Voisiko joku kertoa

KristaTee

mistä johtuu, että tämä kone aivan oma-aloittaisesti kirjaa minut ulos. Tämä on tapahtunut useita kertoja, enkä kertaakaan ole sitä itse tehnyt. Onko se vain tämä härveli, vai tekeekö muittenkin koneet samaa?

20

1868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaan ole koneen vika, kyllä se jostain muusta johtuu - olen ihmetellyt samaa.

Onko se siksi, että pysyttäisiin pois täältä ;)

• KristaTee

Voipi olla.

En sitten enää ole huolissani tämän koneen terveydentilasta. On vain niin hölmö tunne, kun avaa koneen ja löytää itsensä pihalta.

• "Koneesi" ei kirjaa Sinua ulos, ellet käy suomi24:n ulkopuolisilla sivuilla. Jos näin teet, joudut aina kirjautumaan uudestaan.

Vastaatko, onko näin?

• KristaTee

Voin käydä missä tahansa, ihan ulkomaillakin, eikä kone välitä tuon taivaallista. Sitten yht´äkkiä ilman näkyvää syytä se päättää heittää minut pois.

• KristaTee kirjoitti:

Voin käydä missä tahansa, ihan ulkomaillakin, eikä kone välitä tuon taivaallista. Sitten yht´äkkiä ilman näkyvää syytä se päättää heittää minut pois.

olet kirjautuneena rekisteröidyllä nimimerkilläsi ja kirjaudut ulos.

Mistä on kysymys?

• KristaTee
        Ruuneperi kirjoitti:

olet kirjautuneena rekisteröidyllä nimimerkilläsi ja kirjaudut ulos.

Mistä on kysymys?

itse kirjautunut ulos, vaan tietsika on sen tehnyt aivan itse? Sitä ihmettelin, että kuuluuko sen tehdä niin.

• se5.
        KristaTee kirjoitti:

itse kirjautunut ulos, vaan tietsika on sen tehnyt aivan itse? Sitä ihmettelin, että kuuluuko sen tehdä niin.

käyt varmaan "ulkomaila "
        eri välilehdillä, tai uudella ikkunalla,
        joskus käytkin siten vahingossa Suomi24 välilehdellä, niin silloin kirjaa.

Myös on se aikakatkaisu, kun et käytä yhteyttä,
        menee ne pankinkin linjat poikki,
        jos käyt liian kauan ulkomailla, vaikka eri välilehdilläkin.

Aikakatkaisussa on kyse aina salaisuuden turvaamisesta.

• hössö...

minä vahingossa aina painelen jotain väärää nappia, sitten lennetään.Oma vika.

• on.

Ei se varmaan muuten kirjaudu kuin ajan perusteella,
      jos o käyttämättömänä määrätyn ajan.

Vai on yksi, sittenkin harvinainen syy,
      koneesi on muidenkin käytössä.

• minä vaan

Hetki sitten uutisoitiinkin mm Viron sivujen olevan tukossa. Maailmassa on miljoonia yksityisten tietokoneita joiden isäntäkone voi olla missä tahansa maailman kolkassa. Tarvittaessa niitä voidaan käyttää kuten Viron tapaukksessa. Ei se ole kovinkaan harvinaista. Totuuden tuntuisia viestejä tulee palomuuristakin lävitse. Hyvä palomuuriohjelma yleensä ilmoittaakkin. "Joku yrittää käyttää konettasi". Salliminen edellyttääkin harkintaa.

E.I

• KristaTee

Unohdetaan koko juttu. Minulle riittää että Tellastiinan kone on tehnyt samoin. Ei siis ole tässä vekottimessa vikaa. Kiitos kaikille vastauksista.

• En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

Nyt tökkii taas pahasti...

• KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

On tökkinyt koko aamun. Ainahan ehtii pelata odotellessa.

• Annukka**
        Tellastiina kirjoitti:

En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!

Näköjään muitakin mahjongin pelureita täällä. Onko teillä tämä mahjong tiles. Se on peli jota ON pelattava pari tuntia päivässä. Olen koukussa siihen. Onko tämä höperyys vanhuuden syytä????

• KristaTee
        Annukka** kirjoitti:

Näköjään muitakin mahjongin pelureita täällä. Onko teillä tämä mahjong tiles. Se on peli jota ON pelattava pari tuntia päivässä. Olen koukussa siihen. Onko tämä höperyys vanhuuden syytä????

Olen jo pari kuukautta pelannut. Vahingossa löysin Googlesta pelin ja jäin heti koukkuun. En ihan joka päivä pelaan, mutta sitten kun pelaan, niin sitä kestää monta tuntia, yleensä myöhään illalla tai yöllä.

• KristaTee kirjoitti:

Olen jo pari kuukautta pelannut. Vahingossa löysin Googlesta pelin ja jäin heti koukkuun. En ihan joka päivä pelaan, mutta sitten kun pelaan, niin sitä kestää monta tuntia, yleensä myöhään illalla tai yöllä.

KristaTeeltä sain vihjeen ja siihen jää varmaan koukkuun. Olen löytänyt niitä useampiakin versioita. Ihme juttu, että sitä viitsii ja viitsii...

• KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

KristaTeeltä sain vihjeen ja siihen jää varmaan koukkuun. Olen löytänyt niitä useampiakin versioita. Ihme juttu, että sitä viitsii ja viitsii...

löydy, siirry takaisin edelliselle sivulle. Nyt riitti vähäksi aikaa. Pesukone pyörii ja minä siirryn Mahjong-sivulle, se ei ainakaan pistä hanttiin.

• hildurvonhopsis

Aina kun yritän siirtyä katsomaan jotain kirjoitusta tulee teksti:

"WWW-sivua ei löydetty
      HTTP 404
      Todennäköisimmät syyt:
      Osoitteessa saattaa olla kirjoitusvirhe.
      Jos napsautit linkkiä, se saattaa olla vanhentunut.

Voit yrittää seuraavaa:
      Kirjoita osoite uudelleen.

Siirry takaisin edelliselle sivulle.

Siirry keskustelu.suomi24.fi ja etsi haluamasi tiedot.

Lisätietoja

Tämä virhe (HTTP 404 – Sivua ei löydy) tarkoittaa, että Internet Explorer muodosti yhteyden sivustoon, mutta pyydettyä sivua ei löytynyt. On mahdollista, että sivu on tilapäisesti poissa käytöstä. Sivu voi olla myös siirretty tai poistettu.

Katso ohjeesta lisätietoja HTTP-virheistä."

Koneeni ainakin on uusi, joten vika ei siinä lienee?? Yhteyskin on todella hidas.

• Nyt on varmaan kaikilla sama juttu, niin on hiljaista. Eikä tästä voi syyttää sheriffiä, se on selvä asia.

Ei kai kaikki ole sinne Hesarin foorumeille mennyt?

• OliviaKoo ek

että keskusteluissa ja sähköpostissa on katkoksia.
        Älkäämme heittäkö toivoamme virtuaalikaivoon, kyllä tämä tästä vielä kirkastuu.

Ei ongelma voi enää muuta kuin hoitua, tuskin pahemmaksi menee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      54
      5967
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5442
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3792
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3713
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3166
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59