Kovasti mukavaa on, että tämmöisenkinkaltainen turinapaikka eläkkeelläoleville ja eläkeikää lähestyville on.
Näyttää kuitenkin, että te miehet, 50...70, hyvin vähän tänne kirjoitatte. Miksi niin?
Pelottaako tuo palstan naisvaltaisuus, vai mikä?
No, sehän korjaantuis kirjoittamalla. En minäkään niitä akkain juttuja aina hyväksy, mutta siedän. Pane ne sitten ojenukseen, jos osaat.
Perräänkuulutus: Aikuisia miehiä tälle palstalle, nimimerkillä tai ilman!
Miehiä, onko meitä??
41
3421
Vastaukset
- OliviaKoo
Että kuka panee ojennukseen ja kenet?
Ups! Ääneen ajattelin ja tänne se lipsahti. - folk
Hyvä Pelle yritä vaan saada houkuteltua niitä laji tovereitasi mukaan palstoille!!
- sitroen.
miehet täällä tekisimme?
Turhaa puhetta eikun kirjoitusta vain lisää. - Pelle1Peloton
...mitä tohon sanoisin. Hmm..mmh. Lajitovereita?
No sitähän juuri yritin; Ei siinä pahaa pitäis olla. Vai? - kohteethan
Pelle1Peloton kirjoitti:
...mitä tohon sanoisin. Hmm..mmh. Lajitovereita?
No sitähän juuri yritin; Ei siinä pahaa pitäis olla. Vai?Elikkäs jutunjuuret lienevät asioita joiden
ympärille voi kokoontua, yhteiskunta ,työ ,
harrastukset . Vetäiskääpä noista mikä avaisi
sanaisen arkkunne. Paria sanaa pitemmälle.
Olisi todella mukavaa huomata että elämää on. - katriina64
kohteethan kirjoitti:
Elikkäs jutunjuuret lienevät asioita joiden
ympärille voi kokoontua, yhteiskunta ,työ ,
harrastukset . Vetäiskääpä noista mikä avaisi
sanaisen arkkunne. Paria sanaa pitemmälle.
Olisi todella mukavaa huomata että elämää on.Tiedät tasan tarkaan, että täällä on ainakin yksi kirjoitushaluinen, tosin juuri nyt pikkuisen kiireinen naisihminen....sinusta sekä sinun ajatuksistasi kiinnostunut ja kantaa ottava.
Itse minut hylkäsit:((( - Pelle1Peloton
katriina64 kirjoitti:
Tiedät tasan tarkaan, että täällä on ainakin yksi kirjoitushaluinen, tosin juuri nyt pikkuisen kiireinen naisihminen....sinusta sekä sinun ajatuksistasi kiinnostunut ja kantaa ottava.
Itse minut hylkäsit:(((...en oikein ymmärtänyt. Selittänet postitse?
- katriina64
Pelle1Peloton kirjoitti:
...en oikein ymmärtänyt. Selittänet postitse?
Voi, että pitääkin vanhoilla päivillään joutua tälläiseen pyöritykseen!
Toisaalta kyllä koen itseni tärkeäksi ja tarpeelliseksi:)
Kerron jonain päivänä.
- Pelle1Peloton
En millään muotoa yrittänyt mitään "erityisseksuaalisuutta" tälle palstalle hakea.
Mutta jos yritykseni noin halutaan tulkita, niin pitäkää palstanne, semmosena kuin haluatte.
En puhu, en pukahda.- Wivi ek
Pellen suututti. Tuu takas Pelle, tuu.
- Pelle1Peloton
Wivi ek kirjoitti:
Pellen suututti. Tuu takas Pelle, tuu.
...nokkiini ottannu. Tomoset homoviittauset vaan ei minulle sovi.
Mitä Sinäkin sitten olet tehnyt miesten saamiseksi tälle palstalle? Korkeintaan haukkunut?
Ei ne varta vasten, tietäen haukuttavaksi tule.
Kovasti on miehen syytä ottaa nokkiinsa kun tulee luettavaksi asenteellisia aloituksia. Esim.: "Mies, ikuinen huolletava".
Ei sellaista voi, eikä tarvitse sietää. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
...nokkiini ottannu. Tomoset homoviittauset vaan ei minulle sovi.
Mitä Sinäkin sitten olet tehnyt miesten saamiseksi tälle palstalle? Korkeintaan haukkunut?
Ei ne varta vasten, tietäen haukuttavaksi tule.
Kovasti on miehen syytä ottaa nokkiinsa kun tulee luettavaksi asenteellisia aloituksia. Esim.: "Mies, ikuinen huolletava".
Ei sellaista voi, eikä tarvitse sietää.Minä luin ketjun, enkä yhtään ymmärtänyt mistä suutuit. Mikä ihmeen homoviittaus?
Ihan varmasti toivotaan miehiä tänne juttukaveriksi. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Minä luin ketjun, enkä yhtään ymmärtänyt mistä suutuit. Mikä ihmeen homoviittaus?
Ihan varmasti toivotaan miehiä tänne juttukaveriksi.Kyllä siellä sellainen homoviittauskin oli, ei tosin kovin paha.
Mutta nythän olen jo nokkiini ottanut ja sillä siisti. Keskustelu jatkukoon.
Mutta teidän, hyvät naiset, asianne on houkutella tänne minun lisäkseni ne muutkin iihanat miehet.
Olisin kovasti halukas kohtaamaan vastakosijani, ihan niinkuin mesot konsanaan. Pelle1Peloton kirjoitti:
Kyllä siellä sellainen homoviittauskin oli, ei tosin kovin paha.
Mutta nythän olen jo nokkiini ottanut ja sillä siisti. Keskustelu jatkukoon.
Mutta teidän, hyvät naiset, asianne on houkutella tänne minun lisäkseni ne muutkin iihanat miehet.
Olisin kovasti halukas kohtaamaan vastakosijani, ihan niinkuin mesot konsanaan.tunnet olevasi sellainen "ihana mies"?
Sanoithan: "Mutta teidän, hyvät naiset, asianne on houkutella tänne minun lisäkseni ne muutkin iihanat miehet".
Tosi hyvä juttu, ettei tuota itseluottamusta puutu.
Uskaltautuukohan ne muut miehet ollenkaan mukaan, noin mahtavaan seuraan? :D- Pelle1Peloton
Tamarix kirjoitti:
tunnet olevasi sellainen "ihana mies"?
Sanoithan: "Mutta teidän, hyvät naiset, asianne on houkutella tänne minun lisäkseni ne muutkin iihanat miehet".
Tosi hyvä juttu, ettei tuota itseluottamusta puutu.
Uskaltautuukohan ne muut miehet ollenkaan mukaan, noin mahtavaan seuraan? :DItseluottamusta kyllä löytyy, Tamarix-hyvä; "iihanuudesta" en ole niinkään varma, kun itse en pysty arvioimaan.
Mutta pitäähän niille kilpailijoille antaa hiukan haastetta. Mies kun on sen sortin hullu, että ryhtyy yleensä vain haasteellisiin hommiin.
Terkkuja vaan Sinulle sinne... Saksanmaako se asemapaikkasi nyt oli! Pelle1Peloton kirjoitti:
Itseluottamusta kyllä löytyy, Tamarix-hyvä; "iihanuudesta" en ole niinkään varma, kun itse en pysty arvioimaan.
Mutta pitäähän niille kilpailijoille antaa hiukan haastetta. Mies kun on sen sortin hullu, että ryhtyy yleensä vain haasteellisiin hommiin.
Terkkuja vaan Sinulle sinne... Saksanmaako se asemapaikkasi nyt oli!mutta ei ole enää! Lähes tuhat kilometriä sieltä tännepäin, niin ollaan meillä.
Oikeassa olet, ilman kilpailua, ei synny tulostakaan.
Mutta eikös se yllytyshulluus ole kaikkein suurin laji, tässä asiassa?
Onkohan sitten näin että ryntäys on kova miesten taholta, kun tuppaa tämä palstakin välillä pätkimään, niinkuin tänäänkin aamupäivästä.
- tällä hetkellä
Nyt taitaa miesväki löytyä TV-ruudun ääreltä huutelemasta. Ehkä tänne myöhemmin ilmestyy niitä metsoja. Kyllä täältä on moni aikaisemmin täällä kirjoitellut mies häipynyt.
Miksi en lähde edes veikkaamaan. - soilike
Joskus joku mieskin yrittää sanoa jotain järkevää, mutta naisenemmistö lattaa hetkessä kaikki moiset puheenvuorot
Vaikeeaa on varmaankin keksiä semmoista aloitusta tai mielipidettä, jolle ei olis jo omaa palstaa., mutta toivoisin kuitenkin enemmän vapautta puhua kaikista aiheista tällä ikäistemme palstalla.
Kun nuo nuoremmat sukupolvet ovat niin ylivoimaisia kaikessa tiedossa.
Jotkut aloitukset ovat vain leppoisaa rupattelua varten. Ihan hyvä niin.
Joskus aloituksen aihe tosiaan ”nappaa” ja mielipiteitä riittää. Otsikko kuvannee asiaa?!
Mammojen ajatusmaailma ja heidän tärkeiksi kokemansa asiat poikkeavat osittain omistani.
Lukumääräsuhteista johtuen keskustelut liikkuvat valtataosiltaan näiden tippaleipien kesken joten mitäpä siihen väliinkään menemään!Onko loput tippaleivät jotenkin eksyneet mummujen aivoihin vai? En ole huomannut aivoissani mitään erikoista painetta vapun jälkeen, joten kai siellä sitten tilaa on ollut, elikkä täysin tyhjä pää!
Asia on harvinaisen selvä!
- westeri
no ei kai ne ukonkäppänät voi kirjoitella kun eivät tos iässä osaa käyttää tietokonetta...=) terveisin akka
- beauty and the geek
sulla on muuten vähän nössö toi esittelys, et oikein kuulosta Mieheltä. noita nössöpäitähän on nähty eikä niitä kukaan halua....
- Äijä 50..70 v
Olin täällä mutta kun en alistunut Bilmanin valtaan, niin vaihdoin palstaa.
Täällä voi jatkaa vapaasti:
http://tinyurl.com/367ftw- Tulen perästä
vaikutti aivan hyvältä luin pari juttuakin. Samalla lailla näyttää minullekkin käyvän. Muutama nainenhan täällä vaan pörrää. Asiasta ei voi keskustella.
Tulen perästä kirjoitti:
vaikutti aivan hyvältä luin pari juttuakin. Samalla lailla näyttää minullekkin käyvän. Muutama nainenhan täällä vaan pörrää. Asiasta ei voi keskustella.
että täällä kaipaavat miehet omaa palstaa - naisilla se kai sitten jo on!
- .. miehet ...
Tellastiina kirjoitti:
että täällä kaipaavat miehet omaa palstaa - naisilla se kai sitten jo on!
... ei alistu yhtä helposti kuin naiset siihen että heidän viestejään poistetaan ilman todella painavaa syytä.
.. miehet ... kirjoitti:
... ei alistu yhtä helposti kuin naiset siihen että heidän viestejään poistetaan ilman todella painavaa syytä.
helpommin sarvet vastakkain.Jos billmann olisi nainen ajatelkaapa miten te siihen suhtautuisitte.Olisi hyvä hoitaa suhde kuntoon flirttailulla mutta yritäppä miesten välejä parantaa.
Miekat esiin samaa se on aina.
Nythän vaaditaan että enemmän valvontaa palstoille.Hyvä jos ei enää törkeitä viestejä olisi 50,ppisillä niinkuin siellä aina on.Täällä on vähän rumaa kirjoittelua ja siitä kyllä saa kiittää billmannia.Välistä menee pesuveden mukana lapsikin.Onneksi tulee takaisin.- _ Vesilintu
pääsky kirjoitti:
helpommin sarvet vastakkain.Jos billmann olisi nainen ajatelkaapa miten te siihen suhtautuisitte.Olisi hyvä hoitaa suhde kuntoon flirttailulla mutta yritäppä miesten välejä parantaa.
Miekat esiin samaa se on aina.
Nythän vaaditaan että enemmän valvontaa palstoille.Hyvä jos ei enää törkeitä viestejä olisi 50,ppisillä niinkuin siellä aina on.Täällä on vähän rumaa kirjoittelua ja siitä kyllä saa kiittää billmannia.Välistä menee pesuveden mukana lapsikin.Onneksi tulee takaisin."helpommin sarvet vastakkain."
Naisvaltaisilla työpaikoilla känistään enemmän kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.
"Jos billmann olisi nainen ajatelkaapa miten te siihen suhtautuisitte."
Ihan yhtä nuivasti.
"Nythän vaaditaan että enemmän valvontaa palstoille."
Kuka vaatii? Minä vaadin vähemmän ahdasmielisiä valvojia. Häiriköt ovat asia erikseen, mutta myös muita viestejä kuin häirikköviestejä poistetaan täällä.
Pisteen ja pilkun jälkeen kuuluu laittaa välilyönti. Katso
http://www.hs.fi/apua/keskustelu/ - Pelle1Peloton
Tulen perästä kirjoitti:
Polvihousuistaan ja hiekkalaatikostaan uloskasvaneet "äidin pikku kullat lähtee ul-ko-mail-le"!
Niin kai minunkin pitäs, mutku en halluu! Pelle1Peloton kirjoitti:
Polvihousuistaan ja hiekkalaatikostaan uloskasvaneet "äidin pikku kullat lähtee ul-ko-mail-le"!
Niin kai minunkin pitäs, mutku en halluu!Jäävät vaille kotimaan mukavuuksia jotka arvostavat aurinkoa enemmän.Minusta on tullut semmonen kuva että kun irtautuu omista ympyröistä kotimaassa niin tullessaan pitää aloittaa kun tyhjästä.Ajan oloon se tyhjyys hiipii perässä kun hakee parempaa.
Pelle olet rehellinen vielä itsellesi ennekun joku puhuu sinut ympäri._ Vesilintu kirjoitti:
"helpommin sarvet vastakkain."
Naisvaltaisilla työpaikoilla känistään enemmän kuin miesvaltaisilla työpaikoilla.
"Jos billmann olisi nainen ajatelkaapa miten te siihen suhtautuisitte."
Ihan yhtä nuivasti.
"Nythän vaaditaan että enemmän valvontaa palstoille."
Kuka vaatii? Minä vaadin vähemmän ahdasmielisiä valvojia. Häiriköt ovat asia erikseen, mutta myös muita viestejä kuin häirikköviestejä poistetaan täällä.
Pisteen ja pilkun jälkeen kuuluu laittaa välilyönti. Katso
http://www.hs.fi/apua/keskustelu/ovat ahistavia.Krkkoonkin on tullut paljon ahistusta kun naiset ovat lisääntyneet siellä.Enne oli joku kuuromukkä suntio ja nokkapystössä kävelevä pappi.
Misä tahansa harrastuspiirissä on naisia joilla on toisten asiat kokoajan hampaissa.Tehdään ikäviä huomautuksia.
Jos seriffi olisi nainen hurjimmat naiset haukkuisi hulluna ja vähemmän hullut keskustelisi.
- hildurvonhopsis
Minne ne miehet menneet on ? Missä ne 50 - 60 vuotiaat miehet muutenkin viihtyvät? Ajattelin änkeytyä samaan paikkaan.
- 1943
tässäkin ikäluokassa niin, että useimmat miehet eivät halua puhua asiallisesti naisten kanssa. Melko yleistähän on, että miehet keskenään puhuvat mielenkiintoisista asioista, mutta, kun nainen liittyy seuraan niin puhutaan kaksimielisiä. Minun kanssani voisi keskustella vaikka metsänraivauksesta.
- Pelle1Peloton
1943 kirjoitti:
tässäkin ikäluokassa niin, että useimmat miehet eivät halua puhua asiallisesti naisten kanssa. Melko yleistähän on, että miehet keskenään puhuvat mielenkiintoisista asioista, mutta, kun nainen liittyy seuraan niin puhutaan kaksimielisiä. Minun kanssani voisi keskustella vaikka metsänraivauksesta.
Että metsänraivuusta. Huomattu on. Valitettavasti ei ole "leipälajini". Eikä sen puoleen ole metsääkään, ja raivaussahakin on kovin raskas käsitellä.
Mutta, jos Sinä saat siitä tyydytystä, niin hyvä on. Lajinsa kullakin! - Pelle1Peloton
Pelle1Peloton kirjoitti:
Että metsänraivuusta. Huomattu on. Valitettavasti ei ole "leipälajini". Eikä sen puoleen ole metsääkään, ja raivaussahakin on kovin raskas käsitellä.
Mutta, jos Sinä saat siitä tyydytystä, niin hyvä on. Lajinsa kullakin!Piti tiäteski olla 1943 eikä 1973. Semmosta se on näitten nueroitten kanssa, mutta haitanneeko tuo?
- 1943
Pelle1Peloton kirjoitti:
Piti tiäteski olla 1943 eikä 1973. Semmosta se on näitten nueroitten kanssa, mutta haitanneeko tuo?
että mieleltäni olen vuosikertaa 1973.
1943 kirjoitti:
että mieleltäni olen vuosikertaa 1973.
Pellellä on tapana imarrella naisia ja sinut hän nuorensi kertaheitolla oikein kunnolla.
Olen nääs päätellyt tuon luvun tarkoittavan syntymävuottasi - olenko oikeassa?- 1943
Tellastiina kirjoitti:
Pellellä on tapana imarrella naisia ja sinut hän nuorensi kertaheitolla oikein kunnolla.
Olen nääs päätellyt tuon luvun tarkoittavan syntymävuottasi - olenko oikeassa?eli 64 vuotta vasta on saanut kokea tätä elämän ihanuutta ylä- ja alamäkineen. Sanon aina minua vanhemmille, että ovat onnekkaita, kun ovat saaneet elää kauan. Ovat minua edellä, ei ole lainkaan varmaa, miten monta hetkeä saa vielä kokea.
- Kalle-Aaretti
1943 kirjoitti:
En ole havainnut mitään säännönmukaisuutta, joka korreloisi kaksimielisten puheiden alkamista miesseurapiirissä naisen tullessa joukkoon mukaan.
Metsänraivaus on sen verran rohee laji, että kantoipa Partneria valjaissaan täyden päivän -43 syntynyt ukko eli akka, niin hattua nostan. - 1943
Kalle-Aaretti kirjoitti:
En ole havainnut mitään säännönmukaisuutta, joka korreloisi kaksimielisten puheiden alkamista miesseurapiirissä naisen tullessa joukkoon mukaan.
Metsänraivaus on sen verran rohee laji, että kantoipa Partneria valjaissaan täyden päivän -43 syntynyt ukko eli akka, niin hattua nostan.eläkeläisen tahdilla: korkeintaan kaksi tankillista päivässä ja siinä välissä sahan teroitus. Muuten loppuu metsä kesken ja hauskuutta ei riitä tuleville vuosille.
- hölömölö
Mikä selittää sulle kuka on Aatami ja kuka Eeva näistä osasolaisista?
Meinaatko alkaa syrjiin vai pitäskö olla näin tasaarvon aikaan erikseen naisten ja miesten palstat?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814