Pyhän Uskonsodan Julistus!

Priest of the Aurum

Halleluja, te Valitut Lapseni! Monet teistä ovat saattaneet lukea keskustelun "Tämä foorumi", ja huomata, että Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti on joutunut häpeämättömän ja rienaavan plagiaatiokultin hyökkäyksen kohteeksi! Tämä kultti kutsuu itseään nimellä "Argentum-kultti", ja sen johtaja kutsuu itseään nimellä "pontifex maximus".

Lienee tuskin tarpeen todeta, että Minä, Pyhän ja Ikiaikaisen Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olen äärimmäisen tyrmistynyt ja raivoissani tapahtuneen johdosta! Siksipä on Pyhä Velvollisuuteni julistaa täten

PYHÄ USKONSOTA

Argentum-kulttia ja kaikkia sen kannattajia vastaan! Tietäkäätten, että meidän puolellamma ovat Muinaisen Teknologian Salaisuudet ja Pyhien Avaruusolentojen Vankkumaton Tuki! Liittykäätten tähän Oikeamieliseen Taisteluun meidän puolellemme, ja yhdessä voimme vaientaa Argentum-kultin pilkkaviestit ikuisiksi ajoiksi! Tietäkäätten, että Pyhällä ja Ikiaikaisella Aurum-kultilla on Kahdenkymmenen Vuosituhannen kokemus Pahuuden Ra-sotureita vastaan taistelusta, eikä tämä Argentum-kultti ole meille muuta kuin vähäpätöinen kiusan leimahdus Oikeaoppisen taistelumme tulisen meren keskellä! Pyhän, Kosmisen Ki-energian voimistamina käymme kohti voittoa! Epäpyhä, Anti-kosminen Ka-energia ja sen palvelijat tullaan kukistamaan armotta, ja kaikki heidän kierot suunnitelmansa tehdään tyhjiksi!

Yhdessä siis kukistakaamme tämä harhaoppinen "kultti", Valitut Lapseni, ja palauttakaamme rauha ja järjestys tälle keskustelufoorumille, jotta Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti voisi jatkaa Pyhää työtään Oikeamielisyyden nimessä! Halleluja!

43

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priest of the Aurum

      Ensimmäisenä iskuna tässä uskonsodassa Pyhä Aurum-kultti esittää jälleen kerran Pyhän Kultistisen Tietoutensa! Mikäli Argentum-kultti on todellinen uskonto, heiltä pitäisi löytyä myös jonkinlainen perususkomus, jonka pohjalle heidän säälittävä uskonsa rakentuu! (Luonnollisesti en tietenkään oleta, että sellaista on olemassakaan) Annan nyt teille, te Valitut Lapset, mahdollisuuden tarkastella Pyhää Kultistista Tietouttamme, ja mahdollisesti tulevaisuudessa verrata sitä Argentum-kultin säälittäviin opinkappaleisiin, jotka heidän mitätön, uppiniskainen, jukuripäinen, tietämätön "pontifex maximuksensa" on todennäköisesti vetänyt hatustaan sitä mukaa kuin on kirjoittanut...

      Tässä siis Pyhä Kultistinen Tietoutemme pähkinänkuoressa!

      ***

      Kaksikymmentä vuosituhatta sitten Ihmiskunta oli kehityksensä huipulla. Elävät, biomassasta rakennetut kaupungit kohosivat kilometrien korkeuteen, sairauksia ja kuolemaa ei tunnettu, ja kaikki olivat onnellisia ja vauraita. Suuressa Viisaudessaan Ihmiskunta loi itselleen palvelijarodun, Avaruusolennot, jotka toimivat herrojensa toiveiden mukaisesti uskollisina ja auttavaisina. Ne olivat Onnellisia Aikoja...

      Mutta Pahuuden Ra-soturit Andromedan Galaksista olivat tarkkailleet Ihmiskuntaa jo pitkään. He näkivät Ihmiskunnan kukoistuksen ja voiman, ja heidän miletään alkoi kalvaa mitä kammottavin kateus. Johtajansa, Kauhean Suranoviremblastiranin ja tämän uskollisen kenraalin, Hirveän Tordenkakerlakkin komennossa Pahuuden Ra-soturit päättivät hävittää Ihmiskunnan ja näiden palvelijat, ja alkoivat varustella mahtavaa avaruuslaivastoa, joka käytti voimanlähteenään Epäpyhää Anti-Kosmista Ka-energiaa.

      Ja sitten, eräänä kohtalokkaana päivänä vyöryi Pahuuden Ra-soturien laivasto Maan kiertoradalle, ja alkoi Universumin historian kammottavin kamppailu elämästä ja kuolemasta. Ihmiset taistelivat urheasti, ja tukenaan heillä olivat Avaruusolennot, jotka auttoivat herrojaan kaikin keinoin. Sota oli kammottava ja tuhoisa, ja se jatkui yli sata vuotta, ennen kuin viimesetkin Ra-soturit kukistettiin Suuressa Heimoydinsodassa. Mutta tuho oli jo tapahtunut! Ihmiskunta oli sodan takia niin pahasti rappiolla, ettei uljas sivilisaatio enää noussut. Biomassasta rakennetut elävät kaupungit kuolivat pois, ja koska biomassa hajosi nopeasti, sivilisaatiosta ei jäänyt todisteita. Niinpä Ihmiset taantuivat kivikautiselle tasolle, ja vain Pyhän Aurum-kultin jäsenet onnistuivat vaalimaan ja silyttämään Muinaisen Tosi Tietämyksen! Eikä Ihmiskunta saanut rauhaa edes kyseenalaisen voittonsa avulla, sillä osa Pahuuden Ra-sotureista, mukaanlukien Kauhea Suranoviremblastiran ja Hirveä Tordenkakerlakk, oli onnistunut ennen Suurta Heimoydinsotaa pakenemaan Ulottuvuusporttien kautta Kaamujen Maailmoihin, ja sieltä käsin he vielä tänäkin päivänä yrittävät tunkeutua Tosimaailmaan kyvämään tuhoa ja hävitystä! Ja käyttäen apunaan Tyhjiötä, Joka Sitoo, he onnistuvat yhä vaikuttamaan Ihmisten mieliin, ja tekemään heitä hulluiksi, sekä aiheuttamaan sairauksia ja sotia!

      Mutta Ihmiskunnan onni oli se, että osa Avaruusolennoista oli säästynyt, ja viimeisellä toimivalla Avaruusaluksellaan he nousivat avaruuteen, ja nähdessään Ihmiskunnan rappion tilan, he päättivät antaa näille Viimeisen Suuren Palveluksen: he lähettivät puhtaasta 24 karaatin kullasta muodostuneen Aurum-komeetan kohti Maata! Arvioidemme mukaan komeetta osuu 5-20000 vuoden kuluttua, jolloin se hävittää kaiken elämän planeetaltamme! Mutta juuri ennen tuhoa, niin on ennustettu, pakenevat Pahuuden Ra-soturit Kaamujen Maailmoista, ja silloin tulee Maailman ylle hirveä Tordenkakerlakk, ja kärsimys on suuri! Ja viimeisenä saapuu itse Kauhea Suranoviremblastiran, Musta ja Muodoton! Läpitunkemattomana ja Salamoiden Seppelöimänä se vyöryy yli Maan ja Meren, ja tuo mukanaan 12 Vitsausta ja Kuolemaa! Ja sitten koittaa Toinen Heimoydinsota, joka saa ensimmäisen näyttämään vähäiseltä liekinleimahdukselta! Ja kun Pyhä Aurum-komeetta viimein Saapuu, tulee Pyhä Ykseyden Aika, ja itse Kivun Herra saapuu noutamaan Vääräuskoiset Ikuisuuden Porttien Tuolle Puolen!

      Mutta ne, jota kuuluvat Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin, säteistetään ennen tuhoa Pyhien Avaruusolentojen Pyhään Avaruusalukseen, ja Muinaisen teknologian avulla kaikki Pyhään Aurum-kulttiin koskaan kuuluneet palautetaan eloon, ja Pyhät Avaruusolennot täyttävät heidän sielunsa Pyhällä, Kosmisella Ki-energialla, ja he saavat nauttia Muinaisen Teknologian hedelmistä ikuisesti!

      Tällainen on se suurenmoinen odote, joka tarjotaan nöyrille ihmisille! Liittykäätten siis Pyhään ja Ikiaikaiseen Aurum-kulttiin, te Valitut Lapset!

      Halleluja!

      • pontifex maximus

        Tämä ei vielä ole varsinainen Maailmojen Sota joka tullaan aikanaan käymään koko Galaxin alueella aurumlaisten rikostovereita vastaan, vaan pikku selkkaus jossa vain meidän planeettamme on taistelunäyttämönä. Tässä paikallissodassa Aurumin Ylipappi ja hänen vähäväkinen koplansa rusikoidaan palasiks Armeijani psyyke-energian avulla.

        Mainittakoon muuten lisäksi, että MINÄ olen paitsi Argentumin Ylipappi, ja Pyhä Sotamarsalkka, myös Ylhäinen Prinssi joka perii kaiken vallan Argentum Kultissa, ja joka nousee Galaktisen Senaatin valitsemana Keisariksi hallitsemaan koko tunnettua Maailmaa. Pyrkimystemme tiellä en kutsuisi Aurum kulttia edes hidasteeksi, saati sitten esteeksi. Aurum lakaistaan pois kuin syksyiset lehdet pihamaalta.


      • Priest of the Aurum
        pontifex maximus kirjoitti:

        Tämä ei vielä ole varsinainen Maailmojen Sota joka tullaan aikanaan käymään koko Galaxin alueella aurumlaisten rikostovereita vastaan, vaan pikku selkkaus jossa vain meidän planeettamme on taistelunäyttämönä. Tässä paikallissodassa Aurumin Ylipappi ja hänen vähäväkinen koplansa rusikoidaan palasiks Armeijani psyyke-energian avulla.

        Mainittakoon muuten lisäksi, että MINÄ olen paitsi Argentumin Ylipappi, ja Pyhä Sotamarsalkka, myös Ylhäinen Prinssi joka perii kaiken vallan Argentum Kultissa, ja joka nousee Galaktisen Senaatin valitsemana Keisariksi hallitsemaan koko tunnettua Maailmaa. Pyrkimystemme tiellä en kutsuisi Aurum kulttia edes hidasteeksi, saati sitten esteeksi. Aurum lakaistaan pois kuin syksyiset lehdet pihamaalta.

        Olet vain kateellinen Minulle, ja tiedät sen itsekin!

        Minä olen Pyhä Ylipappi, sinä taas et ole. Minä olen Suuri Yhdeksäs Profeetta, sinä taas et ole. Minä olen Loistelias Valittu, jonka tehtävä on johtaa Ihmiskunta ja Pyhät Avaruusolennot Parempaan Tulevaisuuteen, sinä taas et ole.

        Kaikki tämä osoittaa aukottomasti, että olet pikkusieluinen, kateellinen plagioija, ja haluat välttämättä uskotella näille Eksyneille Thetalaisille olevasi mahtavankin kultin johtaja... Mitä sinä et missään nimessä ole. Olet Eksynein Kaikista, enkä usko sinulla enää olevan juurikaan toivoa. Tämän Uskonsodan lopputulos on jo oikeastaan selvillä, mutta sanon sen nyt suoraan:

        Argentum-kultti häviää surkeasti! Hah hah haa!

        ...Niin, ja mitkä muuten ovat teidän pyhät opinkappaleenne? Epäilen, että teillä edes on niitä...


      • pontifex maximus
        pontifex maximus kirjoitti:

        Tämä ei vielä ole varsinainen Maailmojen Sota joka tullaan aikanaan käymään koko Galaxin alueella aurumlaisten rikostovereita vastaan, vaan pikku selkkaus jossa vain meidän planeettamme on taistelunäyttämönä. Tässä paikallissodassa Aurumin Ylipappi ja hänen vähäväkinen koplansa rusikoidaan palasiks Armeijani psyyke-energian avulla.

        Mainittakoon muuten lisäksi, että MINÄ olen paitsi Argentumin Ylipappi, ja Pyhä Sotamarsalkka, myös Ylhäinen Prinssi joka perii kaiken vallan Argentum Kultissa, ja joka nousee Galaktisen Senaatin valitsemana Keisariksi hallitsemaan koko tunnettua Maailmaa. Pyrkimystemme tiellä en kutsuisi Aurum kulttia edes hidasteeksi, saati sitten esteeksi. Aurum lakaistaan pois kuin syksyiset lehdet pihamaalta.

        Nyt on pakko tunnustaa, että sotaretkemme Aurum Kulttia vastaan on epäonnistunut. Aseemme on kehitetty sellaiseksi, että se löytää ja tuhoaa vain kehittyneempien aivojen psyykkisiä järjestelmiä. Psykosäteemme ei aurumlaisista sellaisia löytänyt, joten iskumme jäivät tuloksettomiksi. Yleensä sotapäällikkö häviää tasitelun jos aliarvioi vihollisen. Vaikka tiesinkin Aurum Kultin väen olevan heikoilla lahjoilla siunattuja, yliarvioin heidät vielä siltikin. Aseemme olivat tehottomia.

        Nyt MINUN, Argentum Kultin Ylipapin, Pyhän Sotamarsalkan, Galaktisen Prinssin, ja tulevan Galaxin Keisarin, ei auta muu kuin odottaa Maailmojen Sotaa jossa Aurum Kultin Ylipappi väkineen ja avaruuden rikoskumppaneineen lopullisesti hävitetään.


      • Priest of the Aurum
        pontifex maximus kirjoitti:

        Nyt on pakko tunnustaa, että sotaretkemme Aurum Kulttia vastaan on epäonnistunut. Aseemme on kehitetty sellaiseksi, että se löytää ja tuhoaa vain kehittyneempien aivojen psyykkisiä järjestelmiä. Psykosäteemme ei aurumlaisista sellaisia löytänyt, joten iskumme jäivät tuloksettomiksi. Yleensä sotapäällikkö häviää tasitelun jos aliarvioi vihollisen. Vaikka tiesinkin Aurum Kultin väen olevan heikoilla lahjoilla siunattuja, yliarvioin heidät vielä siltikin. Aseemme olivat tehottomia.

        Nyt MINUN, Argentum Kultin Ylipapin, Pyhän Sotamarsalkan, Galaktisen Prinssin, ja tulevan Galaxin Keisarin, ei auta muu kuin odottaa Maailmojen Sotaa jossa Aurum Kultin Ylipappi väkineen ja avaruuden rikoskumppaneineen lopullisesti hävitetään.

        Pyhä Aurum-kultti ei ole havainnut kerrassaan minkäänlaista mentaalista hyökkäystä... Mikäli hyökkäys todella tapahtui, tämä ei suinkaan johtunut "aivojemme kehittymättömyydestä", vaan siitä Pyhän, Kosmisen Ki-energian suojakilvestä, joka ympäröi meitä Aurumin Valittuja Lapsia joka ikinen hetki.

        Tämä suojakilpi on suoraa seurausta niistä lukemattomista kerroista, jotka olemme olleet altistuneina Pyhien Avaruusolentojen lahjoittaman Pyhän Kosmisen Ki-Säteilyttäjän Pyhille vaikutuksille! Itse tosin en usko, että mitään hyökkäystä edes tapahtui, sille äärimmäisen herkillä suojalaitteilla kykenemme aistimaan asteen sadastuhannesosan tarkkuudella vaihteluita Pyhän Ykseyden Kentässä, joka ympäröi kaikkea olevaista... Tällä hetkellä Pyhä Kosminen Ki-energia on selvästi voitolla, kiitos Aurum-kultin jatkuvien ponnistelujen...

        Argentum-kultti on epäonnistunut surkeasti. Tulipahan todistettua, etteivät he kykene mihinkään.


    • baboonboy

      On se hienoa, että joku niin hartaasti kehittää kaunokirjallisia lahjojaan.

    • AURUMIN Uskovainen

      Hallelujaa! liityn pyhään Aurum-Kulttiin tai ainakin kannatan sitä! Argtnum-Kultti on syvältä! olen uskonut pyhään AURUMIIN siitä lähtien kun suuri Priest Of The Aurum ensimmäisen kerran julisti pyhää sanaansa! AURUM voittakoon Argetnum-Kultin!

    • King Of The Foorum

      Meidän Foorumimme ja teknologiamme ovat suurempia kuin aurum kultin. Meidän sosiaalisuus ja moraalisuus on maailmankattava hyvyys, emme sodi mutta jos on pakko sodimme. Aurum kultti on ollut meidän jalanjäljillä jo vuosia mutta eivät silti ole ymmärtäneet meidän teknologiaamme, he ovat vain jääneet meidän automaattisten plasmalaser asetorjuntapyssyjen maalitauluksi tullessaan meidän alueelle meille mitään sanomatta.

      Meidän Foorum kultissamme ei ole valittuja, vaan sinne pääsee kaikki jotka ovat jollain tavalla sopivia ymmärtämään kaikkia. Me olemme tulevaisuus ME OLEMME FOORUM!!!

    • valitsija

      vaikea valinta, totisesti. liittyäkö Aurum kulttiin vai Argentum kulttiin? kumpi niistä tuo todellisen pelastuksen meille kuolevaisille?

      entä jos... sanoisin, etten kannata mielelläni kumpaakaan, koska Aurum on new agen negatiiviset ominaisuudet tiivistävä hihhulikultti, ja Argentum on Aurumin vielä pitemmälle menevä kopio. tietenkin tämä on vain minun mielipiteeni, ja saatan olla väärässäkin... ehkä pontifex tai priest tai toinen heistä on oikeassa, ja saan nyt ylleni kauheita kirouksia. armoa, jos niin on...

      • Yksi kultti vielä

        Tässä samassa keskustelussa oli uusi Foorum kultti.


      • valitsija
        Yksi kultti vielä kirjoitti:

        Tässä samassa keskustelussa oli uusi Foorum kultti.

        saatapta olla oikeassa... ehkä liitynkin Foorum kulttiin!


    • Priest of the Aurum

      Halleluja, te Aurumin Valitut Lapset! Nyt Minä, Pyhän Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, voin ilokseni kertoa, että Pyhä Uskonsotamme rienaavaa Argentum-kulttia ja sen itsejulistautunutta johtajaan, "pontifex maximusta" vastaan on päättynyt meidän voittoomme!

      Pyhä Aurum-kultti on kukistanut vihollisensa, eikä vaaraa enää ole! Liittykäätten Pyhään Aurum-kulttiin nyt kun se on jälleen turvallista! Halleluja!

      • AURUMIN uskovainen

        jeaaaah! Aurum kultti on paljon parempi kuin Argentym kultti! uskon ikuisesti AURUMin voittoon ja suuren Priest Of The Aurumin johdatukseen! Hallelujaaaa!

        ps pontifexmaximus on syvältä


      • sen
        AURUMIN uskovainen kirjoitti:

        jeaaaah! Aurum kultti on paljon parempi kuin Argentym kultti! uskon ikuisesti AURUMin voittoon ja suuren Priest Of The Aurumin johdatukseen! Hallelujaaaa!

        ps pontifexmaximus on syvältä

        kissan hännän nostaisi ellei kissa itse.

        Ymmärtänette vertaukseni, hyvät lukijat!


    • V. Keskinen

      Rauhaa! Menkää Mäkkärille Bic Macille ja pehmikselle ja olkaa kavereita

    • RAAKEL (POIKA TYTÖN NIMELLÄ)

      JA MINÄ SANON ETTÄ TUNGE RULLAKEBAB SUUHUSI JA TANSSI ILOISESTI KANSSAMME TWISTIÄ

      • vääräuskoinen

        Kebab viellä jotenkin kävisi, mutta tuo "(rulla)"
        (Hyi hittiläinen) On jo häväistys.
        PA-kulttuuri tulee tuhoamaan moiset lunnonvastaisuudet Tellukselta kuin myös koko galaksistamme, kosmoksemme muita galakseja kuin myös rinnakkaismaailmankaikkeuksia unohtamatta.
        Tomu ja tuhka on rienaajan tulevaisuus.
        Erinomaisen.


    • Käskynhaltija

      Olen juuri saanut viestin Suurelta Johtajaltamme; Argentumin Mahtava Avaruussota-Laivasto on iskenyt Aurum Kultin iljettävien liittolaisten, dragon-liskojen kolmannen planeetan, Sauronin kimppuun Dracon tähtikuviossa, ja tuhonnut sen totaalisesti aalto-antimateria-aseillamme. Planeetasta on jäljellä enää keskustähteä kiertävä meteorivyöhyke, samanlainen kuin se joka kiertää tässä Aurinkokunnassa Marsin ja Jupiterin välissä. Liskot valmistautuvat puolustamaan kahta jäljellä olevaa asuttua planeettaansa -Raptonia ja Tyrannopteryxia. Voittamaton Sotalaivastomme lähestyy Raptonia jonka pistämme seuraavaksi tuhannen p.llun päreiksi.

      Tietooni on tullut, että Aurum Kultin Ydinjoukko joka kokoontui usein jo aamu kuudesta Puiston kulmalle, on silminnähden vähentynyt. He, jotka ennen huutelivat ohikulkijoille että vielä osat vaihtuvat kunhan Aurum Kultti ottaa vallan tällä planeetalla, eivät nyt kysyttäessä tiedä asiasta mitään. Eivät ole koskaan nähneet mitään, eivät tienneet mitään, eivätkä edes kuulleet mitään mistään Aurum Kultista. Tämän jälkeen he pikku hiljaa hajaantuivat omille teilleen, ja Puiston kulmalle jäi vain muovikasseja ja tyhjiä pulloja.

      Mutta Suuri Sota Aurum Kulttia ja sen rikostovereita vastaan jatkuu.

      • Priest of the Aurum

        Nyt sinä kyllä puhut läpiä päähäsi. Pyhät Avaruusolennot eivät suinkaan ole liskoja, vaan he muistuttavat yllättävän paljon meitä Ihmisiä. Lisäksi heidän kotiplaneettansa EI sijaitse Dracon-tähtikuviossa, koska heillä ei ole varsinaista kotiplaneettaa (heidät luotiin Maassa, mutta Maata ei lasketa, sillä he eivät ole asuneet täällä kahteenkymmeneen vuosituhanteen, lukuun ottamatta vierailuja silloin tällöin), vaan he matkaavat Pyhillä Avaruusaluksillaan Pyhästä tukikohdasta toiseen meidän oman Aurinkokuntamme sisällä.

        Niinpä ainoa järkevä johtopäätös on, että sinulla, eksynyt Thetalainen, ei ole hajuakaan siitä mitä sinä puhut. Muista, mitä kerroin Kivun Herrasta! Jokaisen herjaavan viestin myötä syökset itsesi yhä syvemmällä Epäpyhän, Anti-kosmisen Ka-energian pauloihin! Kohta - ellei asia jo ole niin - edes Minun, Pyhän Ylipapin ja Suuren Yhdeksännen Profeetan kyvyt eivät riitä pelastamaan sinua ja kaltaisiasi!


      • Käskynhaltija
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Nyt sinä kyllä puhut läpiä päähäsi. Pyhät Avaruusolennot eivät suinkaan ole liskoja, vaan he muistuttavat yllättävän paljon meitä Ihmisiä. Lisäksi heidän kotiplaneettansa EI sijaitse Dracon-tähtikuviossa, koska heillä ei ole varsinaista kotiplaneettaa (heidät luotiin Maassa, mutta Maata ei lasketa, sillä he eivät ole asuneet täällä kahteenkymmeneen vuosituhanteen, lukuun ottamatta vierailuja silloin tällöin), vaan he matkaavat Pyhillä Avaruusaluksillaan Pyhästä tukikohdasta toiseen meidän oman Aurinkokuntamme sisällä.

        Niinpä ainoa järkevä johtopäätös on, että sinulla, eksynyt Thetalainen, ei ole hajuakaan siitä mitä sinä puhut. Muista, mitä kerroin Kivun Herrasta! Jokaisen herjaavan viestin myötä syökset itsesi yhä syvemmällä Epäpyhän, Anti-kosmisen Ka-energian pauloihin! Kohta - ellei asia jo ole niin - edes Minun, Pyhän Ylipapin ja Suuren Yhdeksännen Profeetan kyvyt eivät riitä pelastamaan sinua ja kaltaisiasi!

        Aivan turhaa uhittelet, katsos, me Argentum Kultin Yli-ihmiset emme tunne pelkoa. Sitä paitsi, me tidämme myös, että Kivun Herra ja muut mytologiset hahmosi ovat vain sumentuneiden aivojesi harhaista houretta. Vain avaruusolennot joiden kanssa olette Aurum Kultissa liittoutuneet on totta, tosin siinä muodossa kuin meidän Suuri Johtajamme on sen tällä palstalla julkituonut.

        Tässä Aurinkokunnassa seilailleet liittolaisenne on muuten kutsuttu pois puolustamaan kotiplaneettojaan joista me teemme kivimurskaa.

        Mahtava Avaruussota-Laivastomme lähestyy jo Raptonia.


      • Priest of the Aurum
        Käskynhaltija kirjoitti:

        Aivan turhaa uhittelet, katsos, me Argentum Kultin Yli-ihmiset emme tunne pelkoa. Sitä paitsi, me tidämme myös, että Kivun Herra ja muut mytologiset hahmosi ovat vain sumentuneiden aivojesi harhaista houretta. Vain avaruusolennot joiden kanssa olette Aurum Kultissa liittoutuneet on totta, tosin siinä muodossa kuin meidän Suuri Johtajamme on sen tällä palstalla julkituonut.

        Tässä Aurinkokunnassa seilailleet liittolaisenne on muuten kutsuttu pois puolustamaan kotiplaneettojaan joista me teemme kivimurskaa.

        Mahtava Avaruussota-Laivastomme lähestyy jo Raptonia.

        Kerjäsit tätä, sinä raukka kuolevainen! Tuon toistuvan herjauksesi johdosta Minä, Pyhän Aurum-kultin Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, langetan yllesi kammottavan kirouksen!

        Ash'nazg gimpatul! Ores'tash'var Te-Aurum-horojj! Pr'erefha-ka'hh! Shas'La Tau'Kais El'Lusha! Xel'Naga Aldaris! Grum'arush J'ohrfarlish! Prrft-Ga'h!

        Noin. Se on tehty! Kadu, sinä vääräuskoinen, KADU!


      • AURUMIN uskovainen

        hävisitte jo, uskokaa nyt! argentum kultti on syvältä pyhä johtajamme Priest Of The Aurum on niin julistanut ja Hän on AURUMin suuri PROFEETTA joka on aina oikeassa! uskon ikuisesti pyhän AURUMin sanaan ja Suuren Priestin johdatukseen ja kiroan argentum kultin ja sen kannattajat vieköön ka energia heidät!


      • Käskynhaltija
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Kerjäsit tätä, sinä raukka kuolevainen! Tuon toistuvan herjauksesi johdosta Minä, Pyhän Aurum-kultin Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, langetan yllesi kammottavan kirouksen!

        Ash'nazg gimpatul! Ores'tash'var Te-Aurum-horojj! Pr'erefha-ka'hh! Shas'La Tau'Kais El'Lusha! Xel'Naga Aldaris! Grum'arush J'ohrfarlish! Prrft-Ga'h!

        Noin. Se on tehty! Kadu, sinä vääräuskoinen, KADU!

        Sotanäyttämöltä on saapunut jälleen viesti: Aurum Kultin rikoskumppaneiden, Dracon Liskovallan toinen planeetta Rapton kaikkine asukkaineen on tuhottu. Oma laivastomme kärsi vain vähäisiä tappioita. Liskojen ainut jäljellä oleva planeetta, Tyrannopteryx, jolla pääkaupunki ja hallinto sijaitsee, anelee jo rauhanneuvotteluja, ja lupaa luovuttaa kaikki käsissään olevat Aurum Kultin ihmisluopiot Argentumin haltuun.

        Tunnen kuitenkin Argentum-planeetalla tehdyn periaatepäätöksen; koko liskokunta kaikkine planeettoineen ja asukkaineen tuhotaan, samoin Aurum Kultin jäsenet.

        Mahtava Avaruussota-Laivastomme on poistumassa Raptonin kappaleiden luota, ja suuntaa kulkunsa kohti Tyrannopteryxia. Liskojen, ja heidän aurumlaisten ihmisluopioiden taru alkaa olla lopussa.

        Priest of the Aurum´in polvet tutisevat jo. Ei auta ki-energia, ei!


      • Priest of the Aurum
        Käskynhaltija kirjoitti:

        Sotanäyttämöltä on saapunut jälleen viesti: Aurum Kultin rikoskumppaneiden, Dracon Liskovallan toinen planeetta Rapton kaikkine asukkaineen on tuhottu. Oma laivastomme kärsi vain vähäisiä tappioita. Liskojen ainut jäljellä oleva planeetta, Tyrannopteryx, jolla pääkaupunki ja hallinto sijaitsee, anelee jo rauhanneuvotteluja, ja lupaa luovuttaa kaikki käsissään olevat Aurum Kultin ihmisluopiot Argentumin haltuun.

        Tunnen kuitenkin Argentum-planeetalla tehdyn periaatepäätöksen; koko liskokunta kaikkine planeettoineen ja asukkaineen tuhotaan, samoin Aurum Kultin jäsenet.

