Taru ja Anna, 3

Urheilijatytsy

Olin yllättynyt siitä, miten paljon minua todella jännitti. Olimme Tarun kanssa vihdoin ja viimein saaneet puhutuksi asioista, joita välillämme oli tapahtunut. Koska kuntosalin pukuhuoneen nurkassa oli hiukan huono jutella, oli Taru saman tien kutsunut minut luokseen käymään. Kuntosalilta olin nopeasti pyöräillyt kotiin, käynyt suihkussa ja vaihtanut vaatteet, minkä jälkeen kävelin Tarun luo.

Kapusin kerrostalon ylimpään kerrokseen, jossa Taru asui. Perhoset lentelivät vatsassani. Olin pähkäillyt vaatteiden valinnankin kanssa vaikka kuinka kauan, mikä oli minulle hyvin epätavallista. Lopulta ajattelin, että pukeudun aivan tavallisesti, omalla hyväksi todetulla tyylilläni. Ylläni oli kulutetut, vähän löysät farkut, tyköistuva raidallinen toppi ja punainen neuletakki, jaloissa mukavat tennarit. Puolipitkät hiukseni olivat auki ja suihkun jäljiltä vielä vähän kosteatkin.
Soitin ovikelloa, ja Taru tuli melkein heti avaamaan.
- Voi huh, just ehdin käydä suihkussa ja vähän siivota ennen kuin tulit, Taru nauroi ja ohjasi minut pienen eteisen kautta olohuoneeseen. Katselin valoisassa kaksiossa ympärilleni. Asunto oli sisustettu hehkuvin värein ja tyylikkäästi. Istahdin sohvalle ja katselin Tarua, joka kaatoi teetä mukeihin. Hän tuli viereeni sohvalle ja ojensi toisen mukin minulle.

Aluksi meitä molempia jännitti jutella kerrankin rauhassa ilman hoppua minnekään. Minusta se tuntui vähän huvittavalta, olimmehan sentään jo kahdesti harrastaneet mielettömän hyvää seksiä keskenämme. Mutta kun puhetulva lopulta alkoi, ei jutusta meinannut millään tulla loppua. Puhuimme opiskeluistamme, elokuvista, entisistä ihastuksistamme, urheiluharrastuksistamme ja vaikka mistä. Huomasimme tulevamme juttuun uskomattoman hyvin, ja yhtäkkiä kello olikin jo yhdentoista.
- Mun pitäisi varmaankin tästä pian lähteä... Huomenna ei kyllä onneksi ole luentoja, mutta...., sanoin lopulta.
- Älä mene vielä, Taru sanoi. Ensimmäistä kertaa tänään hän tuli aivan lähelleni, kietoi kädet ympärilleni ja painoi huulensa minun huuliani vasten. Vastasin suudelmaan ja hyväilin Tarun käsivarsia.
- Jää yöksi, hän sanoi, kun pehmeä suudelma oli viimein ohi. En edes yrittänyt vastustella, vaan suutelin Tarua uudestaan.
- Nyt meillä on viimeinkin aikaa, vaikka koko yö, Taru sanoi viekkaasti hymyillen ja kiskoi minut sohvalta makuuhuoneeseen.
- Viimeinkin aikaa! Hmmmm, voidaan tehdä kaikki oikein hitaasti, sanoin ja suutelin Tarua kaulalle ja niskaan. Perhoset olivat palanneet alavatsaani.

Aloin riisua Tarua hitaasti, tein sen hiljaisuuden vallitessa. Sen jälkeen alaston Taru alkoi riisua minua. Seison makuuhuoneen lattialla, kun hän avasi neuletakkini, pujotti topin pääni yli, avasi ja riisui farkkuni. Alusvaatteisillani heittäydyin Tarun sänkyyn, ja hän seurasi perässäni. Taru ryömi jalkopäähän ja alkoi suudella vuoroin kumpaakin nilkkaani, sitten pohkeita, polvia, reisiä, samalla hyväillen jalkojani hellästi käsillään. Minua kutkutti päästä jalkoihin, nautin hänen jokaisesta kosketuksestaan. Hän siirtyi suudelmineen sisäreisiini ja pujotti pikkuhousuni pois. Taru ei kuitenkaan koskenutkaan halusta sykkivään häpyyni, vaan suuteli kiihkeästi nivusiani, sisäreisiäni ja alavatsaa, koko häpykumpuni ympäristöä. Hän meinasi tehdä minut hulluksi! Helpottamatta tilaani Taru siirtyi ylemmäs ja alkoi hyväillä täyteläisiä rintojani. Hän suuteli vatsaani ja kylkiäni, sitten rintojani samalla niitä hieroen. Minä kiemurtelin hänen allaan nautinnosta voihkien, hyväillen hänen selkäänsä ja pyöreitä pakaroitaan. Viimein Taru oli aivan päälläni ja suuteli minua suulle. Kielemme tutkivat toisiaan, ja samalla silittelin Tarun hiuksia hellästi.

Janosi yhä Tarun kosketusta, koska hänen päästä varpaisiin ulottuvat suudelmansa olivat tyystin ohittaneet häpyni. Halusin myös helliä Tarua, joka oli kiihtyneestä hengityksestään päätellen itsekin kiihottunut minun lähes koko kropan kattavasta suutelusta.
Taru siirtyi takaisin alemmas ja jatkoi kiusaamistani. Hän istui hajareisin ja katseli minua suoraan silmiin. Hän alkoi pyöritellä molempien käsiensä sormenpäitä hiljaa ja hellästi alavatsallani, nivusillani ja sisäreisilläni. Häpyni tuntui paisuvan kosketuksen kaipuusta, eikä Taru ollut vielä hipaissutkaan sitä. Lopulta hän painoi päänsä, ja odotin nautintoni saavan täyttymyksen. Mutta ei, Taru jatkoi kiusaamistani: Hän nuoli alavatsaani kiihkeästi, näykkikin sitä vähän. Tunsin häpyni jo valuvan kosteutta, niin kovasti Tarua halusin ja tästä nautin. Vihdoin ja viimein Taru kosketti häpyäni kielellään. Hän nuolaisi tuskin tuntuvasti sisempiä häpyhuuliani. Olin melkein transsissa ja voihkin heti ensi kosketuksesta. Se antoin Tarulle lisää intoa, ja hän alkoi kiihtyvällä tahdilla nuolla häpyhuuliani. Lopulta hän löysi suullaan klitorikseni, jonka imaisi suuhunsa. Hän pyöritteli sitä ensin hyvin hitaasti kielellään. Nautin niin suunnattomasti, etten uskonut tämän olevan tottakaan! Taru alkoi imeä klitoristani ensin hitaasti, sitten koko ajan nopeammalla tahdilla saaden minut voihkimaan kovaäänisesti ja kiemurtelemaan hänen allaan. Kun tunsin orgasmin lähestyvän ja vartaloni jännittyi, Taru nousikin takaisin ylös suutelemaan minua suulle. Tunsin oman makuni huulillani ja olin pakahtua, kun sain taas koskettaa Tarun rintoja, selkää ja käsivarsia.
- Taru kiltti, jatka, minä sanoin suudelmien välissä, sillä tiesin hänenkin tietävän, että en vielä ollut saanut orgasmia, vaikka suunnattomasti nautinkin. Minulle tämä kiusoittelu sai jo riittää, sillä häpyni suorastaan jo sykki. Tarun käsi löysikin jalkovälini, ja hän alkoi hieroa klitoristani samalla suudelleen minua kaulalle, otsalle ja poskille. Olin aivan hulluna kiihkosta! Hän pyöritteli sormiaan klitoriksellani, nousi sitten päältäni ja siirtyi jalkopäähän ja alkoi nuolla kosteutta valuvaa häpyäni rytmikkäästi. Kun hän taas otti klitorikseni suuhunsa ja alkoi kiusata sitä kielellään tahtiaan koko ajan kiihdyttäen, tunsin viimeinkin valtaisan orgasmin hyökyvän päälleni. Silmissäni sumeni, jokainen vartaloni lihas jännittyi ja suustani karkasi kovaäänistä nautinnon voihketta. Tunsin joka solullani olevani osa Tarua, niin suuren nautinnon hän minulle antoi.

Kun orgasmin viime aallot olivat menneet, koko vartaloni rentoutui ja Taru tuli viereeni makaamaan. Hän veti peiton päällemme ja kietoi reitensä minun ympärilleni. Olimme molemmat yhtäkkiä aivan hurjan väsyneitä ja raukeita.
- Nukutaan nyt, Taru sanoi
- Onhan meillä taas koko huomisaamu aikaa, hän hymyili, suuteli minua hellästi ja kietoi kätensäkin ympärilleni.

1

5259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkit aina rekistöröit...

      muistathan jatkaa näitä :) Huippua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe