tykkäättekö

te naiset

kun mies hyväilee teijän rintoja tai nännejä nuolemalla, suutelemalla, imemällä tai puristelemalla. Mun tyttöystävä ei tykkää, eikä kiihotu ja antaa mun hyväillä niitä vaa et mä kiihottuisin. Mut ei se silleen oo kiva hyväillä niitä ku se joko sattuu tai kutittaa sitä:S ja sit se aina sanoo et ei kukaa nainen voi oikeesti siit tykkää vaa tekee sitä vaa miestensä iloks. oonko huono hyväilee vai mist se johtuu ku se ei tykkää?:(

34

3933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri miltään

      Ei mulla ainakaan tunnu juuri miltään tuo rintojen hyväily, miehet sen sijaan tuntuvat kuvittelevan että se juuri kiihottaa naisen... Nännit ovat erittäin herkät ja miesten tapa puristella niitä sattuu oikeasti!

      • nuppu2222

        No kyllä vaan tuntuu hyvältä! Itse nautin suunnattomasti kun mieheni nuolee rintojani. Nännit ainakin itsellä niin herkät, että orgasmi ei kaukana pelkästään rintojen hyväilyssä.
        Olen kuullut jostain, että isorintaiset naiset eivät saisi niin suurta nautintoa rintojen hyväilystä. Itsellä pienet ja kiinteät, joten olisiko syy sitten siinä ;) Ken tietää....


      • tyttö*
        nuppu2222 kirjoitti:

        No kyllä vaan tuntuu hyvältä! Itse nautin suunnattomasti kun mieheni nuolee rintojani. Nännit ainakin itsellä niin herkät, että orgasmi ei kaukana pelkästään rintojen hyväilyssä.
        Olen kuullut jostain, että isorintaiset naiset eivät saisi niin suurta nautintoa rintojen hyväilystä. Itsellä pienet ja kiinteät, joten olisiko syy sitten siinä ;) Ken tietää....

        Tykkään itse rintojen hyväilystä mutta ennen kaikkea kielellä tai muuten hellästi koskettelemalla, se kouriminen oikeesti sattuu. Sama on sitten tuon alakerran kanssa, naisiin ei tartte soveltaa niin kovia otteita kuin miehiin :D

        Mutta vastaus siis oli että itse tykkään, kaikki naiset ei välttämättä. Yksilöllistä siis. Melko pienet rinnat on minullakin, jännä yhteensattuma tuon kanssa mitä nuppu sanoi :P


      • n 40
        tyttö* kirjoitti:

        Tykkään itse rintojen hyväilystä mutta ennen kaikkea kielellä tai muuten hellästi koskettelemalla, se kouriminen oikeesti sattuu. Sama on sitten tuon alakerran kanssa, naisiin ei tartte soveltaa niin kovia otteita kuin miehiin :D

        Mutta vastaus siis oli että itse tykkään, kaikki naiset ei välttämättä. Yksilöllistä siis. Melko pienet rinnat on minullakin, jännä yhteensattuma tuon kanssa mitä nuppu sanoi :P

        Itselläni on erittäin herkät rinnat. Olen jopa lauennut kun niitä sillai ihanan hellästi ja antaumuksella hoitelee. Lähinnä siis nännejä, itse kouriminen ei tunnu hyvälle mutta kevyt kosketus kiihottaa. Olen kuullut saman jutun että suuret rinnat eivät ole herkät eli tässä kolmas tapaus pienehköjen rintojen puolesta :-)


      • D-kuppeilla
        n 40 kirjoitti:

        Itselläni on erittäin herkät rinnat. Olen jopa lauennut kun niitä sillai ihanan hellästi ja antaumuksella hoitelee. Lähinnä siis nännejä, itse kouriminen ei tunnu hyvälle mutta kevyt kosketus kiihottaa. Olen kuullut saman jutun että suuret rinnat eivät ole herkät eli tässä kolmas tapaus pienehköjen rintojen puolesta :-)

        Nykyinen mieheni on ns tissimiehiä ja tykkää puristella rintoja melko kovakouraisestikin.
        Ennen en ollut törmännyt vastaavaan tapaukseen ja olen saanut olla siltäosin rauhassa. Mutta nyt tykkään oikein kunnon kourimisesta . Niin se mielikin muuttuu :)
        ja kuten joku edellä mainitsi, että suuremmilla rinnoilla ei nautita niin pötypuhetta!!


      • todella paljon
        n 40 kirjoitti:

        Itselläni on erittäin herkät rinnat. Olen jopa lauennut kun niitä sillai ihanan hellästi ja antaumuksella hoitelee. Lähinnä siis nännejä, itse kouriminen ei tunnu hyvälle mutta kevyt kosketus kiihottaa. Olen kuullut saman jutun että suuret rinnat eivät ole herkät eli tässä kolmas tapaus pienehköjen rintojen puolesta :-)

        kun rintoja ja nännejä suudellaan ,näykitään ja imetään,myös hellä kosketus on ihanaa.yleensä kiihotun todella paljon kun rintoja näin käsitellään . niin ja muuten rintani ovat D kuppi jotenka eipäs yleistetä sitä et isot rinnat eivät ole herkät,omani ainakin ovat . :)


      • ja näin
        todella paljon kirjoitti:

        kun rintoja ja nännejä suudellaan ,näykitään ja imetään,myös hellä kosketus on ihanaa.yleensä kiihotun todella paljon kun rintoja näin käsitellään . niin ja muuten rintani ovat D kuppi jotenka eipäs yleistetä sitä et isot rinnat eivät ole herkät,omani ainakin ovat . :)

        Hassua kun tyttösi ei tykkää rintojen hyväilystä! Itse pidän todella paljon siitä kun rintojan hyväillää hellästi, näykkäistään, sivellään jne. Toistan edellisten asiaa ja sanon myös sen että kouriminen ei auta asiaa, sattuu vain ja sen jälkeen ei tunnu enää hellä kosketus hyvälle.
        Itse en kyllä saa orgasmia siitä kun rintojani hyväillään, vaikka miehet usein kuvittelevat että se on unelmien täyttymys. Heitänpä kysymyksen takaisin, saavatko miehet suurta tyydytystä rintojen näykkimisestä, koskettelusta jne?


      • me miehet
        ja näin kirjoitti:

        Hassua kun tyttösi ei tykkää rintojen hyväilystä! Itse pidän todella paljon siitä kun rintojan hyväillää hellästi, näykkäistään, sivellään jne. Toistan edellisten asiaa ja sanon myös sen että kouriminen ei auta asiaa, sattuu vain ja sen jälkeen ei tunnu enää hellä kosketus hyvälle.
        Itse en kyllä saa orgasmia siitä kun rintojani hyväillään, vaikka miehet usein kuvittelevat että se on unelmien täyttymys. Heitänpä kysymyksen takaisin, saavatko miehet suurta tyydytystä rintojen näykkimisestä, koskettelusta jne?

        rinnoista tykätään ja täten useimmat varmasti saavat tyydytystä niiden hyväilemisestä. sekin luonnolisesti riippuu vähän henkilöstä. miehethän ovat tunnetusti enemmän ottava kuin antava osapuoli, mutta minä olen oikeen tyytyväinen siihen että vaikka mies olen niin enemmän tykkään antaa kun ottaa (ainakin esileikissä) ja täten minulle on myös tärkeää että kumppanini tykkää siitä mitä hänelle teen, mutta en tietenkään tee mitään mistä en itse tykkää, mutta hyvä seikka on se että tykkään yleisesti tuottaa kumppanilleni nautintoa mikä on hyvä ominaisuus siinä mielessä että tykkään periaatteessa kaikesta mistä kumppaninikin. vaikka tykkään rintoja hyväillä, niin enpä nyt sitten tiedä että jaksaako niitä rintoja enää hyväillä, koska minulle se on suurin osa nautinnosta että tyttöystäväkin tykkää. ja jos tyttöystävääni sattuu hänen rinnoillensa suorittamani hyväily menee hommasta kokonaan maku ja siitä ihan masentuu kun tulee sellainen olo että on huono kun ei osaa kun satuttaa:S no mutta aina olen yhdynnässä, sormettamalla tai nuolemalla hänen pimppiään tyydyttänyt hänet ja sehän on tärkeintä että molemmat saa tyydytyksen:)


    • Kolmenkympin hekumassa

      Mulla on herkät ja runsaat rinnat. Aiemmin en pitänyt siitä, että mies pitää niitä hyvänä. Muistan menneisyydestä tilanteita, joissa rintojen ja nännien hyväily on tuntunut pahalta.

      Ihan vasta kuluneen vuoden aikana olen oppinut todella nauttimaan miehen kosketuksestani rinnoillani ja nänneilläni. Kiihottaa mua erittäin paljon nykyään.

      En oikein tiedä, mikä on muutoksen saanut aikaan. Ehkä vain on niin, että ajan myötä oppii nauttimaan eri asioista. Kyllähän mä itse aktissakin nautin tällä hetkellä eri asioista kuin parikymppisenä.

      Me naiset ollaan aika monimuotoisia... Nautiskelkaa toisistanne ;)

    • ei auta!

      Kun se on vähän niin, että joka nainen tykkää eri jutuista.

      Sun tyttös kiihottuu jostain muusta.

    • niin isot

      tissi, että niitä pitää puristella ja hyväillä kunnolla. Kyllä minä ainakin tykkään kovasti :)

    • -S-A-A-R-A-

      Rintojen hellä koskettelu on kiihottavaa.. Kiemurtelen nautinnosta kun niitä hyväillään sulan avulla!

      • Tia;0)

        Kiitos!! Pitääpäs pitää sulka mielessä ;)

        Vielä kaksi vuotta aikaisemmin olisin sanonut, että en kiihotu rintojen hyväilystä ollenkaan! Minulle niiden hyväily, nuoleskelu yms. oli ainoastaan jotain mistä vain mies nauttii. Toki olin tilanteessa mukana... mutta en pitänyt - enkä edes näytellyt pitäväni. Ainoa ihanuus tässä oli rintojeni saama ihailu :D
        No sitten vaihtui mies... ja tekniikka. Aikaisempien miesten ongelmana on ollut puhtaasti aivan liika voima. Liian ison alueen huomiointi, kun nänneissä se terästynein tunto kuitenkin on. Liian "suuri suu" ja liian suuri imu. Nykyinen saa minulle melkein orgasmin aikaiseksi rintojen hyväilyllään... tunne on ihmeellinen, kun aiemmin en vain kiihottunut yhtään. Suippojen huulten välissä pyörittelee nännejäni...ja samalla kieli lipoo nänninpäätä. Välillä vain terävä kieli vaeltelee ja lipoo nopeasti ja hellästi... Hmmmmm... se on ihanaa :D

        Alkuperäiselle vielä :) Tarkoituksenani ei ole väittää, että sinä olisit huono. Kuitenkin kannattaa vaihdella tekniikkaa hieman... ja muistaa että kiihottumisen aikaansaamiseksi pitää hieman viipyillä :) Yksinkertaisesti selitys voi olla sekin, että nainen ei vain pidä rintojen hyväilyistä. Monia syitä voi olla taustalla.


      • Anonyymi

        Varsinkin kun niitä vielä nuolee kielellä että nännit kovettuu silloin naisen pillu myös kostuu ja hän on valmis että mies nai häntä miehen .yrpää tulee isoksi kun mies kiihottuu👍🤶😍👍


    • rintojen

      suutelu yms. ei tunnu missään. Mut nännien hellä käsittely on joskus tuonut mulle orkun. Varsinkin oikeanpuoleinen rinta on mulla se paras:)
      Miehet ottakaa rinnasta hellän vahvahko ote ja keskittykää sitten nännin alueeseen. Niin ja naiset tekin voisitte koittaa miten miehenne reagoi samaan asiaan.

    • nainen 44v

      Tykkään ja nautin todella paljon rintojen hyväilystä. Muutaman kerran olen saanut orgasmin, kun mies on oikein hellinyt niitä ja imenyt kauan ja antaumuksella. Parhaiten kiihotun rintoja hyväilemällä.Kun mies puristelee rintoja ja nuolee ja imee nännejä, se tuntuu tosi ihanalle ja kiihotun takuuvarmasti. Minulla on isot, mutta tosi herkät rinnat. (DD-kuppi)

      • Anonyymi

        Sinua nainen 44 haluaisin tavata että voisin muolla sun rintoja ja sun häpyhuuleja👍❤️😍👍


    • Anonyymi

      Haluaisin, että mies nuolisi ja suutelisi rintojani (ja vaginaani). Ehkä ensin mainittua hän tekisi, hyvällä tuurilla siis, mutta tätä jälkimmäistä ei pyytämälläkään.

    • Anonyymi

      Rakastan. Minulla on isot valtavat rinnat, tuntuu niin hyvältä kun niitä imetään, lutkutetaan oikein huolella. Haluaisin imettää jotain tuntematonta. Tykkään myös nipistimistä ja lypsämisestä. Rajutkin leikit ovat joskus paikallaan, kunnon nännivenytys ja sitominen, nämä tosin harvakseltaan mutta on kyllä ihanaa.

      • Anonyymi

        Sulla 15 vuoden sytytyslanka....


      • Anonyymi

        Kerro rohkeasti enemmänkin niin toteutetaan tuo toiveesikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla 15 vuoden sytytyslanka....

        Eipä ku sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla 15 vuoden sytytyslanka....

        Hauskoja nämä kommentit!


    • Anonyymi

      Sun vaimo joko ei rakasta sua tosissaan ,vaan oot kulissi joko että vaimo ei rakasta sinua ja antaa toisen tehdä sen.sun liitto on huonolla tolalla.Kaikki naiset tykkää rintojen imemisestä

    • Anonyymi

      H­e­i! Kutsum­­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­­udess­­a cha­­tis­­sa! Meitä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 http://3255222.com/H/B0rqn 👈

    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­­eksi­tea­­­tteri ava­utu­­u Su­­­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­­i. Il­­mo­­­ittautum­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämme tä­­­äl­l­ä - http://3411222.com/H/Lh7AE 👈

    • Anonyymi

      Mitä vanhemmaksi tullut, sen paremmalta tuntuu, aivan kuin hermoradat vahvistuisivat ja herkistyisivät, ja johtavat suoraan naisen paikkaan..

    • Anonyymi

      Täällä myös D-kuppinen ja rakastan rintojeni huomioimista seksissä ja muutenkin.
      Mieheni onkin ns. tissimiehiä ja molemmille pikaorkut saa keittiön tuolilla kasvokkain. Minä ratsastan ja mies imee rintojani. Olen aina niin kiimainen, kun mies tulee taakseni, tarttuu rinnoista ja kuiskii korvaani. Siinä kostuu pikkarit välittömästi. Se on joko takaapäin pöytää vasten , pöydän päällä (mieheni istuu ensin tuolilla antaen kielihoitoa) tai tuolilla....
      Taidankin lähteä ukon luo autotalliin katsomaan, josko suikkari kelpais ;)

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­um­me sinu­t käym­­­ään u­­­udess­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://99366.com/H/R1xf7 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­­­t kä­­­ym­­­ään uude­ss­­­a cha­­­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://a2965.com/H/6Nayb 👈

    • Meissä on eroja kaikissa ihmisissä. Valitettavasti tyttösi ei sitten tykkää. Tosin myös liian kova puristelu esileikissä voi oikeasti satuttaa, silloin taas kun seksi tuntuu tosi hyvältä ja olen melkein saamassa ja jos nänniä puristaa,imee tai puraisee hellästi kovaa voin saada rajumman orgasmin.
      Olen myös saanut nänniorgasmin. Rakastan kun minun kaikki osiot huomioidaan.

    • Anonyymi

      H­ei! Oma str­­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­­­lle, jotk­­­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://a2965.com/H/r5DC 👈

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe