Tiedättekö kirjailijoita, jotka kirjoittavat samantyylisiä kirjoja kuin Tuija Lehtinen? Eli tuollaista mukavaa nopeasti luettavaa viihdettä.
Kirjailijat voivat olla suomalaisia tai ulkomaalaisia.
Tuija Lehtinen
5
795
Vastaukset
- tyylistä
Elsa Anttila
- monia
marian keyes, jennifer weiner, kathy kelly, nora roberts.. niitä on vaikka kuinka paljon! on olemassa sellainen sarja nimeltä stella. stella-merkin alla julkaistaan just sellaista viihdehömppää. siinä on siis monien kirjailijoiden kirjoja
- firewater
Marja-Leena Tiainen, Katri Manninen, Kaisa Ikola kirjoittavat saman tyylistä, varsinkin, jos pidät Lehtisen nuortenkirjoista.
- Mä vaa
Anni Polva, Johanna Marttila, Helena Laine, Kaisa Niemi,
- Misert
Kaisa Ikola mullakin tuli ensimmäisenä mieleen. Hullu luokka-sarja on ihan loistava. :D
Tuli mieleen tosta Stella-sarjasta se Ihan Oikeesti-sarja. Siinäkin eri kirjailijoiden kirjoittamia, mutta itse ainakin tykkään lukea niitä vieläkin.
Ja toki on myös Francine Pascalin kirjoittama teinisarja Sweet Valley High. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161