Kuka teistä on ollut jo puutarhuriksi aikovalle järjestetyssä pääsykoehaastattelussa? Miten meni? Menittekö ihan lukkoon? Milloin saa tietää, pääseekö puutarhurin koulutukseen? Ja kuka teistä on hakenut puutarhurin koulutukseen? Minä hain.
Puutarhuriksi
4
399
Vastaukset
- Nimetön
Mä oon kiinnostunu alasta kans, vaikka en siitä melkein mitään tiedä. Olitko pääsykokeissa?Kannattaakohan kysyy oppisopimus paikkaa? Onko vaikee päästä,entä onko paljon hakijoita? Kauhee kuulustelu.. :) kiva jos joku viittii vastailla
Hei!
Olen alkuperäinen kirjoittaja.
Hakijoita on yleensä puolet enemmän kuin mitä otetaan koulutukseen. Kävin haastattelussa. Se oli tosi jännittävä tilanne. Lähinnä kai motivaatiohaastattelu. Ei ole tietoa kuinka hyvin pääsee alalle. Mun mielipiteeni on, että mieluummin kouluun oppimaan kuin oppisopimuskoulutukseen. Jos meinaan haluaa oppia alan hyvin! Koulutukseen kuuluu puolen vuoden työssäoppimisaika. Puutarhurin peruspalkka on kaiketi 1700 euroa! Jos olen väärässä, tulkaa ihmeessä oikaisemaan käsitys. Eikös haku jo päättynyt? Voihan sitä silti vielä yrittää päästä koulutukseen. Kaikkea hyvää sinulle tuleva puutarhuri! :)
Vastailkaa ja kirjoittakaa muutkin puutarhurin koulutukseen pyrkineet/pyrkijät.
- Samu!
Heh, minä hain ja pääsin Kempeleeseen:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu791817- 591738
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3501549Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691433Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671300Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1091285Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä631163- 601109
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001067Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141005