Tiedättekö kirjailijoita, jotka kirjoittavat samantyylisiä kirjoja kuin Tuija Lehtinen? Eli tuollaista mukavaa nopeasti luettavaa viihdettä.
Kirjailijat voivat olla suomalaisia tai ulkomaalaisia.
Tuija Lehtinen
5
784
Vastaukset
- tyylistä
Elsa Anttila
- monia
marian keyes, jennifer weiner, kathy kelly, nora roberts.. niitä on vaikka kuinka paljon! on olemassa sellainen sarja nimeltä stella. stella-merkin alla julkaistaan just sellaista viihdehömppää. siinä on siis monien kirjailijoiden kirjoja
- firewater
Marja-Leena Tiainen, Katri Manninen, Kaisa Ikola kirjoittavat saman tyylistä, varsinkin, jos pidät Lehtisen nuortenkirjoista.
- Mä vaa
Anni Polva, Johanna Marttila, Helena Laine, Kaisa Niemi,
- Misert
Kaisa Ikola mullakin tuli ensimmäisenä mieleen. Hullu luokka-sarja on ihan loistava. :D
Tuli mieleen tosta Stella-sarjasta se Ihan Oikeesti-sarja. Siinäkin eri kirjailijoiden kirjoittamia, mutta itse ainakin tykkään lukea niitä vieläkin.
Ja toki on myös Francine Pascalin kirjoittama teinisarja Sweet Valley High. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954