Tarvitaanko jotain spesiaalidokumentteja, vai riittääkö pelkkä rekisteriote? Katsotaanko auton paperit satamassa check-in -tarkastuksessa?
Autolla Ruotsiin, lautalla yli
3
1471
Vastaukset
- kuin mikä
Muistaakseni kun viimeksi mentiin, ei kukaan katsonut mitään papereita. Taisivat vaan puhalluttaa koko letkan kun oli ajettu ulos laivasta.
- eivät..
Ikinä eivät ole auton papereita katsoneet, vaikka olen yli mennyt muutaman kymmenen kertaa.
- monet kerrat
eivät.. kirjoitti:
Ikinä eivät ole auton papereita katsoneet, vaikka olen yli mennyt muutaman kymmenen kertaa.
siis missä katsovat auton papereita?
Ei ainakaan suomen eikä ruotsin puolella. Vain sanot oman varaus numeron tai näytät liput, jos olet jo ne ostanut ennen matkaa.Kyllä on niin monet kerrat kulkenut tämäm matkan, niin ei mitään ropleemaa ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668