Olen lähdössä parin päivän päästä Kiinaan.
Onko kellään varmaan tietoa, voiko sinne viedä nuuskaa? siis käytän nuuskaa ja omaan tarpeeseen veisin muutaman purkin.
Voiko nuuskaa viedä KIINAAN?
JR1
3
4243
Vastaukset 3
- voi viedä
En ole kuullutkaan maasta johon sitä ei saisi viedä. Vaikka myynti monessa maassa kielletty. niin käyttö ei tietääkseni missään. (olin kiinassa huhtikuussa ja biittiä oli messissä)
- shanghaista
samaa mielta, en ole kuullut, etta olisi kiellettya, eika sita edes tullikaavakkeessa kysyta.
kiinan tulli on yleensa kiinnostunut vain elektroniikasta... - saajuu
shanghaista kirjoitti:
samaa mielta, en ole kuullut, etta olisi kiellettya, eika sita edes tullikaavakkeessa kysyta.
kiinan tulli on yleensa kiinnostunut vain elektroniikasta...Tarkennetaan et saa viedä 500g. Sen yli menevistä pitäis maksaa veroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546