Innsbruck-München

August28

Onko kellään tietoa paljonko maksaa Innsbruck-München väli bussilla tai junalla?..ja Bayern region-card(tai vastaava :D) ei vissiin käy tuolle välille?

4

1885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innsbruck

Kesto n.2,5 tuntia Kufsteinin kautta tai n.3,5 Mittenwaldin kautta.
      Bayern Ticket käy Kufsteiniin ja Mittenwaldiin, lipun hinta Kufstein-Innsbruck on n.12 euroa, Mittenwald-Innsbruck puolet siitä. Matka Mittenwald-Innsbruck todella huikea joten sitä reittiä kannattaa mennä vaikka kestää tunnin kauemmin.

• eu01

Matkustatko kenties Munchenista Innsbruckiin ja takaisin? Menopaluumatkat saa tietyin ehdoin paljon edullisemmin. Mene osoitteeseen http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en ja kirjoita/valitse Muenchen Hbf ja päämääräksi Innsbruck Hbf, käytä IC/EC junia ja paluupäivä täytynee olla viikonlopun jälkeen. EC:n menohinta on reilut 33 euroa, mutta jos lisäät sitten paluumatkan ja 'osut' hyvin, niin saat paluumatkan ilmaiseksi.
      Tässä esimerkki:

Outward journey: München Hbf Innsbruck Hbf
      We, 30.05.07 dep 07:30 arr 09:20 EC

Return journey: Innsbruck Hbf München Hbf
      Tu, 05.06.07 dep 08:24 arr 10:07 ICE

Special fares
      Offer Fare
      Sparpreis 50 ÖBB 35,80 EUR available

Eli siis menopaluu 35 EuroCity ja ICE junissa. Liput kannattaa tilata heti kotiin (postitse Suomeenkin ilman lisämaksua).

• oisitko niin kiltti

ja etsisit halvan matkan meno 11-14.8 munchenistä inssbruckiin (hpf vaikka) ja paluu 14-15.8 takaisin muncheniin ja mitä maksais 2hlöä?

• tota sun
        oisitko niin kiltti kirjoitti:

ja etsisit halvan matkan meno 11-14.8 munchenistä inssbruckiin (hpf vaikka) ja paluu 14-15.8 takaisin muncheniin ja mitä maksais 2hlöä?

saamaa alennusta miten seen laskit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe