiöillä ei ole varaa edes jokapäiväiseen lämpimään ateriaan. Jokainen katsokoon itseään peiliin tässä asiassa. Ei kaikki huono-osaisuus ole päättäjien vika.


      • höh...
        wreioiigfhfh kirjoitti:

        Soskun asiakkaat eivät saa kaupungin asuntoja. Nämä asuvat yleensä Huhtimon kaltaisissa säätiöiden ylläpitämissä paikoissa. Taas piti solvata puolustuskyvyttömiä ihmisiä ja liata työssäkäyvien kaupungin vuokra-asunnoissa asuvien ihmisten mainetta.

        Tottakai soskun asiakkaat saa kaupungin vuokra-asuntoja. Ei kaikki syrjäytyneet sinne Huhtimoon, hyvä ihminen sentään, mahdu. Monilla soskun asiakkailla on vieläpä lapsia, niin ei lapsia voi missä tahansa kasvattaa.


      • Asunut
        kuntalainen kirjoitti:

        Asiahan on niin, että vuokralainen itse vaikuttaa käyttäytymisellään asuntojen kuntoon ja niiden imacoon. Asukasdemokratia on tehty sitä varten, että vuokralaisilla on oikeuksia puuttua esim. asukasvalintoihin, tuleviin remontteihin ym. asumiseen vaikuttaviin asioihin. Olen sitä mieltä, että vuokra-asuntoa pitää hoitaa kuin omaansa. Olen asunut lähes 20 vuotta Riihimäellä vuokra-asunnossa eikä minulla ole mitään moittimista. Vuokra-asuntojen investointi on sinänsä toinen juttu, jota en kannata.

        Et vissiin sitten viime aikoina Peltosaaressa?


      • 76uyhjnygyjh
        wreioiigfhfh kirjoitti:

        Soskun asiakkaat eivät saa kaupungin asuntoja. Nämä asuvat yleensä Huhtimon kaltaisissa säätiöiden ylläpitämissä paikoissa. Taas piti solvata puolustuskyvyttömiä ihmisiä ja liata työssäkäyvien kaupungin vuokra-asunnoissa asuvien ihmisten mainetta.

        Voisitko kertoa missä osoitteessa tälläisiä "sossunkämppiä" sijaitsee?

        Eli Kokko ei olekkaan parempaa aluetta vaiko?


      • perussoinilainen
        höh... kirjoitti:

        Tottakai soskun asiakkaat saa kaupungin vuokra-asuntoja. Ei kaikki syrjäytyneet sinne Huhtimoon, hyvä ihminen sentään, mahdu. Monilla soskun asiakkailla on vieläpä lapsia, niin ei lapsia voi missä tahansa kasvattaa.

        Mikä on sosku?


      • Anonyymi

        Osa riihimäen vuokra asunnoista tarkoitettu kelan piiriin kuuluville josta kela maksaa heidän vuokrat,eli kunnon suomalainen joka elää normielämää ilman viinaa kuin huumeita ei helposti saa asuntoa.


    • Rixuun kesällä

      kiitos kaikista vastauksista.Olemme yrittäneet saada muutamilta yksityisiltä asuntoa vuokratuksi.Vastaus on ollut EI,haluavat tehdä pidempiä kuin vuoden vuokrasopimuksia.Mitä nuo eri säätiöt ovat mistä muutamat mainitsivat?Onnistuisikohan niissä lyhyempikin vuokra-aika?Oman asuntomme pitäisi kuitenkin valmistua viim.kesällä 08....

    • meidän puolesta

      Tämä foorumi on valitettavasti aivan väärä paikka etsiä mitään asiallista informaatiota. Hyvää kesää ja tervetuloa kuitenkin!

      • ja pahasti

        Suomessa on onneksi vielä vapaa mielipiteen ilmaisu voimassa. Toisin kun Riihimäen poliittisesti ohjatussa ja johdetussa asuntotoimistossa, jossa asuntoja jaetaan perusteilla, jotka rikkovat räikeästi Suomen lakia ja polkevat ihmisoikeuksia.

        Riihimäellä saavat pakolaiset ja muut Suomen hyväksikäyttäjät kaupungilta asuntoja, mutta riihimäkeläinen koulutettu ja kunnollinen lapsiperhe joutuu jonottamaan isompaa asuntoa yli kolme vuotta, mikä on sikamaisen törkeää.

        Lisäksi osa Riihimäen kaupungin omistuksessa olevasta asunto-omaisuudesta on tarkoituksella päästetty rappiolle, jotta ne voitaisiin sillä perusteella myydä sijoittajille.


      • pilleri ottamatta?
        ja pahasti kirjoitti:

        Suomessa on onneksi vielä vapaa mielipiteen ilmaisu voimassa. Toisin kun Riihimäen poliittisesti ohjatussa ja johdetussa asuntotoimistossa, jossa asuntoja jaetaan perusteilla, jotka rikkovat räikeästi Suomen lakia ja polkevat ihmisoikeuksia.

        Riihimäellä saavat pakolaiset ja muut Suomen hyväksikäyttäjät kaupungilta asuntoja, mutta riihimäkeläinen koulutettu ja kunnollinen lapsiperhe joutuu jonottamaan isompaa asuntoa yli kolme vuotta, mikä on sikamaisen törkeää.

        Lisäksi osa Riihimäen kaupungin omistuksessa olevasta asunto-omaisuudesta on tarkoituksella päästetty rappiolle, jotta ne voitaisiin sillä perusteella myydä sijoittajille.

        Mähän vain sanoin, että tältä palstalta harvoin saa asiallista infoa ja sinä alat vaahtoomaan jotain punikkikökköö???

        Meneppäs kattomaan sitä pilleripurkkia, oliko se "useasti päivässä".


      • ja tosi pahasti
        pilleri ottamatta? kirjoitti:

        Mähän vain sanoin, että tältä palstalta harvoin saa asiallista infoa ja sinä alat vaahtoomaan jotain punikkikökköö???

        Meneppäs kattomaan sitä pilleripurkkia, oliko se "useasti päivässä".

        Ensiksikin en ole punikki, vaan olen yrittäjä ja mm. vuokranantaja. Lisäksi olen hyvässä kunnossa, joten en tarvitse lääkkeitä toisin kuin sinä selvästi tarvitset.

        Tällä palstalla on paljon asiallista ja hyödyllistä ja etenkin REHELLISTÄ JA SENSUROIMATONTA infoa, jos on kyllin kypsä vastaanottamaan sitä ja omaa ymmärrystä löytää sen.

        Kehotan sinua hakeutumaan hoitoon, sillä olet pahasti häiriintynyt ihminen.


      • niillä on vaikeaa, kun on k...
        ja tosi pahasti kirjoitti:

        Ensiksikin en ole punikki, vaan olen yrittäjä ja mm. vuokranantaja. Lisäksi olen hyvässä kunnossa, joten en tarvitse lääkkeitä toisin kuin sinä selvästi tarvitset.

        Tällä palstalla on paljon asiallista ja hyödyllistä ja etenkin REHELLISTÄ JA SENSUROIMATONTA infoa, jos on kyllin kypsä vastaanottamaan sitä ja omaa ymmärrystä löytää sen.

        Kehotan sinua hakeutumaan hoitoon, sillä olet pahasti häiriintynyt ihminen.

        Olen itse huomannut saman luulon ihmisissä. Eli jos puolustaa köyhiä, on muka punikki. Tunnen itse monia yrittäjiä, jotka puolustavat köyhiä ja jopa auttavat heitä. Köyhiä Suomessa potkivat ja kiusaavat merkonomin koulutuksen saaneet nousukkaat, jotka ovat syntyneet saunassa ja varttuneet lehmän paskan keskellä.

        Hyvä esimerkki rikkaasta, muttei köyhiä potkivasta ihmisestä on teollisuusneuvos Paloheimon Arvi, joka ajeli pitkään työntekijöiden lahjoittamalla fillarilla, vaikka olisi voinut ajella Rolls-Roycella.


      • Milla4567
        niillä on vaikeaa, kun on k... kirjoitti:

        Olen itse huomannut saman luulon ihmisissä. Eli jos puolustaa köyhiä, on muka punikki. Tunnen itse monia yrittäjiä, jotka puolustavat köyhiä ja jopa auttavat heitä. Köyhiä Suomessa potkivat ja kiusaavat merkonomin koulutuksen saaneet nousukkaat, jotka ovat syntyneet saunassa ja varttuneet lehmän paskan keskellä.

        Hyvä esimerkki rikkaasta, muttei köyhiä potkivasta ihmisestä on teollisuusneuvos Paloheimon Arvi, joka ajeli pitkään työntekijöiden lahjoittamalla fillarilla, vaikka olisi voinut ajella Rolls-Roycella.

