Haaveilen Lapponia-korun (tai mikä jewerly se onkaan) sormuksesta, mutta hinnastoa en löydä mistään. Paikkakunnalla ei myöskään myydä näitä koruja, joten en voi mennä kyselemään kultaliikkestäkään.
Osaisiko joku kertoa Lapponian kihla- ja vihkisormusten hinnoista?
Lapponian sormusten hinnat
5
10213
Vastaukset
- yx anoppi
Kalevalakorusta www.kalevalakoru.fi osoitteesta löytyy myös Lapponia ovat samaa firmaa.
- laukkumania
www.lapponia.fi sieltä löytyy paljon tietoa itse koruista, ei hintoja. Suurimmilla paikkakunnilla on aina jokin liike mikä myy lapponia, esim tampereella on pirkan kello ja lempäälän ideaparkissa on yksi liike mikä my rajallisssa määrin lapponiaa.
- kardem
Mitähän hintaluokkaa on nuo lapponian rannekorut? Tosiaan mistään ei hinnastoa löydy?
- Timanttikihla
Minä olen rakastunut Lapponian Timanttikihlaan..Ainakin sen hinta oli n 600e yhdellä timantilla. Muiden sormusten hintoja en tiedä.
- Joop..
Vähän on hinnat noussu... Just kävin tilaas timanttikihlan yhdellä kivellä ja hinta oli 709 € Auts! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418