Honda VFR 1000R

Jos Honda

Kertokaa mulle Honda VFR 1000R vm 90.. Kannataako haksahtaa jos !! Niin miksi V- kone.Onko luotettava..Se startti,,onko se laiska pyörittäjä,vai menossa rikki !!

9

2662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitit kai VFR 750R?

• Pave321

Tuon otsikon mukaisia malleja on tietääkseni Suomeen tuotu, mutta VFR1000R:stä en ole kuullut.

VF1000 ja VF1000R on 80-luvun alkupuolen tai puolivälin pyöriä, ihan hyvämaineisia. VF1000 saa todella halvalla, VF1000R kalliimpi koska sillä on jo vähän kulttistatusta. Näiden pikkuveli VF750 on huonomaineinen nokka-akseli- ja voiteluongelmien takia, mutta tonnisissa ongelmaa ei kait ollut.

VFR750 ja VFR800 on todella hyvien ja kestävien maineessa, uudempia ja kalliimpia kuin VF1000 tai VF1000R.

• Jos Honda

Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..

• vee-kone
        Jos Honda kirjoitti:

Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..

Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
        tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
        VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
        Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
        Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.

• jii---jii
        vee-kone kirjoitti:

Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
        Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
        Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.

mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
        ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
        eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
        vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.

ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
        http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htm

• Magnum
        jii---jii kirjoitti:

mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
        ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
        eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
        vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.

ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
        http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htm

Liitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.

• rähmänkäki
        Magnum kirjoitti:

Liitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.

tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
        ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
        vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää.

• Magnum
        rähmänkäki kirjoitti:

tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
        ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
        vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää.

Ihan saa vapaasti tehdä tarjouksia tai mielenkiintoisia vaihtoehdotuksiakin toki harkitaan, ei se niin kallis ole kuin Bike worldissä (15900)?

• Anonyymi
        vee-kone kirjoitti:

Se on kuitenkin VF 1000 R, ei siis VFR joka on myöhempi malli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe