Voisiko joku kertoa

KristaTee

mistä johtuu, että tämä kone aivan oma-aloittaisesti kirjaa minut ulos. Tämä on tapahtunut useita kertoja, enkä kertaakaan ole sitä itse tehnyt. Onko se vain tämä härveli, vai tekeekö muittenkin koneet samaa?

20

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaan ole koneen vika, kyllä se jostain muusta johtuu - olen ihmetellyt samaa.

      Onko se siksi, että pysyttäisiin pois täältä ;)

      • KristaTee

        Voipi olla.

        En sitten enää ole huolissani tämän koneen terveydentilasta. On vain niin hölmö tunne, kun avaa koneen ja löytää itsensä pihalta.


    • "Koneesi" ei kirjaa Sinua ulos, ellet käy suomi24:n ulkopuolisilla sivuilla. Jos näin teet, joudut aina kirjautumaan uudestaan.

      Vastaatko, onko näin?

      • KristaTee

        Voin käydä missä tahansa, ihan ulkomaillakin, eikä kone välitä tuon taivaallista. Sitten yht´äkkiä ilman näkyvää syytä se päättää heittää minut pois.


      • Ruuneperi
        KristaTee kirjoitti:

        Voin käydä missä tahansa, ihan ulkomaillakin, eikä kone välitä tuon taivaallista. Sitten yht´äkkiä ilman näkyvää syytä se päättää heittää minut pois.

        olet kirjautuneena rekisteröidyllä nimimerkilläsi ja kirjaudut ulos.

        Mistä on kysymys?


      • KristaTee
        Ruuneperi kirjoitti:

        olet kirjautuneena rekisteröidyllä nimimerkilläsi ja kirjaudut ulos.

        Mistä on kysymys?

        itse kirjautunut ulos, vaan tietsika on sen tehnyt aivan itse? Sitä ihmettelin, että kuuluuko sen tehdä niin.


      • se5.
        KristaTee kirjoitti:

        itse kirjautunut ulos, vaan tietsika on sen tehnyt aivan itse? Sitä ihmettelin, että kuuluuko sen tehdä niin.

        käyt varmaan "ulkomaila "
        eri välilehdillä, tai uudella ikkunalla,
        joskus käytkin siten vahingossa Suomi24 välilehdellä, niin silloin kirjaa.

        Myös on se aikakatkaisu, kun et käytä yhteyttä,
        menee ne pankinkin linjat poikki,
        jos käyt liian kauan ulkomailla, vaikka eri välilehdilläkin.

        Aikakatkaisussa on kyse aina salaisuuden turvaamisesta.


    • hössö...

      minä vahingossa aina painelen jotain väärää nappia, sitten lennetään.Oma vika.

    • on.

      Ei se varmaan muuten kirjaudu kuin ajan perusteella,
      jos o käyttämättömänä määrätyn ajan.

      Vai on yksi, sittenkin harvinainen syy,
      koneesi on muidenkin käytössä.

      • minä vaan

        Hetki sitten uutisoitiinkin mm Viron sivujen olevan tukossa. Maailmassa on miljoonia yksityisten tietokoneita joiden isäntäkone voi olla missä tahansa maailman kolkassa. Tarvittaessa niitä voidaan käyttää kuten Viron tapaukksessa. Ei se ole kovinkaan harvinaista. Totuuden tuntuisia viestejä tulee palomuuristakin lävitse. Hyvä palomuuriohjelma yleensä ilmoittaakkin. "Joku yrittää käyttää konettasi". Salliminen edellyttääkin harkintaa.

        E.I


    • KristaTee

      Unohdetaan koko juttu. Minulle riittää että Tellastiinan kone on tehnyt samoin. Ei siis ole tässä vekottimessa vikaa. Kiitos kaikille vastauksista.

      • En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

        Nyt tökkii taas pahasti...


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

        Nyt tökkii taas pahasti...

        On tökkinyt koko aamun. Ainahan ehtii pelata odotellessa.


      • Annukka**
        Tellastiina kirjoitti:

        En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

        Nyt tökkii taas pahasti...

        Näköjään muitakin mahjongin pelureita täällä. Onko teillä tämä mahjong tiles. Se on peli jota ON pelattava pari tuntia päivässä. Olen koukussa siihen. Onko tämä höperyys vanhuuden syytä????


      • KristaTee
        Annukka** kirjoitti:

        Näköjään muitakin mahjongin pelureita täällä. Onko teillä tämä mahjong tiles. Se on peli jota ON pelattava pari tuntia päivässä. Olen koukussa siihen. Onko tämä höperyys vanhuuden syytä????

        Olen jo pari kuukautta pelannut. Vahingossa löysin Googlesta pelin ja jäin heti koukkuun. En ihan joka päivä pelaan, mutta sitten kun pelaan, niin sitä kestää monta tuntia, yleensä myöhään illalla tai yöllä.


      • KristaTee kirjoitti:

        Olen jo pari kuukautta pelannut. Vahingossa löysin Googlesta pelin ja jäin heti koukkuun. En ihan joka päivä pelaan, mutta sitten kun pelaan, niin sitä kestää monta tuntia, yleensä myöhään illalla tai yöllä.

        KristaTeeltä sain vihjeen ja siihen jää varmaan koukkuun. Olen löytänyt niitä useampiakin versioita. Ihme juttu, että sitä viitsii ja viitsii...


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        KristaTeeltä sain vihjeen ja siihen jää varmaan koukkuun. Olen löytänyt niitä useampiakin versioita. Ihme juttu, että sitä viitsii ja viitsii...

        löydy, siirry takaisin edelliselle sivulle. Nyt riitti vähäksi aikaa. Pesukone pyörii ja minä siirryn Mahjong-sivulle, se ei ainakaan pistä hanttiin.


    • hildurvonhopsis

      Aina kun yritän siirtyä katsomaan jotain kirjoitusta tulee teksti:

      "WWW-sivua ei löydetty
      HTTP 404
      Todennäköisimmät syyt:
      Osoitteessa saattaa olla kirjoitusvirhe.
      Jos napsautit linkkiä, se saattaa olla vanhentunut.

      Voit yrittää seuraavaa:
      Kirjoita osoite uudelleen.

      Siirry takaisin edelliselle sivulle.

      Siirry keskustelu.suomi24.fi ja etsi haluamasi tiedot.

      Lisätietoja

      Tämä virhe (HTTP 404 – Sivua ei löydy) tarkoittaa, että Internet Explorer muodosti yhteyden sivustoon, mutta pyydettyä sivua ei löytynyt. On mahdollista, että sivu on tilapäisesti poissa käytöstä. Sivu voi olla myös siirretty tai poistettu.

      Katso ohjeesta lisätietoja HTTP-virheistä."

      Koneeni ainakin on uusi, joten vika ei siinä lienee?? Yhteyskin on todella hidas.

    • Nyt on varmaan kaikilla sama juttu, niin on hiljaista. Eikä tästä voi syyttää sheriffiä, se on selvä asia.

      Ei kai kaikki ole sinne Hesarin foorumeille mennyt?

      • OliviaKoo ek

        että keskusteluissa ja sähköpostissa on katkoksia.
        Älkäämme heittäkö toivoamme virtuaalikaivoon, kyllä tämä tästä vielä kirkastuu.

        Ei ongelma voi enää muuta kuin hoitua, tuskin pahemmaksi menee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe