Turkkilainen dance-musiikki

Meiken

En tiedä kuuluuko tänne keskusteluun, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Tietääkö kukaan turkkilaisia dance/pop bändejä? Viime vuonna kuulin yhden tällaisen bändin biisejä, jotka oli aivan mahtavia, mutta en millään saa päähäni enää kyseisen bändin nimeä. Jos joku tietää näitä bändejä niin arvauksia saa heitellä jos vaikka joku osuisi kohdalleen. Kiitos!

15

4476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *sun*

Moi vaan..laitahan youtubeen haku "turkish pop tai dance"..sieltä ainakin löytyy =)

• yosma

Serdar Ortac? Nil Karaibrahimgil? Nihan? Hepsi? Kyllähän niitä turkkilaisia bändejä riittää, tuossa oli nyt jotain poppiin viittaavaa, valitettavasti ne eivät kaikki ole bändejä vaan yksittäisiä artisteja, mutta toivottavasti edes vähän auttaisi. Ja onhan nuokin ihan kuunneltavaa musiikkia, itse tykkään hirveästi Nilin musiikista. Ainakin käsittääkseni Nilin biisi "pirlanta" oli sielläpäin kova hitti viime kesänä. Muuten kuuntelen enemmän turkkilaista rokkia :P

• Femilany

Tässä omat suokkarit:
      Alabina - Habibi de mis amores ja ihan ehdoton tanssibiisi on: Habibi Dah - Hisham Abbas.

• TurkeyLover-82

Voi jukra, hyviä turkkilaisia artisteja ja bändejä löytyy ja paljon.. Turkissa tehdään niiin sairaan hyvää musiikkia!! =)

Mut täs mun suosikkeja;

Serdar Ortac (esim.uus biisi ZOR hyvä ja Beni unut)
      Kenan Dogulu (varmaankin Euroviisuis tuli tutux) ;)
      Sertab Erener
      Yurtseven kardesler (esim.Sappur suppur)
      Abidin (esim.Zir zir)
      Mahsun Kirmizigul
      Gulben Ergen (monia..)
      Hakan Peker
      Yildiz Tilbe
      Nazan Önzel (esim.Hay hay)
      Emrah
      Yalin (esim.Zalim)

ja sit tietty "legendaariset"
      Tarkan
      Mustafa Sandal

Toivottavasti näistä apua. Ja lisää löytyy jos tarvii... ;)
      Ainaki näillä lähes joka kesä ollut turkin soitetuimpia hittejä!

KAIKKI VAA TURKKIMUSAA KUUNTELEMAAN! SE ON PARASTA! =)

• ...

Tarkan ( Turkin suosituin mieslaulaja) biisit 'bounce' 'shikidim' kannattaa kuunnella.
      sitten on vielä Göksel, Zeynep Dizdar, Sezen Aksu, Nil Karaibrahimgil, Badem, Zeynep Casalini, Umit Sayin, Emel Muftuoglu,Korhan, Funda Arar, Asli,Ogun Sanlisoy, Manga, Rojin, Nilgul,Yoncimik, Can Atilla, Gripin, Kenan Dogulu,
      Atiye Deniz, Gigi D'agostino, Serdar Ortac. siinä joitain =)

• TurkeyLover

Toi Gigi D´agostino ei kyllä tod oo turkkilainen, vaan joku italiaano!! eihän se ees laula turkiks!

Enkä noit läh kaikkii sun mainitsemia artisteja oo ees ikinä kuullu...?!? vaik aika monet vuodet turkkimusaa kuunnellu, mistä lie oot noi jotkut pongannu..?!?

Alottaisin ennemmin tost mun listast turkki-musaan tutustumisen ;) ei millään pahal..

Mut nauttikaahan kaikki turkkilaisesta musiikista!! =)

• mikä pissis
        TurkeyLover kirjoitti:

Toi Gigi D´agostino ei kyllä tod oo turkkilainen, vaan joku italiaano!! eihän se ees laula turkiks!

Enkä noit läh kaikkii sun mainitsemia artisteja oo ees ikinä kuullu...?!? vaik aika monet vuodet turkkimusaa kuunnellu, mistä lie oot noi jotkut pongannu..?!?

Alottaisin ennemmin tost mun listast turkki-musaan tutustumisen ;) ei millään pahal..

keskustelu. Big time pissis-keskustelu.

• ...
        TurkeyLover kirjoitti:

joo no ehkä sitte tiedät enemmän, ku minä. oon ollu turkissa monia kertoja ja ostanu levyjä, ja sieltä otin noita. en ollu itsekään varma gigi d'agostinosta, mutta laitoin nyt kuitenkin. en vaan tota älyy et, jos et tarkottanu pahalla ni miks sit ees ylipäätään tuut sanoo jotain tollasta?! hei, aika säälittävää. no tuu sit ite kertoo mulle ku tiedät enemmän.

• ...
        TurkeyLover kirjoitti:

nii ja ehkä sä et oo niitä kuullu, mut mä oon ;)kannattais ottaa asioist selvää ennen ku tuut aukoo päätäs.

• et voit pitää
        TurkeyLover kirjoitti:

pääs kiinni ni levyn nimi on 'En Iyiler 2006', viime vuodelta.

• TurkeyLover
        et voit pitää kirjoitti:

pääs kiinni ni levyn nimi on 'En Iyiler 2006', viime vuodelta.

Älähän nyt noin hermostu. Yritin lähinnä auttaa alkup.viestin lähettäjää, ja neuvoin häntä et kannattaa varmaankin aloittaa tost mun listast.
        Ku sulla ei näytä olevan selvää ees laulaako joku turkiks vai millä kielellä..!?! ni oletan et sul ei paljoo asiantuntemusta löydy.

Ja niin kuin itse laitoit, et "tuu ite kertoo jos tiedät paremmin", ni minähän tulin sulle itse kertoo ja korjasin pienoisen mokusi..mut eihän se nii justiinsa turkkii tai italiaa, melkee sama asia ,eix jeh..?

"kannattaa ottaa asioist selvää ennen ku tuut aukoo" Juu oon tosiaa ottanu asioista selvää ja tarkoitus ei ollut tulla "aukoo" yhtään mitään. Satun vaa olemaan aika hyvin perillä turkkilaisista ja kurdilaisista artisteista.

Mut jos ite luulet olevas asiantuntija, ku heität tänne yhen "En Iyiler 2006" -kokoelma levyn artistit, ni jep jep juu voin pitää pääni kiinni ihan sun mieliks. Mäki oon sit sun mittaskaalal todellinen pro!
        Enkä nyt tosiaa luullu et oot tuulesta temmannu noi sun biisit.. mut en tajuu mitä, "et voin pitää pääni kiinni".. ai ku kerroit yhen levyn nimen..?!? no juu..menin ihan hiljaseks..

Mut käynpä imuttaa vähän noit sun laittamii, mitä en oo aikasem.kuullu.. Jos vaik löytyis jotain helmii..! osahan noist onki iha hittikamaa.. siis oikeesti! tällä kertaa en auo päätäni.. ;)

"Ask, den ölümden"
        "gir dünyama"

• ...
        TurkeyLover kirjoitti:

Älähän nyt noin hermostu. Yritin lähinnä auttaa alkup.viestin lähettäjää, ja neuvoin häntä et kannattaa varmaankin aloittaa tost mun listast.
        Ku sulla ei näytä olevan selvää ees laulaako joku turkiks vai millä kielellä..!?! ni oletan et sul ei paljoo asiantuntemusta löydy.

Ja niin kuin itse laitoit, et "tuu ite kertoo jos tiedät paremmin", ni minähän tulin sulle itse kertoo ja korjasin pienoisen mokusi..mut eihän se nii justiinsa turkkii tai italiaa, melkee sama asia ,eix jeh..?

"kannattaa ottaa asioist selvää ennen ku tuut aukoo" Juu oon tosiaa ottanu asioista selvää ja tarkoitus ei ollut tulla "aukoo" yhtään mitään. Satun vaa olemaan aika hyvin perillä turkkilaisista ja kurdilaisista artisteista.

Mut jos ite luulet olevas asiantuntija, ku heität tänne yhen "En Iyiler 2006" -kokoelma levyn artistit, ni jep jep juu voin pitää pääni kiinni ihan sun mieliks. Mäki oon sit sun mittaskaalal todellinen pro!
        Enkä nyt tosiaa luullu et oot tuulesta temmannu noi sun biisit.. mut en tajuu mitä, "et voin pitää pääni kiinni".. ai ku kerroit yhen levyn nimen..?!? no juu..menin ihan hiljaseks..

Mut käynpä imuttaa vähän noit sun laittamii, mitä en oo aikasem.kuullu.. Jos vaik löytyis jotain helmii..! osahan noist onki iha hittikamaa.. siis oikeesti! tällä kertaa en auo päätäni.. ;)

"Ask, den ölümden"
        "gir dünyama"

tiiäkkö, et loppujen lopuks tää paskan jauhaminen on mulle aivan sama. en edes itse pidä joistaa noista artisteista joita sanoin, ei kuulu mun musamakuun. ja aivan sama, jos tuut arvostelee noita mitä sanoin, koska kyllä mä tiiän mitä siellä levyn takakannessa lukee. mut njoo. toivottavasti sielt nyt löytyy joitain sellasii biisei mistä tykkäisit! ;) nii ja onhan mulla noita muitakin turkkilaisia levyjä, et ei tää koko juttu ollu tosta yhestä cd levystä kiinni. ja tuota noin.. tältä gigi d'agostinolta oon kuullu 2 biisiä, jotka on laulettu englanniks joten enhän mä voinu tietää.. ja oletin hänen olevan turkkilainen, koska eräs turkkilainen lähetti tämän ja muita turkkilaisia biisejä. mut voihan seki olla et tiedät enemmän kuin minä, mut sit taas mä voin tietää jostain muista asioista enemmän ku sinä. mut kuitenki hyvää kesää ja hyvii hetkii turkkilaisen musan parissa! ;D

• TurkeyLover
        ... kirjoitti:

tiiäkkö, et loppujen lopuks tää paskan jauhaminen on mulle aivan sama. en edes itse pidä joistaa noista artisteista joita sanoin, ei kuulu mun musamakuun. ja aivan sama, jos tuut arvostelee noita mitä sanoin, koska kyllä mä tiiän mitä siellä levyn takakannessa lukee. mut njoo. toivottavasti sielt nyt löytyy joitain sellasii biisei mistä tykkäisit! ;) nii ja onhan mulla noita muitakin turkkilaisia levyjä, et ei tää koko juttu ollu tosta yhestä cd levystä kiinni. ja tuota noin.. tältä gigi d'agostinolta oon kuullu 2 biisiä, jotka on laulettu englanniks joten enhän mä voinu tietää.. ja oletin hänen olevan turkkilainen, koska eräs turkkilainen lähetti tämän ja muita turkkilaisia biisejä. mut voihan seki olla et tiedät enemmän kuin minä, mut sit taas mä voin tietää jostain muista asioista enemmän ku sinä. mut kuitenki hyvää kesää ja hyvii hetkii turkkilaisen musan parissa! ;D

Juu kiva kiva ja hyvää kesää sullekkin!
        Ja varmasti voit tietää ja tiedätkin monista muista asioista enemmän ku minä, ei siinä mitään! Mut tässä asias oon oikeesti aika pro ja sen takii alko vähä ärsyttää noi sun kommentit ("tuun aukoo päätäni" jne..)

Mut kaikki nyt hyvin ja kiva et päästiin tästä elintärkeästä keskustelusta yhteisymmärrykseen ;)
        En minäkään jaksa turhaa paskaa jauhaa.. se on vaan ajanhaaskausta.. (toisinaan kyllä sekin on tarpeen) ;)

Mut tärkein pointti; nauttikaa turkkilaisesta musiikista, niin kuin minäkin parhaillaan teen =)

• Gizem

Ajda Pekkan, Athena, Bengü, Celik, Emre Altug, Faruk K. , Nalan, Nez, Rafet El Roman, Tarik, Özlem Tekin.

• Femilany

nazan öncel - aşkım baksana bana= huippu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe