Olin viime syksynä ruotsalaisten mukana Perussa ja Ecuadorissa. Meitä oli 15 matkustajaa ja 4 "caretaker" Olihan uskomaton matka. 5 viikkoa matka kesti. Nukuttiin välillä bussissa, minä lähinnä bussin katolla ja teltoissa. Suurkaupungeissa hostelleissa. Tehtiin ruoka usein itse (Meillä oli kokki mukana) Ja oltiin todella kansan parissa. Olin ainoa suomalainen. Tuli harjoiteltua ruostunutta ruotsia, mutta kaikki osasivat myös englantia. Matkaa kertyi 5720km. Ja perushinta lentoineen Tukholmasta ja tuo matka n.2200 euroa, eli 1300 muinais markkaa.
Todella kannatti. Jos haluat lisätietoja tuosta firmasta, niin mailaile [email protected]
Rosabussilla Etelä-Amerikassa
olli
0
255
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473