Kertokaa mulle Honda VFR 1000R vm 90.. Kannataako haksahtaa jos !! Niin miksi V- kone.Onko luotettava..Se startti,,onko se laiska pyörittäjä,vai menossa rikki !!
Honda VFR 1000R
9
2915
Vastaukset
Tarkoitit kai VFR 750R?
- Pave321
Tuon otsikon mukaisia malleja on tietääkseni Suomeen tuotu, mutta VFR1000R:stä en ole kuullut.
VF1000 ja VF1000R on 80-luvun alkupuolen tai puolivälin pyöriä, ihan hyvämaineisia. VF1000 saa todella halvalla, VF1000R kalliimpi koska sillä on jo vähän kulttistatusta. Näiden pikkuveli VF750 on huonomaineinen nokka-akseli- ja voiteluongelmien takia, mutta tonnisissa ongelmaa ei kait ollut.
VFR750 ja VFR800 on todella hyvien ja kestävien maineessa, uudempia ja kalliimpia kuin VF1000 tai VF1000R.- Jos Honda
Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..
- vee-kone
Jos Honda kirjoitti:
Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..
Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä. - jii---jii
vee-kone kirjoitti:
Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.
ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htm - Magnum
jii---jii kirjoitti:
mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.
ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htmLiitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.
- rähmänkäki
Magnum kirjoitti:
Liitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.
tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää. - Magnum
rähmänkäki kirjoitti:
tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää.Ihan saa vapaasti tehdä tarjouksia tai mielenkiintoisia vaihtoehdotuksiakin toki harkitaan, ei se niin kallis ole kuin Bike worldissä (15900)?
- Anonyymi
vee-kone kirjoitti:
Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.Se on kuitenkin VF 1000 R, ei siis VFR joka on myöhempi malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502