Niksejä siis uretaanin poistoon.. Kokeiltu on siihen tarkoitettuja suihkeita, niin tuoreelle kuin kovettuneelle, mutta jäljet jää kuitenkin.. Ideoita??
URETAANI pois
8
13635
Vastaukset
- kulumalla
aikanaan.
- Make
Ei lähde muuten tosiaan kuin kulumalla.
Uretaania on semmonen liima, ettei irti lähde tekstiileistä millään.
- Marko.
Eipä muuta kuin hankaamaan.
- Muistaakseni.
Tinneri tai muu voimakas liuotin muistaakseni poisti uretaanin, mutta useimmat tekstiilit eivät kestä voimakkaita liuottimia. Väri ainakin haalistuu. Kannattaa kokeilla viimeisenä keinona. Vaatteen kestoa kannattaa kokeilla ensin jonnekin huomaamattomaan paikkaan.
- 112
voit uskoa.
- ...
Kynsilakanpoistoaine tehoaa ainakin pieniin läikkiin, isoista en tiedä. Kaasa siis ainetta ja hiero hetken päästä.
- Anonyymi
Pullossa lukee muistaakseni että märkä uretaani asetonilla ja kuiva mekaanisesti, elikkä siis rapsuttamalla. Ite ainakin sain suurimmat pois rapsuttamalla kynnellä
Se ei lähde millään. Siitä voit/saat olla varma. Uretaani kun pitää jöötä kuin tikku paskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395