Hesalaiset luulevat olevansa ainoita oikeita ja osaavia jalkapallojoukkueita Suomessa! Ei Hesa ole yhtään parermpi jalkapallokaupunki kuin Lahtikaan. Iltalehden urheilutoimittaja ivasi; Eikö Lahti ole jalkapallokaupunki. Parempi kuin Helsinki...aina!
Älä välitä Armsrong, ei sinun kannata hävetä, häviötä. Ethän ole synnynnäinen suomalainen saatika sitten hesalainen. Parhaasi olet yrittänyt, mutta eihän paskaporukka paskajoukkuessa johtajineen ja fanineen ei ole sinun syytäsi, että he ovat itsekkäitä paskiaisia. Rukoilen ja toivon, ettei helsinkiläiset saisi koskaan ja mitään Suomen mestaruutta. Vielä kerra, olen iloinen kuin kahden markan hevoinen. Hihhuli hei !
hah hah hah hah haa
hi hihi hihi hii
1
240
Vastaukset
- jalkapallokaupunki
Harva meistä lahtelaisistakaan enää muistaa, että Kuusysi oli aikoinaan yksi Suomen suurista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038