Tässä olen ollut aikeissa ostaa Valmet 865:sta ja nyt kaipaisin kokemuksia kyseisestä mallista. Onkohan näissä jotain tyyppivikoja?
Valmet 865
14
16500
Vastaukset
- Case ih
Älä osta. Ainakaan jos tartet talvella. Tosi heikko kylmäkäynnistyvyys, vaikka kaikki kunnossa. Sitä ominaisuutta ei kukaan saa kuntoon. Ajoin ite 865:llä 1000h ja vaihoin pois. Sisämelu kanssa törkeen kova. Vaihteet toimii kevyesti, mutta kato onko laatikko jo rempattu.Niissä ollut susia paljon, brasiliassa koottu perä ja loota. Aika kiikkerä kanssa, ilman etukuormainta. Mutta osta jos haluat, tämmösiä kokemuksia minulla. Nyt uusi case ih jx 90. Selvästi enempi minun kone, mekaaninen perusvehje.
- Nimetön
meillä on ollu useemman vuoden ajossa ja appi-ukko ei ole kauheen kova huoltamaan... :) laturi on vaihdettu ei koskaan muuta vikaa helevatan hyvä traktori. meilla on pari uutta valtraa mutta tuolla minä useemmin ajelen. osta pois jos hinta on kohallaan
- vaadi
Nimetön kirjoitti:
meillä on ollu useemman vuoden ajossa ja appi-ukko ei ole kauheen kova huoltamaan... :) laturi on vaihdettu ei koskaan muuta vikaa helevatan hyvä traktori. meilla on pari uutta valtraa mutta tuolla minä useemmin ajelen. osta pois jos hinta on kohallaan
niin menetteleehän se..
- 865
vaadi kirjoitti:
niin menetteleehän se..
Kiitoksia tiedoista.
- naapuri!
Taitaa olla naapurin isäntä, kun on samanlaisia kokemuksia koneesta kun on ollut puhetta. Se case on nätin kuuloinen kone-ja aika näppärän oloinen myös.
- ajanut valmet 865 noin 2100h
Valmet 865 on hyvä traktori, suosittelen ostamaan.! :)Traktorissa ei ole ollut ainakaan MINULLA vikoja.
- Valmettti velmetti
Osta vaan pois jos haluat peruskoneen ilman hienouksia.Ite tykkään ainakin kun ei ole niitä sähkö vempaimia ja yksinkertainen käyttää. Itellä ollu noin 9 vuotta kyseinen peli ja on ollut vaikka minkalaisessa käytössä karjatilalla. Voimaa on sopivassa paketissa.
- Nuorempi isäntä
Oikein passeli laite käyttää. Isommalla viljakuormalla (>10tn) ja kuormaimen kanssa hieman painoja kaipaa. Perustarpeet tulee hyvin perässä kun pysytään kohtuudessa; nelisiipinen (ei kääntö), vajaa nelimetrinen äes ja 2,5m nostettava kylvökone toimii mainiosti.
Huollettu tarkkaan, mutta takuuajalla taisi olla laturin korjuu. Sen jälkeen kirjan mukaisilla huolloilla...
Metsäkoppi hyvä kamoille. Minulla ei mitään ylimääräistä sähköllä, eli kammesta veivaamalla toimii kaikki. =) ...ja toimii siis hyvin. - 865865
Nuorempi isäntä kirjoitti:
Oikein passeli laite käyttää. Isommalla viljakuormalla (>10tn) ja kuormaimen kanssa hieman painoja kaipaa. Perustarpeet tulee hyvin perässä kun pysytään kohtuudessa; nelisiipinen (ei kääntö), vajaa nelimetrinen äes ja 2,5m nostettava kylvökone toimii mainiosti.
Huollettu tarkkaan, mutta takuuajalla taisi olla laturin korjuu. Sen jälkeen kirjan mukaisilla huolloilla...
Metsäkoppi hyvä kamoille. Minulla ei mitään ylimääräistä sähköllä, eli kammesta veivaamalla toimii kaikki. =) ...ja toimii siis hyvin.taitaapi olla ainut tyyppivika polttoainemittari. Muuten todella hyvä
- hankintamies.
865865 kirjoitti:
taitaapi olla ainut tyyppivika polttoainemittari. Muuten todella hyvä
missä tämä 867-v97on. vastaa vaikka no: 0405241388.A.V.
- maatalousyritys
tosi hyvä kone äänet ajotuntuma kestävyys yli 12000 tuntii ajettu kytkin laitettu 9000 tunnin kieppeillä laturi tosin uutena meni muttei senjälkeen
- Karjatilallinen
16 vuotta ollut 865 tilalla,kytkin laitettu kerran(ollut Etukuormain koneena),olkatapit myös,startti kerran,laturi 2kertaa,toiminta varma kone kaikenkaikkiaan,vaihdettiin isompaan 6koneiseen työkoneiden takia.ok käynnistymään myös talvella
- Anonyymi
4000h ollut eikä mitään vikaa. Minusta hyvä ja varma peli. Ei tietenkään nykyajan hienouksia, mutta eipä ole niiden nyötä vikojakaan. Olen kyllä huollattanut traktorin aina hyvin.
- Anonyymi
Ne vaihteisto heikkoudet taitaa alkaa vasta A-sarjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268