valvonut oot tähteni.
Uupumatta teit sä työtä, mua vaaliessasi.
Oikein hyvää äitienpäivää, kaikille äideille ja isoäideille, kuin myös iso-isoäideille.
Tyttönen puskasta vaan.
Armas äiti monta yötä
7
3150
Vastaukset
- äitisi
luona kun vielä elossa on, ja nauttii saadessaan vaikka pienen kukksen. äitien päivän aikaan tulee mieleen lapsuuden äitienpäivä juhla koululla. edellisellä viikolla mustikanvarpuun tehtiin kreppipaperi kukkanen ja jokainen äiti sai sen rintaansa sittä oli ohjelmaan isossa luokassa ja kahvit sekä muistaessa juhla päättyi lauluun "maan päällä paikka armas on...
oiken lämmintä päivää äideille ja kukka rintaan - muistelen
äitiäni ja mummojani lukien Einari Vuorelan runoa Kaivotiellä, kuunnellen You Tubesta - John Lennon - Mother, linkittää sitä ei saa.
http://www.keuruu.fi/matkailu/vuorela/kirjailija/rlapsille.htm - Äitini Sinulle,
Joka olet siirtynyt ajasta ikuisuuteen jo kauan sitten.
Tämä on tyttäreltäsi, joka viisikymmentä
vuotta sitten lauloi oheisen laulun koulun
äitienpäiväjuhlassa, ollessaan viisi vuotias.
Onnen kyyhky lentää,
kaukomaille entää.
Onnen kirjettä kuljettaa,
kirjeen kelle kantaa,
onnen hälle antaa.
Kuka tänä päivänä onnen saa?
Äiti tänä päivänä onnen saa.
Rakkaudella! Tyttäresi. - Kirsi-Ilona
Miten jatkuu tuo runo/laulu? Äitini lauloi sen minulle taannoin.
- Anonyymi
Löytyykö mistään kappaletta Armas äiti. Kuka on säveltäjä? Kuka levyttänyt?
- Anonyymi
Kuka levyttänyt? Kuka sanoittanut ja säveltänyt. Löytyykö mistään?
- Anonyymi
Kiitos, kiitoksia oikein paljon sinulle ihana ihminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741