ei työkokemusta

muita?

onko täällä muita kohta kolmekymppisiä joilla ei ole yhtään työhistoriaa (mukaanlukien kesätyöt)?

12

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain pelkkää paskaa

      Omalla CV:lläni voi pyyhkiä pyllyn, ja suorittamani kaksi tutkintoa (ammattitutkinto & ylempi korkeakoulututkinto) eivät ole minkään arvoisia.


      Nim. 2 vuotta pätkätöissä ja 6 vuotta kortistossa

    • työjuhta

      kannattaa ottaa häntä suuhun ja pyöriä oravanpyörää,ellei työkokemusta ole kysyttäessä,ettei ikääntyisi entisestään.Pian on jo liian vanha mihinkään työhön.Työtkin ovat yhtäkuivia,kuin pyöriä oravanpyörää häntä suussa.Jotenkin siinä treenaisi kuntoa ennakkoon mahdollisiin työkokemuksiin.

    • Kadonnut33

      Eipä mulla juurikaan ole ja ikää 33.

    • Työjuhta

      Ei mitään kuivempaa olekkaan,kuin työnteko.Siksi se on tarkoitettukkin vastaaville.

    • mies-33v

      Kyllä! Noh, pimeitä hanttihommia tuli tehtyä tutun firman piikkiin, pitkin vuosia. Sitä ennen ainut virallinen työkokemus oli kun olin 15v kesätöissä vuonna 1989. Paitsi onneks on tullut harrastettua tuota tietotekniikkaa ja pääsin vuosi takaperin töihin koodaamaan. En ole edes mikään insinööri. Mukavaa hommaa, ei vituta aamuisin lähtee töihin.

      Noniin, pitäsköhän tässä jatkaa hommia ;)...

    • menkää töihin

      eikä kortistoon! Itselläni jo työkokemusta 15 kesäisestä lähtien, koulutkin on tullut loppuun käytyä joka ikinen. Laiskoja näytte olevan!
      Poikanikin 15v menee nyt kesällä töihin!

    • Kiinnostaa tietää mitä olet aikasi kuluksi tehnyt? Oletko ollut työtön, opiskellut? Entäs kesät mitäs teit?

      • Turbulenssi

        Jengillä näyttää olevan paha lukihäiriö, kun muistaakseni aloittaja kysyi jotain aivan muuta
        ja ihmiset kirjoittavat tänne kuinka paljon töitä ovat tehneet jne. muuta v*ttuilua. Tehkää sitten töitänne, älkääkä täällä jauhako jaskaa, ok?


    • *ehkäpä*

      Miten se voi olla edes mahdollista??

      Jos ei tosiaan ole tapatyötön tai jollain tapaa sairas ei mitenkään edes pysty välttelemään työtä tuohon ikään asti?

      Eikös työkkäristä laiteta välillä pakkotöihin että korvaukset ei katkea?

      Itse olen ollut laman aikana työttömänä pari vuotta, sen jälkeen ITSE hakeutunut koulutukseen, opetellut uuden ammatin ja tehnyt töitä.

      Kiitos teille, työn vieroksujat, meidänkin työpaikalle alkaa virrata työntekijöitä mm. venäjältä ja puolasta.

      "kun suomessa on työvoimapula!!!!!!!!!!!!"

      • 444

        >Kiitos teille, työn vieroksujat.

        Vieroksujat? Onko kiree pipo?


      • *ehkäpä*
        444 kirjoitti:

        >Kiitos teille, työn vieroksujat.

        Vieroksujat? Onko kiree pipo?

        iditismi?? Joku uusi aate?

        Edelleen olen samaa mieltä..ellei 3kymppinen ihminen (terve eikä muutenkaan rajoitteinen) ole tehnyt päivääkän työtä, on pakko olla jonkin sortin työnvieroksuja. Tai sitten on niin onnellisessa asemassa, että on saanut jostain niin paljon rahaa,ettei kerta kaikkiaan ole tarvetta.

        Muuten ei juuri päätä kiristä. Ainakaan tänään kun on vapaapäivä eikä tarvitse tehdä tapatyöttömille korvausrahoja :D


      • 444
        *ehkäpä* kirjoitti:

        iditismi?? Joku uusi aate?

        Edelleen olen samaa mieltä..ellei 3kymppinen ihminen (terve eikä muutenkaan rajoitteinen) ole tehnyt päivääkän työtä, on pakko olla jonkin sortin työnvieroksuja. Tai sitten on niin onnellisessa asemassa, että on saanut jostain niin paljon rahaa,ettei kerta kaikkiaan ole tarvetta.

        Muuten ei juuri päätä kiristä. Ainakaan tänään kun on vapaapäivä eikä tarvitse tehdä tapatyöttömille korvausrahoja :D

        >iditismi?? Joku uusi aate?

        Oletko ehkä kuullut kirjoitusvirheistä? Tuskin.
        Taidat olla itse täydellisyys muutenkin.

        >ole tehnyt päivääkän työtä.

        Onnistuu ne sittenkin sinultakin. :)
        Kuka sanoi, ettei ole tehnyt "päivääkään" työtä?

        >On pakko olla jonkin sortin työnvieroksuja.

        No jos sinä sen sanot, niin ok sitten.

        >eikä tarvitse tehdä tapatyöttömille korvausrahoja

        Enkä tarvitse sinun hikisiä korvausrahojasi, joten pidä pennisi/centtisi ja älykkäät kommenttisi. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3174
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2393
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      122
      1858
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1514
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1491
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1309
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1306
    8. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1299
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      49
      1197
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      234
      1041
    Aihe