Morjes.
Minulla on kaksi konetta, ibook ja pöytä pc. Tarkoituksena olisi kytkeä molemmat tietokoneet samaan näyttöön. Näytöksi olen kaavaillut Samsung SyncMaster 226BW. http://www.gtimikro.fi/catalog/product_info.php?products_id=347
Tuossa pitäsi olla sekä dvi ,että vga liitäntä. Olisiko siis mahdollista kytkeä ibook vga liitäntään, ja pc dvi liitäntään, ja voiko koneita käyttää samaan aikaan? Onko kellään tietoa miltä ibook näyttää noin isossa näytössä, eli saako tuon 1680X1050 käyttöön. Minulla on käytössä jo screen spanning doctor.
Kiitoksia vastauksista
Näyttö ibookkiin
3
242
Vastaukset
- 1stMacFinn
Vähän voi olla vaikeaa käyttää yhtä aikaa, kun näytöt eivät osaa jakaa itseään kahteen osaan, toinen DVI liitännälle ja toinen VGA:lle.
Ja iBookin mallihan sanelee sen onko siinä tukea 1680x1050 resolle. Luulisin, että viimeisimmissä malleissa ainakin on mahdollista saada tuo reso SSD:llä.- Boikki
Eli näytössä itsessään ei ole mitään kytkintä millä voisi määritellä sen mitä porttia se ottaa vastaan?
Ei kai siitä mitään haittaa ole vaikka molemmat olisivat kiinni ja vaikka päälläkin? ettei ainakaan mitään mossahdusta tapahdu? - jason-blue
Boikki kirjoitti:
Eli näytössä itsessään ei ole mitään kytkintä millä voisi määritellä sen mitä porttia se ottaa vastaan?
Ei kai siitä mitään haittaa ole vaikka molemmat olisivat kiinni ja vaikka päälläkin? ettei ainakaan mitään mossahdusta tapahdu?Mun LG:ssä on. Ihan paska vehje.
Voi kytkimellä valita, että kumpaa käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021