Olen buttonilla, taskussa ässä ja seiska eri maata. Minua ennen neljä maksaa, kannattaako katsoa floppi? Eli pitääkö olla mahdollisimman paljon porukkaa maksamassa että noilla korteilla kannattaa flopille? En tarkoita että aina tollasilla lähtökäsillä mutta silloin tällöin ?
Aloittelijan kyssäri
2
676
Vastaukset
- 6-max wannabe
IMO Liian marginaalinen käsi noin montaa vastaan ainakin limit peleissä.
Head-to-head bettaamalla tiukasti pelaavaa passiivista blindia vastaan tarjoaa hyvän steal mahdollisuuden, varsinkin jos oma table imagesi on tiukka. Tosin niin, että blindin puollustautuminen johtaisi suoraan foldiin.
Tärkeää: Ei missään nimessä calling stationin kohdalla (Löysä passiivi-passiivi pelaaja). CSn ollessa big blindissa kun itse olen buttonilla on niin kypsä combo, että harkitsisin pöydän vaihtamista kokonaan. Nimimerkillä kokemusta on pöydässä jossa kyseinen asema itsellä höystettynä sillä, että Geniac (Semiloose yliagressiivinen-yliagressiivinen pelaaja) oli butonilla kuni tse piti puollustaa big blindia. Sessio oli yhtä itkua ja hammasten kiristystä. Ei mitään järkeä yrittää varastaa ja puollustaa piti koko ajan hampaat irvessä:(
6-max wannabe
PS. Paino sanalla wannabe eli em. kaikella varauksella.
PPS. Anteeksi noista englanninkielisitä termeistä. En yks.kert tiedä suomenkielisiä.vittu mikä urpo oli tuo joka vastas tuohon alkuperäiseen.... oot lukenu vissiin pari pokerikirjaa liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853568Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171616- 631254
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77889