        Mahtava Avaruussota-Laivastomme on poistumassa Raptonin kappaleiden luota, ja suuntaa kulkunsa kohti Tyrannopteryxia. Liskojen, ja heidän aurumlaisten ihmisluopioiden taru alkaa olla lopussa.

        Priest of the Aurum´in polvet tutisevat jo. Ei auta ki-energia, ei!

        Sinut on nyt kirottu kammottavimmalla ja peruuttamattomimmalla kirouksella, joka Pyhän Aurumin Muinaisen Tosi Tietouden Lähteestä löytyy! Nyt on myöhäistä katua. Odotahan vain kun kirouksen vaikutukset alkavat tuntua! Se onkin sellainen kirous, että siitä on oksat pois.

        Tästä hetkestä eteenpäin en enää viitsi noteerata pilkkaviestejäsi, koska tiedän niiden olevan surkuteltava yrityksesi löytää edes jotain hupia elämääsi, koska kiroukseni ansiosta jokainen elinhetkesi on silkkaa kidustusta!


    • WideBelief

      Koskahan teillä henkilökohtaiset fantasiat kohtaa reaalielämän? Ai niin, isi ja äiti jo kertoikin että tieteestä se löytyy. Opiskele ihminen opiskele ;-) Vain lokeroimalla älykkyytesi voit tavoittaa Jumalan... Bullshit...

      Kaikella kunnioituksella opettele edes alkeet ennenkuin alat koomikoksi. Eipä sillä, huvia on ollut :-DD

      • ororaa

        Älä ny! Ei täällä rajatiedon puolella oo tällä hetkellä mitään yhtä viihdyttävää kun hra Aurum-pappi metkuineen :D:D:D sääliksi käy kyllä hepun lääkäreitä ja omaisia mutta voi ahahahahahahaha ei kyllä ei tätä repeämättä kestä.


      • Priest of the Aurum
        ororaa kirjoitti:

        Älä ny! Ei täällä rajatiedon puolella oo tällä hetkellä mitään yhtä viihdyttävää kun hra Aurum-pappi metkuineen :D:D:D sääliksi käy kyllä hepun lääkäreitä ja omaisia mutta voi ahahahahahahaha ei kyllä ei tätä repeämättä kestä.

        Kurjat vääräuskoiset! Lopettakaatten pilkkanne, tai teille käy kuten pontifex maximukselle ja hänen kannattajilleen: langetan yllenne mitä kammottavimman kirouksen!

        Jos Pyhän Aurumin sana ei teitä kiinnosta, älkäätten lukeko pyhiä viestejäni, ja alkakaa valmistautua Kivun Herran Tuloon!


    • Käskynhaltija

      Viimeinen viesti taistelunäyttämöltä Dracon tähtikuviosta: Liskojen viimeinen asuinsija, pääplaneetta Tyrannopteryx on hävitetty, ja samalla Aurum Kultin ihmisluopiot jotka yrittivät pettää oman lajinsa ja myydä halpamaisesti ihmiskunnan liskojen ruokapöytiin. Jäljellä on enää Telluksella olevat aurumlaiset. Tosin heitä ei enää montaa ole, suurin osa luikkinut tiehensä kuultuaan Aurumin tappiosta.

      Suuri ja Mahtava Johtajamme, Argentumin Ylipappi, Pyhä Sotamarsalkka, Prinssi, ja Tuleva Galaxin Herra, Keisari, tulee antamaan vielä tarkemman julistuksen ihmiskunnalle palattuaan kunniakkaalta sotaretkeltään Aurum Kulttia ja sen liittolaisia vastaan.

    • hähtähhäh

      Niin..otsikko kysyy..

      • ...muutaman kakaran...

        ...voimainkoetus tai väittely. tää aurum-kultti on ollut täällä jo monta kuukautta, ja joskus viimeviikolla sai kilpailijakseen argentum-kultin. sen jälkeen ne on väitellyt keskenään ja kironneet/lähettäneet "taisteluraportteja".

        kakaroita, sano mun sanoneen, todennäköisesti n. 10v, ehkä hiukan alle


      • orora
        ...muutaman kakaran... kirjoitti:

        ...voimainkoetus tai väittely. tää aurum-kultti on ollut täällä jo monta kuukautta, ja joskus viimeviikolla sai kilpailijakseen argentum-kultin. sen jälkeen ne on väitellyt keskenään ja kironneet/lähettäneet "taisteluraportteja".

        kakaroita, sano mun sanoneen, todennäköisesti n. 10v, ehkä hiukan alle

        Jos haluat lukea 10-vuotiaiden flametusta, mene Runescape-foorumille. Tämä hemmo on meinaan ihan tosissaan.

        Toivottavasti ei hoitsut ota siltä nettiä pois :D


      • hyvä!!!
        orora kirjoitti:

        Jos haluat lukea 10-vuotiaiden flametusta, mene Runescape-foorumille. Tämä hemmo on meinaan ihan tosissaan.

        Toivottavasti ei hoitsut ota siltä nettiä pois :D

        Aurum alkoi vetää kovaa ja korkealta yli pilkatessaan hörhöilyyn uskovia. Argentum heitteli löylyä kiukaale ja pian molemmilla oli pari opetuslastakin kommentoimassa. Juttu oli ihan hauska, kunnes se alkoi likaa toistaa itseään.
        Epäilen, että Aurum ja Argentum saattavat hyvinkin olla sama henkilö tai ryhmä. Eivätkä varmasti 10 vuotiaita.
        Jos hemmo on tosissaan, olen itse Galaksin valtias. Ajoittain hienoa satiiria, mutta asia vitsistä loppui kesken.
        Vieläköhän se yksi hemppa kyyhöttää kellarissaan faradayn häkissä foliohattu päässä?


      • Priest f the Aurum
        orora kirjoitti:

        Jos haluat lukea 10-vuotiaiden flametusta, mene Runescape-foorumille. Tämä hemmo on meinaan ihan tosissaan.

        Toivottavasti ei hoitsut ota siltä nettiä pois :D

        Totta kai Minä olen tosissani, mutta sen sijaan olen hyvin tyrmistynyt ja loukkaantunut tuon vihjailusi johdosta! Viitannet viestissäni siihen, että Minä, Pyhän Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olisin mielisairaalassa. En kerta kaikkiaan aio suvaita sellaista, ja vaadin anteeksipyyntöäsi!


      • minä mukavasti
        hyvä!!! kirjoitti:

        Aurum alkoi vetää kovaa ja korkealta yli pilkatessaan hörhöilyyn uskovia. Argentum heitteli löylyä kiukaale ja pian molemmilla oli pari opetuslastakin kommentoimassa. Juttu oli ihan hauska, kunnes se alkoi likaa toistaa itseään.
        Epäilen, että Aurum ja Argentum saattavat hyvinkin olla sama henkilö tai ryhmä. Eivätkä varmasti 10 vuotiaita.
        Jos hemmo on tosissaan, olen itse Galaksin valtias. Ajoittain hienoa satiiria, mutta asia vitsistä loppui kesken.
        Vieläköhän se yksi hemppa kyyhöttää kellarissaan faradayn häkissä foliohattu päässä?

        "Vieläköhän se yksi hemppa kyyhöttää kellarissaan faradayn häkissä foliohattu päässä?"

        ..lötköttelen kaljaa juoden ja pitsaa paistellen.
        En kyyhötä. Olen tehnyt oloni varsin lokoisaksi.
        Pomo vaan käy kuumana kuin hellakoukku.
        Se yhteyden katkeaminenkin taisi johtua Elisonersasta eikä taistelevien osapuolten harhautuneesta energiapurkauksesta.
        Joko siellä ylhällä pahin rikinkatkua alkaa hälvetä?


      • tulla ulos
        minä mukavasti kirjoitti:

        "Vieläköhän se yksi hemppa kyyhöttää kellarissaan faradayn häkissä foliohattu päässä?"

        ..lötköttelen kaljaa juoden ja pitsaa paistellen.
        En kyyhötä. Olen tehnyt oloni varsin lokoisaksi.
        Pomo vaan käy kuumana kuin hellakoukku.
        Se yhteyden katkeaminenkin taisi johtua Elisonersasta eikä taistelevien osapuolten harhautuneesta energiapurkauksesta.
        Joko siellä ylhällä pahin rikinkatkua alkaa hälvetä?

        eiköhän se ole... kumpikin osapuoli on julistautunut voittajaksi, eikä mitään erityisiä kirouksiakaan enää ole vähään aikaan ollut ilmassa.


      • Käskynhaltija
        minä mukavasti kirjoitti:

        "Vieläköhän se yksi hemppa kyyhöttää kellarissaan faradayn häkissä foliohattu päässä?"

        ..lötköttelen kaljaa juoden ja pitsaa paistellen.
        En kyyhötä. Olen tehnyt oloni varsin lokoisaksi.
        Pomo vaan käy kuumana kuin hellakoukku.
        Se yhteyden katkeaminenkin taisi johtua Elisonersasta eikä taistelevien osapuolten harhautuneesta energiapurkauksesta.
        Joko siellä ylhällä pahin rikinkatkua alkaa hälvetä?

        Sota Dracon tähtikuviossa on ohi, ja Aurum Kultti sekä Liskovalta tuhottu. Aurumin ex-ylipappi on tarkkailun alla ja häntä hoidetaan parhaalla ammattitaidolla. Keisarimme on antanut näistä asioista julistuksen tällä palstalla.

        Suuri Sota taisi jäädä huomaamatta suurimmalta osalta ihmiskuntaa, joten siitä ei kannata pomollesi puhua. Neuvon, että huomenna töihin mennessäsi kerrot pomollesi olleesi koomassa, ja heränneesi siitä vasta aamulla.


      • AURUMIN uskovainen
        Käskynhaltija kirjoitti:

        Sota Dracon tähtikuviossa on ohi, ja Aurum Kultti sekä Liskovalta tuhottu. Aurumin ex-ylipappi on tarkkailun alla ja häntä hoidetaan parhaalla ammattitaidolla. Keisarimme on antanut näistä asioista julistuksen tällä palstalla.

        Suuri Sota taisi jäädä huomaamatta suurimmalta osalta ihmiskuntaa, joten siitä ei kannata pomollesi puhua. Neuvon, että huomenna töihin mennessäsi kerrot pomollesi olleesi koomassa, ja heränneesi siitä vasta aamulla.

        argentum kultti puhuu täyttä p... niinkuin aina ennekin pyhä Priest Of The Aurum on suuri johtajamme ja me ylistämme pyhän AURUMin nimeä ja pyhän YKSEYDEN saapumista älkäätten kuunnelko argentumia tai hänen saarnaajiaan koska he ovat väärässä ja kun pyhän YLIPAPIN kirous alkaa vaikuttaa täydellä voimallaan he eivät enää ole siinä kunnossa että pystyisivät tänne mitään kirjoittamaan hallelujaaa!


      • plääh.
        AURUMIN uskovainen kirjoitti:

        argentum kultti puhuu täyttä p... niinkuin aina ennekin pyhä Priest Of The Aurum on suuri johtajamme ja me ylistämme pyhän AURUMin nimeä ja pyhän YKSEYDEN saapumista älkäätten kuunnelko argentumia tai hänen saarnaajiaan koska he ovat väärässä ja kun pyhän YLIPAPIN kirous alkaa vaikuttaa täydellä voimallaan he eivät enää ole siinä kunnossa että pystyisivät tänne mitään kirjoittamaan hallelujaaa!

        Veditkö herneen nenääs?


      • orora
        Priest f the Aurum kirjoitti:

        Totta kai Minä olen tosissani, mutta sen sijaan olen hyvin tyrmistynyt ja loukkaantunut tuon vihjailusi johdosta! Viitannet viestissäni siihen, että Minä, Pyhän Aurum-kultin Pyhä Ylipappi ja Suuri Yhdeksäs Profeetta, olisin mielisairaalassa. En kerta kaikkiaan aio suvaita sellaista, ja vaadin anteeksipyyntöäsi!

        :D:D:D No jos et vielä ole niin kehotan pitämään nuo mölyt mahassa päiväsaikaan tai joku vielä tulee ja vie.


      • Taas jälkivaikutuksen
        Käskynhaltija kirjoitti:

        Sota Dracon tähtikuviossa on ohi, ja Aurum Kultti sekä Liskovalta tuhottu. Aurumin ex-ylipappi on tarkkailun alla ja häntä hoidetaan parhaalla ammattitaidolla. Keisarimme on antanut näistä asioista julistuksen tällä palstalla.

        Suuri Sota taisi jäädä huomaamatta suurimmalta osalta ihmiskuntaa, joten siitä ei kannata pomollesi puhua. Neuvon, että huomenna töihin mennessäsi kerrot pomollesi olleesi koomassa, ja heränneesi siitä vasta aamulla.

        takia kirjoitin viestin jo omalla nimmarillani. Onneksi huomasin poistaa. En halua kulttien agentteja kannoilleni.

        "kerrot pomollesi olleesi koomassa, ja heränneesi siitä vasta aamulla."

        Helppohan sinun on sanoa, vaikka neuvosi oli varmaan ihan ystävällisessä hengessä annettu.

        Tänään tokenin työpaikalleni, eikä tarvinnut selitellä mitään koomasta. Haisin vieläkin aivan riittävästi vanhalle koomalle käytettyäni päiväkausia korkeamman tajunnan lamauttajaa, jotteivät Argentumin psykologiset täsmäaseet löytäisi minua Faradyn häkistäni. Puolustusase on tehokas. Lieveilmiöinä on aistiharhat ja vielä puolustuksen alasajon jälkeenkin pitkään jatkuvat fyysiset ja psyykkiset oireet käsien vapinoineen, silmien punotuksineen ja pahoine hajuineen.
        Pomo hyppi seinille ja huusi kuin Norjan kajava. "Anti sitten olla viimeinen kerta" jne...
        Ala siinä nyt sitten selittää insinööriälykkyystason omaavalle pomolle Aurun- ja Argentum- kulttuurien sodasta. Katsoin parhaaksi jättää hänet harhaisten tietojensa valtaan.


      • ei enää tosi kiinnostunut
        Taas jälkivaikutuksen kirjoitti:

        takia kirjoitin viestin jo omalla nimmarillani. Onneksi huomasin poistaa. En halua kulttien agentteja kannoilleni.

        "kerrot pomollesi olleesi koomassa, ja heränneesi siitä vasta aamulla."

        Helppohan sinun on sanoa, vaikka neuvosi oli varmaan ihan ystävällisessä hengessä annettu.

        Tänään tokenin työpaikalleni, eikä tarvinnut selitellä mitään koomasta. Haisin vieläkin aivan riittävästi vanhalle koomalle käytettyäni päiväkausia korkeamman tajunnan lamauttajaa, jotteivät Argentumin psykologiset täsmäaseet löytäisi minua Faradyn häkistäni. Puolustusase on tehokas. Lieveilmiöinä on aistiharhat ja vielä puolustuksen alasajon jälkeenkin pitkään jatkuvat fyysiset ja psyykkiset oireet käsien vapinoineen, silmien punotuksineen ja pahoine hajuineen.
        Pomo hyppi seinille ja huusi kuin Norjan kajava. "Anti sitten olla viimeinen kerta" jne...
        Ala siinä nyt sitten selittää insinööriälykkyystason omaavalle pomolle Aurun- ja Argentum- kulttuurien sodasta. Katsoin parhaaksi jättää hänet harhaisten tietojensa valtaan.

        Hyvä juoni sulla, tiedän kokemuksesta nuo insinöörien tietotasot. Hyvä kun selvisit. Pidetään vaan matalaa profiilia....


    • sdfdf

      Oi pyhä Aurumin Yhdeksäs Profeetta, mieltäni on jo pitkään kaivertanut epätieto. Mitä Pyhän ja Ikiaikaisen Aurumin kahdeksella ensimmäiselle profeetalle on tapahtunut? Mikseivät he koskaan kirjoita Aurumin Pyhää Sanaa meidän tietämättömien keskuuteen? Toimivatko he toisissa maailmoissa vai ovatko he peräti kuolleita? Eivät kai Ikiaikaiset Profeetat voi kuolla?

      • Priest of the Aurum

        Esitit yvän kysymyksen, sinä Valittu Lapsi, ja aionkin vastata siihen totuudenmukaisesti.

        Eräässä mielessä Minä olen myös kaikki aiemmat profeetat. Katsos, vaikka Thetalaisemme ovatkin sanoinkuvaamattoman voimakkaita, kiitos niiden valtavien Pyhän, Kosmisen Ki-energian määrien jotka olemme sieluihimme keränneet. Kuitenkin, vaikka elinkaaremme on moninkertaisesti pitempi kuin vähäisemmillä ihmisillä, ruumiimme ovat yhä kuolevaisia. Niinpä me profeetat elämme Maan päällä johdattaen Pyhää Aurum-kulttia vaikeina aikoina, ja kultuamme siirrymme eräänlaiseen Pyhään Unitilaan, kun Pyhät Avaruuolennot säteistävät vapautuvat Thetalaisemme Pyhän Avaruusaluksensa Tietopankkeihin. Sitten, aina kun jälleen tarvitsemme uutta Profeettaa, Thetalainen lähetetään syntymään uudelleen. Siten Minäkin olen vaeltanut aika ajoin Maan päällä jo kahdenkymmenen vuosituhannen ajan. (En tietenkään koko aikaa, ainoastaan muutaman sadan vuoden mittaisia ajanjaksoja silloin tällöin, tarkalleen sanottuna, tämä on yhdeksäs kerta kuten saatoit arvatakin.)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe