Raitis äitienpäivä! Ja onnittelut kaikille äideille. Sitä saa "aamupalaksi" täytekakkua, Suomi voittaa MM kultaa jääkiekossa, Räikkönen ottaa 10 pistettä ja euroviisuista en sano mitään.
13.5-07 Sunnuntai
6
512
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina. Hyvin kulkee kilparintamalla suomella.
Räikkönen keskeyttää, jääkiekossa tulee ainakin hopeaa ja euroviisuissa joudumme ensvuonna karsintaan. - Papio1
Raittiina Äitienpäivänä tietenkin ja Mammas Köttbullar tänään, njam njam. Euroviisut voitti oikea laulu ja sitä seuraavatkin olivat oikeita. Mitäs menivät avaaman rajat Itään
- kevättuuli
Sevinpäin tämä äitienpäivä.
Onnea kaikille äideille! Onnea kaikille äideille!
Raittina on mukava olla, näin juhlapäivänä.teille kaverit.Näin ne päivät vaan menevät pikkuhiljaa etiäpäin ja kesä saapuu:)Raittiina olen elellyt ja en tätä olotilaani aio jatkossakaan viinalla käydä pilaamaan.Mehut ja vesi riittävät janojuomaksi,vaikka millainen hellekesä tulisi.
Hyvää kesän odotusta teille!
Ja kaikille äideille:Paljon Onnea ja Iloa elämään!!!t pörri- vapautunut
hyvää äitienpäivää minunkin puolestani.
Vesi on todellakin parasta janojuomaa. Vaikka monet väittävät, että pitää mennä terassille tankkaamaan nestettä. Fakta homma on se, että neste ei imeydy elimistöön, jos on alkoholia mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
