valvonut oot tähteni.
Uupumatta teit sä työtä, mua vaaliessasi.
Oikein hyvää äitienpäivää, kaikille äideille ja isoäideille, kuin myös iso-isoäideille.
Tyttönen puskasta vaan.
Armas äiti monta yötä
7
3165
Vastaukset
- äitisi
luona kun vielä elossa on, ja nauttii saadessaan vaikka pienen kukksen. äitien päivän aikaan tulee mieleen lapsuuden äitienpäivä juhla koululla. edellisellä viikolla mustikanvarpuun tehtiin kreppipaperi kukkanen ja jokainen äiti sai sen rintaansa sittä oli ohjelmaan isossa luokassa ja kahvit sekä muistaessa juhla päättyi lauluun "maan päällä paikka armas on...
oiken lämmintä päivää äideille ja kukka rintaan - muistelen
äitiäni ja mummojani lukien Einari Vuorelan runoa Kaivotiellä, kuunnellen You Tubesta - John Lennon - Mother, linkittää sitä ei saa.
http://www.keuruu.fi/matkailu/vuorela/kirjailija/rlapsille.htm - Äitini Sinulle,
Joka olet siirtynyt ajasta ikuisuuteen jo kauan sitten.
Tämä on tyttäreltäsi, joka viisikymmentä
vuotta sitten lauloi oheisen laulun koulun
äitienpäiväjuhlassa, ollessaan viisi vuotias.
Onnen kyyhky lentää,
kaukomaille entää.
Onnen kirjettä kuljettaa,
kirjeen kelle kantaa,
onnen hälle antaa.
Kuka tänä päivänä onnen saa?
Äiti tänä päivänä onnen saa.
Rakkaudella! Tyttäresi. - Kirsi-Ilona
Miten jatkuu tuo runo/laulu? Äitini lauloi sen minulle taannoin.
- Anonyymi
Löytyykö mistään kappaletta Armas äiti. Kuka on säveltäjä? Kuka levyttänyt?
- Anonyymi
Kuka levyttänyt? Kuka sanoittanut ja säveltänyt. Löytyykö mistään?
- Anonyymi
Kiitos, kiitoksia oikein paljon sinulle ihana ihminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925552Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j673037Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522243Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.612006Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3091981- 471636
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441417Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121409