Miten noi minidiscit toimii ja miten niihin laitetaan musaa, kun en ole ikinä käyttänyt minidisciä. vain mp3-soittimia, kannettavia cd-soittimia ja stereoita olen käyttänyt.
Esim. tämä: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53096310
Onko kannattava huutaa?
sonyn minidisc
4
879
Vastaukset
- juppeeeee
Onkos tuo nyt NetMD vai ei? NetMD tarkoittaa että sen voi liittää tietokoneeseen ja siirtää musiikkia levylle. Ehdottoman suositeltavaa ostaa jos tuossa on netmd. Itsellä on NH600 ja ihan hyvä laite on. Ensin täytyy asentaa siirto-ohjelma ja sitten vain usb-piuha kiinni. Käytössä tuo on samanlainen kuin cd-soitin. Ei siis ihan mp3-soittimien tasolla mutta minulle kelpaa hyvin.
Uudempiin malleihin on myös HIMD-levyjä joiden kapasiteetti on 1 gigatavu. Sinne mahtuu jo hyvin musiikkia, kun se automaattisesti pakataan atrac-muotoon joka on aika paljon parempi kuin mp3.
Jos laitteessa ei ole NetMD:tä, toimii se kuten kasettisoitin, eli johto kiinni radioon/vahvariin/johonkin ja rec päälle.- minä vaan
Mutta pistin just kysymyksen myyjällä.
Aikaisemmin kysyin tätä: Pystyykö tolla soittamaan hidastetusti?
pystyykö tolla minidisc soittimella nauhottamaan?
ja myyjän vastaus: Tämä on pelkkä soitin. Minulla on myös myynnissä decki, jolla voi nauhoittaa. Levyjä on ollut myynnissä ja niitä varmaan jostain saa vieläkin.
En usko, että voi soittaa hidastetusti.
- Juuli28
Äänität cd:ltä.Mulla on ollut Sonyn Minidisc 10-11 vuotta,parempi kuin nämä mp3,ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913050Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427- 881421
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918