Juristina Kimmo Sasi osaa puhua päämiehensä äänellä. Radiohaastattelussa YLEn hallintoneuvoston uusi puheenjohtaja Kimmo Sasi puolusti nykyistä lupajärjestelmää suorastaan julistavaan tyyliin. Väitteet mm. maksajan asiakassuhteesta YLEn olivat suoria lainauksia Jugnerilta.
Sasia eivät nykyisen järjestelmän epäoikeudenmukaisuudet ja muut ongelmat siis haittaa.
Toivottavasti mahdollisimman moni säästää diboksin hinnan ja tekee katselulakon syyskuun alussa, kun ruutu pimenee.
Sasi on sokea ongelmille
2
349
Vastaukset
- pöllöttelijä
Tuota noin, kaikki kanavat pitäisi saada erillisille korteille, joista jokainen voisi sitten valita ne kanavat joita katsoo. Toiset kun katsovat pelkästään ylen kanavia ja toiset ei ollenkaan ja silti lupamaksu on kaikille sama. Uutiset, urheilu ja sää voisivat olla sellaisia, jotka näkyisivät ilmaisiksi kaikilta kanavilta.
- onhan kaupallisiakin
Kaupalliset mainoskanavat tulee säilyttää jatkossakin ilman mitään kortteja, täysin vapaasti katsottavissa!!!!
Eri asia on sitten nimenomaan maksukanavat kuten Plustv-pakettiin ja Canal Digitalin pakettiiin kuuluvat kanavat. Sekä tietysti Ylen kanavat, jotka on tavallaan nekin maksukanavia, mutta mainoskanavat (MTV3, Subtv, Nelonen, Jim, The Voice TV, Urheilukanava, Digiviihde) säilykööt edelleen vapaasti katottavissa, ilman kortteja ja maksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360