Romanssi turkkilaisen kanssa!

_kaipaava_

Minulla oli kerran aika pitkä suhde tai romanssi turkkilaisen miehen kanssa. Hän halusi rakasteltaessa usein, että vähän ennen "sitä" minun piti työntää sormi "sinne"...se teki hänet aivan hulluksi.

48

21025

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merhaba

      Itellä on ollut samoja kokemuksia..en tiedä sitten onko niillä homopiirteitä vai osaavatko tosiaan nauttia seksistä kaikella mahdollisella tavalla, eurooppalainen mieshän ei tämmöstä tee vaikka ehkä haluttaiskin. Joka tapauksessa oli ihanaaaaa.....

      • Clark

        Ihanaa toisen persreikäkö hyi helvetti


      • Et ole tainnut

        kohdata eurooppalaista miestä, jonka kanssa olisi oikeasti synkannut sängyssä. Yleensä vika on naisessa, joka ei osaa saada miestä rentoutumaan, vaan mies joutuu hoitamaan homman tylsänä suorituksena.

        Epäkiihottuneeseen lahna-tyyliin se seksi tosiaan on tuommoista, että joutuu suurena uutisena puhumaan sitä, kun on sormi ollut jossakin...


      • argyll
        Clark kirjoitti:

        Ihanaa toisen persreikäkö hyi helvetti

        siis oikeesti, miten toisen persereikä voi kiinnostaa!!! eikö riitä että hakataan kusivehkeitä yhteen ;)
        olin lomalla skotlannissa ja nappasin itselleni 10v nuoremman panon, hitto että oli mahtavaa!!! oli ihana kuulla kun skotin murteella kehuttiin seksikkääksi...


    • tuuri, kun

      Pakkohan oli työntää pari sormea kakkoseen hänen pyynnöstä, mutta häneltä samalla pääsi vetelät paskat sormilleni. Homma loppui tasan siihen, käsien pesulle, käskin häipyä sukkelaan huoneestani ! Saatanan perreiän rassaamiseen pyytävät menkööt...........!

    • taitaa olla sama

      ihana, joka oli siellä minunkin kanssa. Tosin ei se ollu sormi minkä se sinne b-rappuun halus..... ja sai.

      • niminen?

        tämä tyyppi oli, tiedän itekkin mennä "kokeilee"


    • Kari83

      Itselläni on usein pyytää seksikumppaniani nuolemaan anustani. Turkkilaiset ovat parhaimpia siinä, koska he ymmärtävät karvaisen pyllyn perään.

      • Mahtaako

        johtua paikallisten vuosisataisesta anuksen nuolemisperinteestä?


      • Maria1986
        Mahtaako kirjoitti:

        johtua paikallisten vuosisataisesta anuksen nuolemisperinteestä?

        kartsa heitti waan läppää..ku ei o muakaan koskaan pyytäny nuolemaan anustaan...ollaan meinaa seurusteltu


    • argyll

      sitä vaan että miltä tuntui, tai haisiko hyvälle kun sormi oli paskassa, jäikö mukavasti kynnen alle...

    • Tapsa Bulevardilta

      panosuhde muslimikundiin. Kundi ei tosin pitänyt itseään homona, sanoi kuitenkin että kaikki muslimikumdit pelehtii poikien kanssa..
      Mä sanoin sille että ime hetero sitten vaan uudestan mun munaa.. ;)

      • merhaba

        Kyllä niissä vaan jotain erikoista on, parasta seksiä mitä ikinä olen saanut. Toi sormihomma on vissiin aika tavallista heikäläisillä ja mitä sitten, puhtaitahan ovat.


      • ikonitar
        merhaba kirjoitti:

        Kyllä niissä vaan jotain erikoista on, parasta seksiä mitä ikinä olen saanut. Toi sormihomma on vissiin aika tavallista heikäläisillä ja mitä sitten, puhtaitahan ovat.

        Ei sulla taida olla sitten paljoakaan kokemusta ulkomaalaisista, jos kokemuksesta sanot, että turkkilaiset olisivat jotenkin erikoisia. Erikoisen hyviä kehumaan sanallisesti..mutta..mutta..:))Itselläni kokemusta 13 eri kansallisuudesta.


      • nymfomaaneja
        ikonitar kirjoitti:

        Ei sulla taida olla sitten paljoakaan kokemusta ulkomaalaisista, jos kokemuksesta sanot, että turkkilaiset olisivat jotenkin erikoisia. Erikoisen hyviä kehumaan sanallisesti..mutta..mutta..:))Itselläni kokemusta 13 eri kansallisuudesta.

        liikenteessä.

        "Itselläni kokemusta 13 eri kansallisuudesta"

        muista aina, että luonnevikainen ei koskaan itse tunnista olevansa sitä, mutta kohtaa jossain vaiheessa elämäänsä jonkun kiusattavan, joka on turhan hyvä käsittelemään aseita.

        Ja maailma on taas hieman parempi paikka...


      • sitten kävikään

        Imikö sun munaa sitten ja monta kertaa sen jälkeen?


      • ikonitar
        nymfomaaneja kirjoitti:

        liikenteessä.

        "Itselläni kokemusta 13 eri kansallisuudesta"

        muista aina, että luonnevikainen ei koskaan itse tunnista olevansa sitä, mutta kohtaa jossain vaiheessa elämäänsä jonkun kiusattavan, joka on turhan hyvä käsittelemään aseita.

        Ja maailma on taas hieman parempi paikka...

        Ja joillekin voi seksi olla luonnollinen asia. Sitä ei suinkaan tarvi harrastaa elämänsä aikana vain yhden kanssa. Nuo ajat ovat nyt takana mulla ja on vain yksi mies nyt. Halusin vaan tuoda esille poikkeavan mielipiteen turkkilaisista rakastajina...ehkä se oli eräälle liikaa;)En menisi tuomitsemaan ketään tuntematta yhtään toista, mutta jokainen omalla tavallaan. Ihanaa matkailuaikaa kuitenkin kaikille matkailua harrastaville...johon itsekin lukeudun.


      • joku reppana
        ikonitar kirjoitti:

        Ja joillekin voi seksi olla luonnollinen asia. Sitä ei suinkaan tarvi harrastaa elämänsä aikana vain yhden kanssa. Nuo ajat ovat nyt takana mulla ja on vain yksi mies nyt. Halusin vaan tuoda esille poikkeavan mielipiteen turkkilaisista rakastajina...ehkä se oli eräälle liikaa;)En menisi tuomitsemaan ketään tuntematta yhtään toista, mutta jokainen omalla tavallaan. Ihanaa matkailuaikaa kuitenkin kaikille matkailua harrastaville...johon itsekin lukeudun.

        naimisiin niin halvan naisen kanssa (13 eri kansallisuutta!). Well, masokisteja on monenlaisia ja työväenluokan tavat ovat niin omituisia ettei minun tarvitse niitä ymmärtääkään.


      • ikonitar
        joku reppana kirjoitti:

        naimisiin niin halvan naisen kanssa (13 eri kansallisuutta!). Well, masokisteja on monenlaisia ja työväenluokan tavat ovat niin omituisia ettei minun tarvitse niitä ymmärtääkään.

        Elämäsi näyttää olevan tylsää. Mutta kuten huomaat, tämä on lomaromanssipalsta. Ei täällä kannata purkaa turhautuneisuuttasi. Toimihenkilö olen..vaikka se ei sulle kuulu edes;)Lomaromanssit ovat joskus ihan piristäviä, eikä siitä kannata ulkopuolisen loukkaantua. En itsekään loukkaannu, koska täällä ollaan kasvottomina. Uteliaisuuttani itsekin täällä luen lomaromansseista. Anteeksi, jos loukkasin sun egoasi jotenkin:)


      • oikein niin
        ikonitar kirjoitti:

        Elämäsi näyttää olevan tylsää. Mutta kuten huomaat, tämä on lomaromanssipalsta. Ei täällä kannata purkaa turhautuneisuuttasi. Toimihenkilö olen..vaikka se ei sulle kuulu edes;)Lomaromanssit ovat joskus ihan piristäviä, eikä siitä kannata ulkopuolisen loukkaantua. En itsekään loukkaannu, koska täällä ollaan kasvottomina. Uteliaisuuttani itsekin täällä luen lomaromansseista. Anteeksi, jos loukkasin sun egoasi jotenkin:)

        "Toimihenkilö olen"

        miehesi on kuitenkin rasvanahka. Ne kun ei kysele ja antavat akalle kenkää jos alkaa liikaa katella kikkarapäiden perään (13 eri kansallisuutta tarkoittaa jo ns. mutufetissiä). EI sinua miehet, jotka jotain naiselta vaativat kuitenkaan halua. Paitsi ne masokistit, mutta se on heidän ongelmansa.


      • sevligim
        merhaba kirjoitti:

        Kyllä niissä vaan jotain erikoista on, parasta seksiä mitä ikinä olen saanut. Toi sormihomma on vissiin aika tavallista heikäläisillä ja mitä sitten, puhtaitahan ovat.

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..


      • tohon..
        sevligim kirjoitti:

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..

        meni meikäläiselläkin moni paikka veteläksi, huh huh. Mutta seksi on seksiä ja suhde on sitten aivan toista. Jos se suhde oliskin vain kuumaa seksiä mutta kun ei..


      • repe
        sevligim kirjoitti:

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..

        turkkilaainen opiskelija 30v. pani naisystävääni 59v.ruotsinristeilyllä luvallani, se vasta oli kiihkeätä seurata vierestä kalu kovana odottamassa vuoroani joka kesti 2tuntia.ajomme ottaa uusiksi samaisen opiskelijan kanssa lähitulevaisuudessa.


      • So deep look!
        sevligim kirjoitti:

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..

        Ja sen hetken ja ajan kun mies on kanssani olen hänen kuningatterensa, kaikkensa. Hyvä luoja kuinka olenkaan NAINEN.


      • Kyllä
        So deep look! kirjoitti:

        Ja sen hetken ja ajan kun mies on kanssani olen hänen kuningatterensa, kaikkensa. Hyvä luoja kuinka olenkaan NAINEN.

        Niin se ihana katse että aukaise rahapussi


      • kokenut
        sevligim kirjoitti:

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..

        Ilomielin suon sen jokaiselle naiselle. Miten mies katsoo sinua tummilla silmillään. Hukuttaen sinut niiden syvyyteen.Ja siellä sykin, sykin polttavaa huumaa. Jumalani kuinka ihanaa!!!!


      • työväenluokan sankari
        kokenut kirjoitti:

        Ilomielin suon sen jokaiselle naiselle. Miten mies katsoo sinua tummilla silmillään. Hukuttaen sinut niiden syvyyteen.Ja siellä sykin, sykin polttavaa huumaa. Jumalani kuinka ihanaa!!!!

        Turkkilaisiin ali-ihmisiin sekaantuu vain pohjasakka...


      • angstaa
        työväenluokan sankari kirjoitti:

        Turkkilaisiin ali-ihmisiin sekaantuu vain pohjasakka...

        Fasistiko olet! Sivisty mies, niin sinutkin joku voi joskus huolia!!!!!!


      • hothot
        sevligim kirjoitti:

        vain turkkilainen osaa rakastaa naistaan niin että rakastan häntä aina. seksi kuumaa ja se palo silmissä kun hän katsoo omistavasti. eivät ole juoppoja ainakaan..nam.täytyy vaan hyväksyä etteivät he osaa olla vain yhden naisen omia ja pettävät vaimojaan,so what,on se niin kuumaa että ei haittaa..

        muka olla yhden naisen oma? Taas tuota yleistystä, omasta kokemuksesta taidat puhua. Se ei tarkoita että kaikki turkkilaiset miehet samanlailla käyttäytyy. No, tässä minun okemus:Oma ukko , turkkilainen, ainakin on viimeisen päälle luotettava. Hän ei ole aikaisemmin elänyt vakituisessa parisuhteessa, ja on nyt niin onnellinen siitä kuinka hänen elämänsä muuttui meidän seurustelun myötä.Saatat ajatella että täällä joku sinisilmäinen puhuu, mutta meillä on niin avoin suhde, että tiedetään toisistamme kaiken. Tämän normaalimpaa suhdetta en ole eläissäni elänyt kenekää kanssa. Tiedeän tasan tarkkaan, ettei mieheni koskaan pettäisi minua, hän suorastaan palvoo minua, voisin melkein väittää, että hän on liian kiltti. Helevetin hyvin kasvatettu ja fiksu. Sitäpaitsi vietämme kaiken vapaa ajan yhdessä, hän ei kavereiden houkuittelusta huolimatta lähde heidän kanssaan esim. baariin


      • borneo
        joku reppana kirjoitti:

        naimisiin niin halvan naisen kanssa (13 eri kansallisuutta!). Well, masokisteja on monenlaisia ja työväenluokan tavat ovat niin omituisia ettei minun tarvitse niitä ymmärtääkään.

        Joo-onneksi sinun ei tarvitse ymmärtääkään... Ihania miehiä onneksi piisaa-ulkomailla.


      • niitä vasta
        borneo kirjoitti:

        Joo-onneksi sinun ei tarvitse ymmärtääkään... Ihania miehiä onneksi piisaa-ulkomailla.

        riittääkin.

        Ainut ongelma on se, ettäj os erehtyy turistipaikkohin niin ovat täynnä suomihuoria. Vituttaa katsella miehisesti käyttäytyviä kännisiä suomilutkia ja aina joutuukin valitsemaan matkansa sen mukaan ettei vaan niihin törmäisi eli välimeri ja muslimaat ovat out.

        Italiassa tönäisin yhden paskablondin melkein sillalta alas kun tuli jotain sönkkäämään...scifoso puttana, fa fan culo!


    • kaikki tasajalkaa

      hyppikää, pomppikaa, riemuitkaa!

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1372379

      • ...

        unvelo oli?


    • Ap.

      Tulipas pitkä ketju. Mieleeni tuli vielä yksi juttu jota en hoksannut laittaa aloitukseen. Kun se sormihomma ekan kerran tapahtui (olin jo aika ihmeissäni vaikka tässä iässä on jo paljon nähnyt), hän otti sitten mun kädestä kiinni ja NUOLI mun sormet. Ajattelin kyllä että tuo on pikkusen liikaa mutta mikäs siinä, sentään nuoli itse enkä minä...

      • reikkalainen

        jostakin luin, että kreikkalaiset ja turkkilaiset pojat opettelevat seksihommia nuorina poikina keskenään, ja sehän tarkoittaa homostelua. vetävät siis toisiaan pepaan nuoresta saakka, ja jos naista saavat, niin pepaan vedetään sitäkin. viime kesänä oli aika härskin näköistä Rodoksella kun paikallinen kikolo sormeili kadulla aamuyöstä yhtäaikaa kahden humalaisen nuoren blonditytön persettä, ja syvältä. housut olivat tytöillä kyllä jalassa, mutta persereikää paineli ihan selvästi. ei ne tytöt näyttäneet vastustelevan, joten eiköhän kikolo saanu taas pepaa.


      • Karvapäät tykkää
        reikkalainen kirjoitti:

        jostakin luin, että kreikkalaiset ja turkkilaiset pojat opettelevat seksihommia nuorina poikina keskenään, ja sehän tarkoittaa homostelua. vetävät siis toisiaan pepaan nuoresta saakka, ja jos naista saavat, niin pepaan vedetään sitäkin. viime kesänä oli aika härskin näköistä Rodoksella kun paikallinen kikolo sormeili kadulla aamuyöstä yhtäaikaa kahden humalaisen nuoren blonditytön persettä, ja syvältä. housut olivat tytöillä kyllä jalassa, mutta persereikää paineli ihan selvästi. ei ne tytöt näyttäneet vastustelevan, joten eiköhän kikolo saanu taas pepaa.

        B-rapusta.
        Miesten, naisten, koirien ja lampaiden.
        Näin ovat nuo etelän pikisilmät oppineet varsinaisiksi "rakkauden ammattilaisiksi" joille suomalaiset sotanorsut kantavat rahansa.
        Ajatelkaas naiset sitä seuraavan kerran kun imette sen turkkilaisen meisseliä, että se on juuri aiemmin saattanut olla lampaan b-rapussa. On siinä miettimistä... vai mitä?


      • varmaankin

        muisteli nuotioiltoja, kun suvun miehet yhdessä piti hauskaa ja lopuksi peseytyivät.


      • sinä tiedät
        Karvapäät tykkää kirjoitti:

        B-rapusta.
        Miesten, naisten, koirien ja lampaiden.
        Näin ovat nuo etelän pikisilmät oppineet varsinaisiksi "rakkauden ammattilaisiksi" joille suomalaiset sotanorsut kantavat rahansa.
        Ajatelkaas naiset sitä seuraavan kerran kun imette sen turkkilaisen meisseliä, että se on juuri aiemmin saattanut olla lampaan b-rapussa. On siinä miettimistä... vai mitä?

        koska?


      • So Fresh And So Clean
        varmaankin kirjoitti:

        muisteli nuotioiltoja, kun suvun miehet yhdessä piti hauskaa ja lopuksi peseytyivät.

        Monet miehet eivät suostu seksiin ennenkuin nainen on peseytynyt.. Ja tämä myös toisinpäin, itselläni ainakin kokemusta, siis aina ennen seksiä on kyllä suihkussa käyty.. Että näin taas teille jotka puhutte asiasta josta ette mitään tiedä!!


      • turkkilaisen vaimo
        So Fresh And So Clean kirjoitti:

        Monet miehet eivät suostu seksiin ennenkuin nainen on peseytynyt.. Ja tämä myös toisinpäin, itselläni ainakin kokemusta, siis aina ennen seksiä on kyllä suihkussa käyty.. Että näin taas teille jotka puhutte asiasta josta ette mitään tiedä!!

        ...minulla hyva turkkilainen aviomies...ei valittamista...mutta muistan nyt etta han kerran puheli etta kun oli armeijassa eika miehet nae naista aikoihin niin etta ne paneskeli koiraa...sanoivat miehelleni etta kokeile sinakin ...mutta sanoi ei kiitos...ota siita selvaa joskus turkkilainen puhuu mutta ei saa selvaa mika on totta ja mika ei...turkissa seurustelu ei ole niin vapaata joten tieda vaikka olisi totta...


      • Norsu-Tiina
        turkkilaisen vaimo kirjoitti:

        ...minulla hyva turkkilainen aviomies...ei valittamista...mutta muistan nyt etta han kerran puheli etta kun oli armeijassa eika miehet nae naista aikoihin niin etta ne paneskeli koiraa...sanoivat miehelleni etta kokeile sinakin ...mutta sanoi ei kiitos...ota siita selvaa joskus turkkilainen puhuu mutta ei saa selvaa mika on totta ja mika ei...turkissa seurustelu ei ole niin vapaata joten tieda vaikka olisi totta...

        jos koiraa painoivat.. niin ei varmaan nainu toisiaan...Hahhaahhaaaa Neekerihommooot!!!


    • 11

      Pitikö aika ajoin huutaa, että bäääää, bäääää

    • sairasta...

      alkaa ottako vakavasti...joku perverssi mies...kantaa ei oteta...

      • ja sairas paikka

        Kakkonen on pakkomielle siellä..


      • The travelling man
        ja sairas paikka kirjoitti:

        Kakkonen on pakkomielle siellä..

        Perseen rassaus on erittäin yleistä muslimimaissa. Yleensä poikien siis.


    • no mut hei

      Muslimi mies kertoi, että kakkoseen paneminen on kielletty Koraanissa. Hmm..aika paljon kuitenkin sitä harrastetaan. Johtuneeko sitten siitä, että tyttöjen täytyy säästää neitsyyttään sille oikealle.

      • No hey hey

        Ei vaan siitä, että poikia pannaan ahnaasti ja intohimolla peppuun..


      • Homovyöhyke
        No hey hey kirjoitti:

        Ei vaan siitä, että poikia pannaan ahnaasti ja intohimolla peppuun..

        Muslimimuna=homo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe