mitähän on tapahtunu.tuli päivitettyä toinen kannettava ja sen jälkeen kone on mennyt offline tilaan.mitenkähän sen saan onlineen jotta pääsis nettiin..
offline tilassa
16
14682
Vastaukset
- 9876
En pääse nyt kokeilemaan, kun oma toimii. Eiköhän se tuolta verkkoyhteydet-käsiteltävä yhteys-hiiri oikea-tila-tuki-korjaa.
Ai siis kuukausipäivitit?
Kyyhkyslakka partsilla? Kun sait tän viestin tänne;)- Anonyymi
Vapunen taas kauha hanurissa!
- selaimesi
mennyt offline-tilaan?
- stiller
selaimet menny offline tilaan.konetta käynnistäessä .kirjautumisvaiheessa lukee että tietokone lukittu,mutta pääsee kuitenkin järjestelmään,mutta selaimet offline.pitäs varmaan olla jotain salasanoja,mutta mitä kun ei ole ennenkään tarvinnu,niin joo laitoin xp sp2:n mikä ei kuitenkaan ongelmitta asentunut.jotain rekisteri avaimia höpisi.
- selaimesi
stiller kirjoitti:
selaimet menny offline tilaan.konetta käynnistäessä .kirjautumisvaiheessa lukee että tietokone lukittu,mutta pääsee kuitenkin järjestelmään,mutta selaimet offline.pitäs varmaan olla jotain salasanoja,mutta mitä kun ei ole ennenkään tarvinnu,niin joo laitoin xp sp2:n mikä ei kuitenkaan ongelmitta asentunut.jotain rekisteri avaimia höpisi.
on IE7 niin senhän saa onlineen klikkaamalla oikealla ylhäällä olevaa hammasrattaan kuvaa ja ottamalla väkäsen pois siitä Työskentele offline-tilassa.
Jos palautuspisteitä on olemassa niin yritä järjestelmän palautusta. - stiller
selaimesi kirjoitti:
on IE7 niin senhän saa onlineen klikkaamalla oikealla ylhäällä olevaa hammasrattaan kuvaa ja ottamalla väkäsen pois siitä Työskentele offline-tilassa.
Jos palautuspisteitä on olemassa niin yritä järjestelmän palautusta.ie kuutonen..aattelin putsata kokonaan ja asentaa käyttiksen uudestaan ,taitaa kohta helpoimmalla päästä.
selaimesi kirjoitti:
on IE7 niin senhän saa onlineen klikkaamalla oikealla ylhäällä olevaa hammasrattaan kuvaa ja ottamalla väkäsen pois siitä Työskentele offline-tilassa.
Jos palautuspisteitä on olemassa niin yritä järjestelmän palautusta.Hei. Mitä tarkoitat hammasrattaan kuvalla? Minulla on Windows 7 kannettava tietokone,joka on mennyt offline-tilaan. Miten pääsen takaisin online-tilaan. Olen yrittänyt ottaa väkästä pois työskentele offline-tilassa, mutta väkänen ei lähde pois. Mikä neuvoksi.
- Anonyymi
Puhelin offline-tilassa. Mikä selain
- Anonyymi
Näkyi ilmoitus, olet offline-tilassa?
- (())
No eikö se työkalut valikosta poistamalla väkäsen Työnskentele offline tilassa korjaannu TÄ?
- stiller
korjaannu ei..nyt on jo uusi käyttis ja hyvin toimii
- Henkka04100
Hei. Miten tallentaa firefoxilla you tube video offline tilaan? Tietaako joku?
- Nototaaa
No vaikka tällä
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/video-downloadhelper/
Tai sitten tämä
http://www.lataayoutube.com/ - anne
miten windowa 8 palautuu ovline tilasta normaaliksi?mitä pitää painaa?
- rksasdfghjklöäiyhnnn
sama juttu , huuuuoh
- Anonyymi
Pääsithän tännekin kirjoittamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1157888Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1506618Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834735Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1022232Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1491865
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614