PISARA MERESSÄ

[o][o][o][o][o][o][o][o][o]


Näkymätöntä -
Äänetöntä -

Ei voi seurata

Jos ei ole osa
kantajan sydäntä

- Hävitä -

Mereen pudonnut pisara ~
Kädessäsi vain vettä


Nosta huulille ~


Eihän sitä koskaan tiedä


[o][o][o][o][o][o][o][o][o]

7

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Pisaraki - olemassa.
      Yhdestä pisarasta,
      alkaa meriki.

      Kämmenellä - sillä,
      mitä kaikkea sillä?

      Pohdiskeltavaa - elämässä riittää.
      Kevätsateen myötä sulle hyvää päivän jatkoa.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Paljon pisaroita,löytääkö omaa
        melkein samallaisia kun riittää,,,
        Jos sen löytää - mutta pudottaa
        mereen.... :/
        Ei voi muuta, kuin antaa ihmeellekin tilaa! ;)

        Ukkosta odotettavissa...se vain puhdistaa ilmaa!

        Mukvaa aurinkoista melkein kesäpvää, Liisa ! :D


      • Erik von
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Paljon pisaroita,löytääkö omaa
        melkein samallaisia kun riittää,,,
        Jos sen löytää - mutta pudottaa
        mereen.... :/
        Ei voi muuta, kuin antaa ihmeellekin tilaa! ;)

        Ukkosta odotettavissa...se vain puhdistaa ilmaa!

        Mukvaa aurinkoista melkein kesäpvää, Liisa ! :D

        Tätä runoteosta tutkiessani olin näkevinäni siinä vaikutelmia Uussaksalaisen koulukunnan ekoloogisista atmosfääreistä yhdistettynä damokleettisiin stafumaaneinin....Danke schön!


      • *MURUKULTA*
        Erik von kirjoitti:

        Tätä runoteosta tutkiessani olin näkevinäni siinä vaikutelmia Uussaksalaisen koulukunnan ekoloogisista atmosfääreistä yhdistettynä damokleettisiin stafumaaneinin....Danke schön!

        näkee mitä haluaa...! Minä lopetan
        kirjottelemisen jos vielä näkyy...
        tai siis ei...eli tarkotan että jos näkyy
        niin ei näy...tai jos ei näy niin näkyy
        katsos jos ei näy niin ei näy,,,kun taas
        sitten näkyy jos ei näy...miltä tämä näyttää
        haluatko että tarkennan..... :þ

        Jotta ei tarvi kysellä enempää, niin teeppä ensin
        pieni toti viisausjuomaa,,,
        Pikkasen tarvit siihen lohikäärmeen verta (löytyy lähimmästä lohikäärmeestä)
        ja kolme seppopöllön varpaanvälikarvaa..helppo juttu,
        ovat unillaan jos heti juoksaset,,,,
        minä oottelen... :))))


      • *MURUKULTA*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        näkee mitä haluaa...! Minä lopetan
        kirjottelemisen jos vielä näkyy...
        tai siis ei...eli tarkotan että jos näkyy
        niin ei näy...tai jos ei näy niin näkyy
        katsos jos ei näy niin ei näy,,,kun taas
        sitten näkyy jos ei näy...miltä tämä näyttää
        haluatko että tarkennan..... :þ

        Jotta ei tarvi kysellä enempää, niin teeppä ensin
        pieni toti viisausjuomaa,,,
        Pikkasen tarvit siihen lohikäärmeen verta (löytyy lähimmästä lohikäärmeestä)
        ja kolme seppopöllön varpaanvälikarvaa..helppo juttu,
        ovat unillaan jos heti juoksaset,,,,
        minä oottelen... :))))

        Pieni erhe sattui,,se on Sieppopöllö, sorry!

        Eikä kannata käyttää sitä lentovoidetta, se on humpuukia,,,, ;D

        Mukavaa iltaa sitten vaan, Erik von....! :)


      • Kalle K.
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Pieni erhe sattui,,se on Sieppopöllö, sorry!

        Eikä kannata käyttää sitä lentovoidetta, se on humpuukia,,,, ;D

        Mukavaa iltaa sitten vaan, Erik von....! :)

        Nyt täätyy sannoo että minä en ymmärrä nuista etellistä sanomisistä höökäsen pölläystäkkää kun toenen kirjottaa kaet jottae siansaksoo jostei kooklekaa mittää tiijjä ja toenen sekameteli suomee....mutta tuo on kuiteskii ihan tolokku runo.


      • *MURUKULTA*
        Kalle K. kirjoitti:

        Nyt täätyy sannoo että minä en ymmärrä nuista etellistä sanomisistä höökäsen pölläystäkkää kun toenen kirjottaa kaet jottae siansaksoo jostei kooklekaa mittää tiijjä ja toenen sekameteli suomee....mutta tuo on kuiteskii ihan tolokku runo.

        En tiiä mitä söin, vaan hyvvää ol! Niinkö?? :DDDD
        Tiä sivistys ottoo joskus koville! *huh vatsa kippee naurusta*

        Mitenhän ne pärjee siellä Rysselissä, ku tiäälläki
        on niin vaikeeta ja välleen meinoo uskoki horjuu,,,
        et pittee pittee seinäst kii! ;D

        Hei, myöhän voitaisiin kerätä kollehti ja ostoo Erikille
        menopiletti Austraaliaan, jos ne aborkinaalit tykkeis siit.... :)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe