Kokemuksia cubiosta?

jeejee

Onko kellään kertoa kokemuksiaan kyseistä GSM liittymän tarjoajasta?
Hyvää?
-Huonoa?
Pitävätkö tiedot heidän nettisivuilla paikkansa?
esim CUBIO SAVE liittymätyypin puhelujen ja tekstiviestien hinnat ( 0,065€/min/txt ) ?

kannattaako kyseistä liittymää ottaa?
vai onko parempia vaihtoehtoja?

15

4256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkasukko

      hinnat
      - venäläinen

      • Turkkit mukana

        Ei venäläinen vaan Virolainen. Cubio on virolaisen firman Suomessa toimiva tytäryhtiö. Cubion asiakkaista sattuuvaan suurin osa olemaan venäläisiä öljymiljönäärejä, jotka ovat paenneet turkkeineen Suomeen...


    • anonyymi

      Edullista on, netistä tai postitse saa tarkat erittelyt. Kannattaa kyllä olla tarkkana, olen käyttänyt vuosia jo mutta nyt viime kuussa oli jostain ilmestynyt satoja lähettämättömiä tekstiviestejä laskulle. Muuten kyllä suosittelen.

      • niittimika

        Joo mulla on ollut vuoden verran cubio hyvin toimii ja kohtuu edukas!!


      • ksjs

        muuten hyvä mutta laskujen kanssa saa olla tarkkana.
        mulla toimi hyvin pari vuotta, sitten tuli yli 100 € lasku jossa tekstareita joita en todellakaan ollut lähettänyt...mut ei voi mittää, pakko oli lasku maksaa...sillon kyllä myös vaihtui liittymä..ihan yhtä halpaan, mutta eipä ole ainakaan laskuongelmia ollut...


    • murrina

      Halpa,mutta gprs juttuja ei saa

    • coopaman

      Asiakaspalvelu on nopea, puehluihin vastataan "heti" ja sähköposteihin parissa tunnissa! _____D

      Itse tuossa juuri nääs irtisanoin kupion..

      • ulkomaan puh.halvat

        ainakin ulkomaanpuhelut tosi halpoja,ollut n.2 vuotta,esim.venäjälle 6 tai 8 c.minuutti ja kuitenkin sekuntiveloitus,erillinen lasku tulee,ilman liittymääkin jos sen takia laittamassa


      • venak
        ulkomaan puh.halvat kirjoitti:

        ainakin ulkomaanpuhelut tosi halpoja,ollut n.2 vuotta,esim.venäjälle 6 tai 8 c.minuutti ja kuitenkin sekuntiveloitus,erillinen lasku tulee,ilman liittymääkin jos sen takia laittamassa

        kerro, miten sä soitat venäjälle niin halpaa...


    • entinen cubio

      lopetin cubion kotiin tuli kuten pitikin irtisanomisilmoitus mutta aikaa meni noin puolivuotta tuli lasku joka koski kuukausimaksuja
      summaa en nyt muista soitin asiakaspalveluun tietokonejärjestelmässä jokin häikkä pyytivät anteeksi ja käskivät heittää laskun mäkeen

    • siskolla kokemuksia

      Itse harkitsin Cubion ottamista, mutta päädyin Saunalahteen. Toisena vaihtoehtona oli DNA, sillä heillä on ihan samat hinnat Saunalahden kanssa. Eli kk-maksu 0,66snt ja puhelut/tekstarit 0,069e/min/kpl. Ja tuo on kaikkiin liittymiin! Oisin muuten ottanut DNA:n, mutta silloin Saunalahdelta sai puheaikaa kaupanpäälle, niin otin sen. Mutta kannatan sullekin jompaa kumpaa noista kahdesta. Paljon varmempia liittymiä kuin tuo Cubio, siskolla oli se vähän aikaa ja ne lähetteli ihan omituisia laskuja... Siksi en siis ite ottanutkaan sitä.

      • Rouva M:n ihailija

        Varmaan oikeasti niillä henkilöillä joilla on vaikeuksia laskujen kanssa on myös vaikeuksia viinan kanssa.
        Itselläni jos on ollut ongelmia laskujen kanssa olen soittanut Cubion asiakaspalveluun 0942475000. Sieltä ovat heti kertoneet mistä laskuni koostuvat ja minne olen soittanut, jos en ole heti muistanut minne olen kännissä soittanut :D Lisäksi olen saanut yleensä laskuni eräpäivää siirreettyä, jos on ollut rahat lopussa, on vaan pitänyt soittaa ennen eräpäivää asiakaspalvelun tytöille niin kyllä on siirretty. Muuten miellyttävä ääni sillä yhdellä naisista ja hyvin kohteliastii suostuu kuuntelemaan minunkin höpinöitäni. Soitan hänelle melkein joka kuukausi ja hän alkaa muistamaan minut pian rosoisesta äänestäni. Hyvin miellyttävä ääni!


    • Mimoska

      Cubio on edullinen liittymä.
      Hinnat pysyy kauan saman hintaisina.
      Ihan yhtäläinen liitymä kuten Globetel
      tai Zeroforty.

    • kalle petteri

      ihan hyvää infoa löytyi, kiitos!

    • Cubio liittymä

      Cubio käyttää Elisan verkkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe