valvonut oot tähteni.
Uupumatta teit sä työtä, mua vaaliessasi.
Oikein hyvää äitienpäivää, kaikille äideille ja isoäideille, kuin myös iso-isoäideille.
Tyttönen puskasta vaan.
Armas äiti monta yötä
7
3034
Vastaukset
- äitisi
luona kun vielä elossa on, ja nauttii saadessaan vaikka pienen kukksen. äitien päivän aikaan tulee mieleen lapsuuden äitienpäivä juhla koululla. edellisellä viikolla mustikanvarpuun tehtiin kreppipaperi kukkanen ja jokainen äiti sai sen rintaansa sittä oli ohjelmaan isossa luokassa ja kahvit sekä muistaessa juhla päättyi lauluun "maan päällä paikka armas on...
oiken lämmintä päivää äideille ja kukka rintaan - muistelen
äitiäni ja mummojani lukien Einari Vuorelan runoa Kaivotiellä, kuunnellen You Tubesta - John Lennon - Mother, linkittää sitä ei saa.
http://www.keuruu.fi/matkailu/vuorela/kirjailija/rlapsille.htm - Äitini Sinulle,
Joka olet siirtynyt ajasta ikuisuuteen jo kauan sitten.
Tämä on tyttäreltäsi, joka viisikymmentä
vuotta sitten lauloi oheisen laulun koulun
äitienpäiväjuhlassa, ollessaan viisi vuotias.
Onnen kyyhky lentää,
kaukomaille entää.
Onnen kirjettä kuljettaa,
kirjeen kelle kantaa,
onnen hälle antaa.
Kuka tänä päivänä onnen saa?
Äiti tänä päivänä onnen saa.
Rakkaudella! Tyttäresi. - Kirsi-Ilona
Miten jatkuu tuo runo/laulu? Äitini lauloi sen minulle taannoin.
- Anonyymi
Löytyykö mistään kappaletta Armas äiti. Kuka on säveltäjä? Kuka levyttänyt?
- Anonyymi
Kuka levyttänyt? Kuka sanoittanut ja säveltänyt. Löytyykö mistään?
- Anonyymi
Kiitos, kiitoksia oikein paljon sinulle ihana ihminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749