        Joo asuin siel riksussa puol vuotta joskus ja ei olis pitäny.. ihan kammottava betonihelvetti.. kauheesti huumeita, ulkomaalaisia ja tuli vähän homsuinen kuva koko paikasta.. Oli siellä muutama kiva tyyppi mut aika masentava mesta.. ja vielä se vankila.. Hyvänä puolena voi sanoo et ei ole ku jotain puoli ttuntii hki:hin et pääsee tarvittaessa nopeesti sivistykseen tänne nykyiseen asuinpaikkaani..


      • Rixulainen
        Milla4567 kirjoitti:

        Joo asuin siel riksussa puol vuotta joskus ja ei olis pitäny.. ihan kammottava betonihelvetti.. kauheesti huumeita, ulkomaalaisia ja tuli vähän homsuinen kuva koko paikasta.. Oli siellä muutama kiva tyyppi mut aika masentava mesta.. ja vielä se vankila.. Hyvänä puolena voi sanoo et ei ole ku jotain puoli ttuntii hki:hin et pääsee tarvittaessa nopeesti sivistykseen tänne nykyiseen asuinpaikkaani..

        Et ole edes käynyt täällä. Riihihimäki on viihtyisä pikku kaupunki, jossa on kaikki hyvin.


      • Riihimäkeläinen
        Milla4567 kirjoitti:

        Joo asuin siel riksussa puol vuotta joskus ja ei olis pitäny.. ihan kammottava betonihelvetti.. kauheesti huumeita, ulkomaalaisia ja tuli vähän homsuinen kuva koko paikasta.. Oli siellä muutama kiva tyyppi mut aika masentava mesta.. ja vielä se vankila.. Hyvänä puolena voi sanoo et ei ole ku jotain puoli ttuntii hki:hin et pääsee tarvittaessa nopeesti sivistykseen tänne nykyiseen asuinpaikkaani..

        On se hyvä ettei tuollaisia kirjoitustaidottomia täällä riihimäellä asukkaan.
        Olet myös niin typerä että pidät riihimäkeä huonona paikkana, esim. sen vuoksi kun täällä on vankila, niinhän sieltä helsingistäkin sellaisia löytyy, kuin myös monesta muusta kaupungista.
        Miten se vankila vaikuttaa kaupungin viihtyvyyteen ?


      • rjdfjffhhfh
        Riihimäkeläinen kirjoitti:

        On se hyvä ettei tuollaisia kirjoitustaidottomia täällä riihimäellä asukkaan.
        Olet myös niin typerä että pidät riihimäkeä huonona paikkana, esim. sen vuoksi kun täällä on vankila, niinhän sieltä helsingistäkin sellaisia löytyy, kuin myös monesta muusta kaupungista.
        Miten se vankila vaikuttaa kaupungin viihtyvyyteen ?

        Sieltä vapautuvat jäävät Riihimäelle. Nyt sinne siirretään Kuopiosta 120 seksirikollista, jotka tulevat jossain vaiheessa vapauduttuaan asumaan Riihimäellä. Väitätkö että olet niin typerä, ettet tiennyt tätä?


      • potaskaa
        rjdfjffhhfh kirjoitti:

        Sieltä vapautuvat jäävät Riihimäelle. Nyt sinne siirretään Kuopiosta 120 seksirikollista, jotka tulevat jossain vaiheessa vapauduttuaan asumaan Riihimäellä. Väitätkö että olet niin typerä, ettet tiennyt tätä?

        Ensinnäkin riihimäen vankilan resurssit ei riittäisi tuollaiseen määrään uusia vankeja ja toiseksi, ne vangit jää riihimäelle asumaan vapauduttuaan ketkä ovat täältä kotoisin, mutta muut painelee yleensä kotikonnuilleen.
        Satun vankilan asioita tietämään takuulla enemmän kuin sinä, että silleen.


      • alkup.jatkaa
        potaskaa kirjoitti:

        Ensinnäkin riihimäen vankilan resurssit ei riittäisi tuollaiseen määrään uusia vankeja ja toiseksi, ne vangit jää riihimäelle asumaan vapauduttuaan ketkä ovat täältä kotoisin, mutta muut painelee yleensä kotikonnuilleen.
        Satun vankilan asioita tietämään takuulla enemmän kuin sinä, että silleen.

        Kiitos kaikille viesteistä.Oli mielenkiintoista luettavaa.Itse odotamme innolla Riksuun muuttamista.Mukavaa kesän odottelua kaikille :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe