Eli kysyn nyt(vaikka onhan tämä kysytty ennenkin,mutta on tullut uusia ihmisiä niin kysyn uudestaan). Mikä on arvokkain esineenne runessa?
Vastaukset 7
- hmhmhmhm
ruen axe. mutta rahaa on 75 kertaa enemmä ku sul
Oma arvokkain tavarani on dragon chainbody
- hh.ranger
Dharoks plate, Noin 800K arvoinen..
Tosin myyn sen ihan kohta - fernaihd
Oliskohan se... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Se on varmaankin... ... ... ... ... ... ... no en keksi mikä se niistä olis, varmaan 8,6k bolt tracks... - Chroenen
Oiskoon se tuo rune platebody. Tavoitteeni pelissä on jonain päivänä tappaa greater demon paljain käsin ja saada samalla rune full helm.
- P0w3r Scimmy
Dragon platelegs
- Puska Pentti
Saradomin Cloack = 1M
PS: Runescapen kallein esine on 3rd age kiteshehild joka maksaa 200M
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508