minua vähän huolettaa tämä: pari päivää sitten meidän vähän yli vuoden vanha koira oli löytänyt sellaisen aika paksun sinisen tussin ja epäilen,että se on saanut sitä väriä suuhunsa,eikös se ole myrkkyä?mitä tekisin..?se oli söynyt/järsinyt tussin korkkia ja matossa oli vähän tussin väriä..en ole mielestäni kyllä huomannut mitään erikoista,mutta kysyn silti...kiitos!
söi tussia!
5
3589
Vastaukset
- kulunut jo
Todennäköisesti ei ole sitä niin paljoa suuhunsa saanut, että olisi vaaraksi, kun on jo pari päivää terveenä ollut.
- ännu
niin:) kävin juuri sen kanssa pyörälenkillä ja oli niinkuin aina ennenkin,eli puoliks rauhassa ja puoliks villi ja kun ihminen tuli niin heti tervehtimään joten on se ainakin nyt terve:) kiitos. ja muuten kun matossa oli sitä väriä ja minni kävi haistelemassa sitä,niin lähti kyllä nopeaa pois kun haistoi,joten uskon että heti suuhunsa makua saatuaan päästi irti kerran ei tykännyt hajustakaan.
- sama juttu!
ännu kirjoitti:
niin:) kävin juuri sen kanssa pyörälenkillä ja oli niinkuin aina ennenkin,eli puoliks rauhassa ja puoliks villi ja kun ihminen tuli niin heti tervehtimään joten on se ainakin nyt terve:) kiitos. ja muuten kun matossa oli sitä väriä ja minni kävi haistelemassa sitä,niin lähti kyllä nopeaa pois kun haistoi,joten uskon että heti suuhunsa makua saatuaan päästi irti kerran ei tykännyt hajustakaan.
Koira (täystuho) pureskeli vuoden vanhana sellaista vedenkestävää tussia, ja söipä sitten koko sen huopaisen väriosan... Pienintäkään oiretta ei retale saanut, ainut vaan että kakka oli muutaman päivän ihan sinistä! Kaikkea kivaa ne kyllä keksii!
- ännu
sama juttu! kirjoitti:
Koira (täystuho) pureskeli vuoden vanhana sellaista vedenkestävää tussia, ja söipä sitten koko sen huopaisen väriosan... Pienintäkään oiretta ei retale saanut, ainut vaan että kakka oli muutaman päivän ihan sinistä! Kaikkea kivaa ne kyllä keksii!
no kiva kuulla,niin ei tarvi mun olla huolissaan:D mun muistaakseni uloste ei oo ollu sinistä..mutta on se kyllä jo täysin oma ittensä,kai xD
- Anonyymi
Mitä tapahtuu jos nualaisee tussia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856