Kuuma yleensä keskikesällä heinäkuussa?
Onko Pekingissä tukalan
6
1028
Vastaukset
- ekku1706
lämpötilä siihen aikaan 30 C - 38 C, joten ei varmasti palele niin kuin täällä pohjolassa
ekku71- Suz
Toissasuvena oltiin Italiassa ja kuuma oli kuin kamelin perseessä. Ei siihen delaa kun:
1) on hattu
2) varjostautuu
3) juo ihan 'tusti vettä.
Kyllä me heinäkuussakin pärjätään. Ellei muuta niin mennään paikkoihin, joissa on ilmastointi. Eikö? :) Jos muutama miljoona kiinalaista osaa niin eiköhän mekin. :)
- shanghaista
tukalan kuuma on, kuivaa ja kuuma....
ja kiinalaiset eivat itse pida kesasta, koska suurimmalla osalla ei ole varaa hankkia ilmastointia- ai että kuivaakin
vielä. Kyllähän osuit oikeeseen, että kuumaa on, mutta ei kuivaa ole. Tai mulla vaanon hiki päällä heti kun siitä hotellista ulos astuu. Tuuli voi tietysti kuivata jos sille päälle sattuu.
- shanghaista
ai että kuivaakin kirjoitti:
vielä. Kyllähän osuit oikeeseen, että kuumaa on, mutta ei kuivaa ole. Tai mulla vaanon hiki päällä heti kun siitä hotellista ulos astuu. Tuuli voi tietysti kuivata jos sille päälle sattuu.
Kuivalla tarkoitin, etta Pekingin ilman kosteus% ei ole yhta korkea kuin esim. Shanghaissa, missa se kesalla on lahes 100% ;-)
etta silleen....
- kesällä...
Itse olin Pekingissä joitain vuosia sitten heinä-elokuun vaihteessa. Lämpotila vaihteli siinä 30-37 välillä ja oppaan mukaan oli kylmempää, mitä yleensä tuohon aikaan.
Mutta kyllä siellä tuossakin helteessä pärjäsi. Sitä kuitenkin oli siellä lomalla ja pukeutuminen oli suhteellisen vapaamuotoista t-paita ja shortsit-osastoa. Eli miellyttävämpää siellä oli kuin Suomessa toimistohommissa 25-asteessa. ;-)
lmastointi on loistava keksintö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135