Take Action for a Better World: Volunteers needed
6 months preparation in Denmark: Africa studies, team work combined with social work with risk group teenagers
6 months Community work in Malawi, Angola, Mosambique.. in HUMANA People to People Projects: Child Aid, HIV / AIDS Campaigns and Teacher Training
2 months Evaluation and Promotion Actions in Europe
Everybody is welcome. Qualifications: 18 years, hard working and social engagement. Tuition fees. Scholarship available.
Contact Bruno Carvalho from Promotion Office:
E-mail: [email protected]
Phone: 45 21124360
www.drh-movement.org
www.humanapeopletopeople.org
Something for a year, volunteer yourself
Africa
1
1038
Vastaukset
- varoituksen tapainen
Tuo yo. järjestö on saanut aika kyseenalaista julkisuutta takavuosina. Ottaisin tarkasti asioista selvää (myös ex-volunteereilta) ennen kuin lähtisin heidän kauttaan.
On mm. ollut juttua, että järjestö rahastaa vapaaehtoisia aika törkeästi siitä hyvästä, että he tekvät AIDS-valistustyötä Afrikassa. Olisi tietysti mielenkiintoista kuulla ex-volujen kokemuksia, jos käytännöt ovat vaikka muuttuneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769