Onko kellään kertoa kokemuksiaan kyseistä GSM liittymän tarjoajasta?
Hyvää?
-Huonoa?
Pitävätkö tiedot heidän nettisivuilla paikkansa?
esim CUBIO SAVE liittymätyypin puhelujen ja tekstiviestien hinnat ( 0,065€/min/txt ) ?
kannattaako kyseistä liittymää ottaa?
vai onko parempia vaihtoehtoja?
Kokemuksia cubiosta?
15
4286
Vastaukset
- pakkasukko
hinnat
- venäläinen- Turkkit mukana
Ei venäläinen vaan Virolainen. Cubio on virolaisen firman Suomessa toimiva tytäryhtiö. Cubion asiakkaista sattuuvaan suurin osa olemaan venäläisiä öljymiljönäärejä, jotka ovat paenneet turkkeineen Suomeen...
- anonyymi
Edullista on, netistä tai postitse saa tarkat erittelyt. Kannattaa kyllä olla tarkkana, olen käyttänyt vuosia jo mutta nyt viime kuussa oli jostain ilmestynyt satoja lähettämättömiä tekstiviestejä laskulle. Muuten kyllä suosittelen.
- niittimika
Joo mulla on ollut vuoden verran cubio hyvin toimii ja kohtuu edukas!!
- ksjs
muuten hyvä mutta laskujen kanssa saa olla tarkkana.
mulla toimi hyvin pari vuotta, sitten tuli yli 100 € lasku jossa tekstareita joita en todellakaan ollut lähettänyt...mut ei voi mittää, pakko oli lasku maksaa...sillon kyllä myös vaihtui liittymä..ihan yhtä halpaan, mutta eipä ole ainakaan laskuongelmia ollut...
- murrina
Halpa,mutta gprs juttuja ei saa
- coopaman
Asiakaspalvelu on nopea, puehluihin vastataan "heti" ja sähköposteihin parissa tunnissa! _____D
Itse tuossa juuri nääs irtisanoin kupion..- ulkomaan puh.halvat
ainakin ulkomaanpuhelut tosi halpoja,ollut n.2 vuotta,esim.venäjälle 6 tai 8 c.minuutti ja kuitenkin sekuntiveloitus,erillinen lasku tulee,ilman liittymääkin jos sen takia laittamassa
- venak
ulkomaan puh.halvat kirjoitti:
ainakin ulkomaanpuhelut tosi halpoja,ollut n.2 vuotta,esim.venäjälle 6 tai 8 c.minuutti ja kuitenkin sekuntiveloitus,erillinen lasku tulee,ilman liittymääkin jos sen takia laittamassa
kerro, miten sä soitat venäjälle niin halpaa...
- entinen cubio
lopetin cubion kotiin tuli kuten pitikin irtisanomisilmoitus mutta aikaa meni noin puolivuotta tuli lasku joka koski kuukausimaksuja
summaa en nyt muista soitin asiakaspalveluun tietokonejärjestelmässä jokin häikkä pyytivät anteeksi ja käskivät heittää laskun mäkeen - siskolla kokemuksia
Itse harkitsin Cubion ottamista, mutta päädyin Saunalahteen. Toisena vaihtoehtona oli DNA, sillä heillä on ihan samat hinnat Saunalahden kanssa. Eli kk-maksu 0,66snt ja puhelut/tekstarit 0,069e/min/kpl. Ja tuo on kaikkiin liittymiin! Oisin muuten ottanut DNA:n, mutta silloin Saunalahdelta sai puheaikaa kaupanpäälle, niin otin sen. Mutta kannatan sullekin jompaa kumpaa noista kahdesta. Paljon varmempia liittymiä kuin tuo Cubio, siskolla oli se vähän aikaa ja ne lähetteli ihan omituisia laskuja... Siksi en siis ite ottanutkaan sitä.
- Rouva M:n ihailija
Varmaan oikeasti niillä henkilöillä joilla on vaikeuksia laskujen kanssa on myös vaikeuksia viinan kanssa.
Itselläni jos on ollut ongelmia laskujen kanssa olen soittanut Cubion asiakaspalveluun 0942475000. Sieltä ovat heti kertoneet mistä laskuni koostuvat ja minne olen soittanut, jos en ole heti muistanut minne olen kännissä soittanut :D Lisäksi olen saanut yleensä laskuni eräpäivää siirreettyä, jos on ollut rahat lopussa, on vaan pitänyt soittaa ennen eräpäivää asiakaspalvelun tytöille niin kyllä on siirretty. Muuten miellyttävä ääni sillä yhdellä naisista ja hyvin kohteliastii suostuu kuuntelemaan minunkin höpinöitäni. Soitan hänelle melkein joka kuukausi ja hän alkaa muistamaan minut pian rosoisesta äänestäni. Hyvin miellyttävä ääni!
- Mimoska
Cubio on edullinen liittymä.
Hinnat pysyy kauan saman hintaisina.
Ihan yhtäläinen liitymä kuten Globetel
tai Zeroforty. - kalle petteri
ihan hyvää infoa löytyi, kiitos!
- Cubio liittymä
Cubio käyttää Elisan verkkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005