Puutarhuriksi

Kuka teistä on ollut jo puutarhuriksi aikovalle järjestetyssä pääsykoehaastattelussa? Miten meni? Menittekö ihan lukkoon? Milloin saa tietää, pääseekö puutarhurin koulutukseen? Ja kuka teistä on hakenut puutarhurin koulutukseen? Minä hain.
4437
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mä oon kiinnostunu alasta kans, vaikka en siitä melkein mitään tiedä. Olitko pääsykokeissa?Kannattaakohan kysyy oppisopimus paikkaa? Onko vaikee päästä,entä onko paljon hakijoita? Kauhee kuulustelu.. :) kiva jos joku viittii vastailla

Äänestä
  • Hei!
    Olen alkuperäinen kirjoittaja.
    Hakijoita on yleensä puolet enemmän kuin mitä otetaan koulutukseen. Kävin haastattelussa. Se oli tosi jännittävä tilanne. Lähinnä kai motivaatiohaastattelu. Ei ole tietoa kuinka hyvin pääsee alalle. Mun mielipiteeni on, että mieluummin kouluun oppimaan kuin oppisopimuskoulutukseen. Jos meinaan haluaa oppia alan hyvin! Koulutukseen kuuluu puolen vuoden työssäoppimisaika. Puutarhurin peruspalkka on kaiketi 1700 euroa! Jos olen väärässä, tulkaa ihmeessä oikaisemaan käsitys. Eikös haku jo päättynyt? Voihan sitä silti vielä yrittää päästä koulutukseen. Kaikkea hyvää sinulle tuleva puutarhuri! :)
    Vastailkaa ja kirjoittakaa muutkin puutarhurin koulutukseen pyrkineet/pyrkijät.

Äänestä

Heh, minä hain ja pääsin Kempeleeseen:D

Äänestä
  • Onneksi olkoon!
    Minä pääsin myös puutarhurin koulutukseen. :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pipertäjä kirjoitti:

Kuka teistä on ollut jo puutarhuriksi aikovalle järjestetyssä pääsykoehaastattelussa? Miten meni? Menittekö ihan lukkoon? Milloin saa tietää, pääseekö puutarhurin koulutukseen? Ja kuka teistä on hakenut puutarhurin koulutukseen? Minä hain.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu