Moi! Oon ostamas Ds lite pelikonsolin... mut tietäskö ketää et :
-onko nintendo dssä valikkoa ..?
-saako siihen paljon pelejä
-löytyykö siitä muistikortti paikka???
-löytyykö hyviä ds lite paketteja????
VASTAUKSIA !! :D
Nintendo Ds
6
768
Vastaukset
- Proffa.
Niin ja paljon ne nintendogsi pelit maksaa uutena ???
- Vanha Pelaaja
-onko nintendo dssä valikkoa ..?
Millaista valikkoa tarkoitat? Kyllä siinä on.
-saako siihen paljon pelejä
Kannattaa käydä katselemassa kauppojan valikoimia.
-löytyykö siitä muistikortti paikka???
Muistikortteja ei tarvita, sillä DS käyttää formaattina pelimodulia, johon voi tallentaa tietoa. Vain optisten levyjen kanssa pitää olla erillistä muistia ja niitähän DS ei käytä.
-löytyykö hyviä ds lite paketteja????
Se riippuu siitä, mistä etsii, ja mitä pitää hyvänä. Bundleja on olemassa muun muassa Nintendogs -bundleja sekä Pokemon-bundleja. Paras tapa ostaa "hyvä paketti" on bongata käytetty DS muutamalla pelillä huuto.netistä. - vaikka
www.gameparadise.fi
Sieltä löytyy DS paketti johon tulee suojalaukku ja vapaavalintainen peli mukaan. - Proffa.
Kiitoss ;D !!!
- valikko kyllä on.
- Pelithän on samoja kuin "alkuperäisen" DS:än. Kyllä niitä aika monta on.
- DS:ässä ei ole muistikorttia. Peleissä on niiden tarvitsema muisti.
- paketeista minulla ei ole varmaa tietoa.- Proffa,
Ok :D kiitoss :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815