[o][o][o][o][o][o][o][o][o]
Näkymätöntä -
Äänetöntä -
Ei voi seurata
Jos ei ole osa
kantajan sydäntä
- Hävitä -
Mereen pudonnut pisara ~
Kädessäsi vain vettä
Nosta huulille ~
Eihän sitä koskaan tiedä
[o][o][o][o][o][o][o][o][o]
PISARA MERESSÄ
7
441
Vastaukset
- TöllinLiisa
Pisaraki - olemassa.
Yhdestä pisarasta,
alkaa meriki.
Kämmenellä - sillä,
mitä kaikkea sillä?
Pohdiskeltavaa - elämässä riittää.
Kevätsateen myötä sulle hyvää päivän jatkoa.Liisa- *MURUKULTA*
Paljon pisaroita,löytääkö omaa
melkein samallaisia kun riittää,,,
Jos sen löytää - mutta pudottaa
mereen.... :/
Ei voi muuta, kuin antaa ihmeellekin tilaa! ;)
Ukkosta odotettavissa...se vain puhdistaa ilmaa!
Mukvaa aurinkoista melkein kesäpvää, Liisa ! :D - Erik von
*MURUKULTA* kirjoitti:
Paljon pisaroita,löytääkö omaa
melkein samallaisia kun riittää,,,
Jos sen löytää - mutta pudottaa
mereen.... :/
Ei voi muuta, kuin antaa ihmeellekin tilaa! ;)
Ukkosta odotettavissa...se vain puhdistaa ilmaa!
Mukvaa aurinkoista melkein kesäpvää, Liisa ! :DTätä runoteosta tutkiessani olin näkevinäni siinä vaikutelmia Uussaksalaisen koulukunnan ekoloogisista atmosfääreistä yhdistettynä damokleettisiin stafumaaneinin....Danke schön!
- *MURUKULTA*
Erik von kirjoitti:
Tätä runoteosta tutkiessani olin näkevinäni siinä vaikutelmia Uussaksalaisen koulukunnan ekoloogisista atmosfääreistä yhdistettynä damokleettisiin stafumaaneinin....Danke schön!
näkee mitä haluaa...! Minä lopetan
kirjottelemisen jos vielä näkyy...
tai siis ei...eli tarkotan että jos näkyy
niin ei näy...tai jos ei näy niin näkyy
katsos jos ei näy niin ei näy,,,kun taas
sitten näkyy jos ei näy...miltä tämä näyttää
haluatko että tarkennan..... :þ
Jotta ei tarvi kysellä enempää, niin teeppä ensin
pieni toti viisausjuomaa,,,
Pikkasen tarvit siihen lohikäärmeen verta (löytyy lähimmästä lohikäärmeestä)
ja kolme seppopöllön varpaanvälikarvaa..helppo juttu,
ovat unillaan jos heti juoksaset,,,,
minä oottelen... :)))) - *MURUKULTA*
*MURUKULTA* kirjoitti:
näkee mitä haluaa...! Minä lopetan
kirjottelemisen jos vielä näkyy...
tai siis ei...eli tarkotan että jos näkyy
niin ei näy...tai jos ei näy niin näkyy
katsos jos ei näy niin ei näy,,,kun taas
sitten näkyy jos ei näy...miltä tämä näyttää
haluatko että tarkennan..... :þ
Jotta ei tarvi kysellä enempää, niin teeppä ensin
pieni toti viisausjuomaa,,,
Pikkasen tarvit siihen lohikäärmeen verta (löytyy lähimmästä lohikäärmeestä)
ja kolme seppopöllön varpaanvälikarvaa..helppo juttu,
ovat unillaan jos heti juoksaset,,,,
minä oottelen... :))))Pieni erhe sattui,,se on Sieppopöllö, sorry!
Eikä kannata käyttää sitä lentovoidetta, se on humpuukia,,,, ;D
Mukavaa iltaa sitten vaan, Erik von....! :) - Kalle K.
*MURUKULTA* kirjoitti:
Pieni erhe sattui,,se on Sieppopöllö, sorry!
Eikä kannata käyttää sitä lentovoidetta, se on humpuukia,,,, ;D
Mukavaa iltaa sitten vaan, Erik von....! :)Nyt täätyy sannoo että minä en ymmärrä nuista etellistä sanomisistä höökäsen pölläystäkkää kun toenen kirjottaa kaet jottae siansaksoo jostei kooklekaa mittää tiijjä ja toenen sekameteli suomee....mutta tuo on kuiteskii ihan tolokku runo.
- *MURUKULTA*
Kalle K. kirjoitti:
Nyt täätyy sannoo että minä en ymmärrä nuista etellistä sanomisistä höökäsen pölläystäkkää kun toenen kirjottaa kaet jottae siansaksoo jostei kooklekaa mittää tiijjä ja toenen sekameteli suomee....mutta tuo on kuiteskii ihan tolokku runo.
En tiiä mitä söin, vaan hyvvää ol! Niinkö?? :DDDD
Tiä sivistys ottoo joskus koville! *huh vatsa kippee naurusta*
Mitenhän ne pärjee siellä Rysselissä, ku tiäälläki
on niin vaikeeta ja välleen meinoo uskoki horjuu,,,
et pittee pittee seinäst kii! ;D
Hei, myöhän voitaisiin kerätä kollehti ja ostoo Erikille
menopiletti Austraaliaan, jos ne aborkinaalit tykkeis siit.... :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429
