Hei!Kuka minut tältä palstalta muistaa;ilmoitan teille(ja haluan valaa uskoa!)me saimme toisen lahjamunasolulapsen viime viikolla.Nimimerkkini takaa löydätte hoitohistoriaamme!Voimia voimia voimia hoitoihinne ja plussatuulia!!!!Lämpimin halein mä!:)
Vastaukset 2
- elmeri77
teille oikein paljon, mutta en minä löytänyt mitään tekstiä kun klikkasin nimimerkkiä..
Kiitos kiitos!Kas kuinka aiemmin kirjoittamiani viestejä ei löytynyt....!Siis;3 ivf/Icsi mun munasoluilla.Ensimmäisestä lahjamunasolu/Icsi-hoidosta raskaus.Pakkaseen ei saatu mitään ja siksi uusi jonotus lahjamunasoluihin.1,5 vuotta jonotusta ja sitten sisarusyritys,mutta 2 siirrosta ei raskautta.Sitten uusi jonotus ja yritys;ja tuoresiirrosta sitten lähti alkuun tämä toinen rakas tyttömme!!!Minun munasoluista tulleet alkiot lääkärimme mukaan hitaasti jakautuvia.Voimia sinulle Elmeri ja kaikille muillekin.Hengessä olen kanssanne!!!!!!!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1652687- 841167
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38562
- 36518