Galaxy ja palvelu

Poro

Kovasti Tallinkin palvelua moititaan täällä. Lisäänpä yhden näkökulman. Olen muutaman kerran käynyt Tallinnassa Tallinkin laivalla ja palvelu on mielestämme ollut ihan asiallista, joskin hymytöntä enimmäkseen. Viimeisen matkamme, Galaxylla, jälkeen päätimme lopettaa matkat risteilyaluksilla Tallinnaan. Syy ei ole suinkaan palvelussa, vaan kanssamatkustajissa. Helkkarinmoisia örveltäjiä suurin osa! Ei tuollaisia kännisiä resupellejä viitsi kukaan palvella suurella innostuksella!

9

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deipyle

tätä näkökulmaa on kyllä hyvä pohtia. Jonkin verran ihmeissäni olen seurannut tätä Galaxyn palvelun moittimista, voiko henkilökunta tosiaan olla niin erilaista laivoilla vaikka saman varustamon alle kuuluvatkin?

No, jään mielenkiinnolla odottamaan palvelukokemuksia vaikkapa lapsiperheiltä:) tai muuten selvinpäin risteileviltä, millainen oli buffet -oikeasti-, vai onko Galaxyn "tasokkuus" tosiaan laitettava lainausmerkkeihin..

• ärsyttää

Samaa mieltä teidän kanssa. Laivoilla on tosiaan ihan kauhea meno päällä. Olin tosi iloinen, että menin itse maihin yöksi, eikä tarvinnut jäädä laivaan katselemaan kanssamatkustajien elämöintiä. Sitä livenä seuranneena, en ihmettele ettei henkilökuntakaan jaksa jokaiselle hymyillä. Itse en kestäisi kyseistä työtä hetkeäkään.

Laivalla reilu vuosi sitten yöpyneenä ja aamiaisbuffetin syöneenä, en voi sitä kyllä kehua. Kehnot ja varsin virolaiset tarjoilut oli. Pöydät likaisia jne. En voi suositella kenellekään!

• tallinnaan

tänäänhän tuo nähdään ,josko tuo pitäää paikkansa,suuntana siis viro,ja yöpyminen laivalla,ans kattoo!...

• Poro
        tallinnaan kirjoitti:

tänäänhän tuo nähdään ,josko tuo pitäää paikkansa,suuntana siis viro,ja yöpyminen laivalla,ans kattoo!...

Hyvä hommma! Teepä puolueeton raportti havainnoistasi!

• Poro
        Poro kirjoitti:

Hyvä hommma! Teepä puolueeton raportti havainnoistasi!

Hauskaa matkaa joka tapauksessa!

• matkannut

varokaa matkustajat laivan ns.turvamiehiä,siis heitä jotka kulkevat yöllä kaytävillä,ne on nopeita taskuvarkaita,,,oon sen tullut huomaan,sata euroa meni ihan tosta vaan

• pettynyt

heän ovat valinneet ammattinsa jos edes ovat ammattilaisia, tuskin. He ovat palvelu ammatissa ja asiakas palvelu pitäisi olla moitteetonta vaikka millaisia känniläisiä ja urpoja laiva olisi täynnä!
      niin ne muutkin esim;kassapalvelu työntekijät, ja muut asiakaspalvelussa työtä tekevät joutuvat olemaan ytävällisiä hja hymyileviä vaikka milainen asiakas tulisi vastaan.
      he saavat palkan siitä!!!

ja olen kyllä huomannut että tuskin kukaan näillä"bile" laivoilla kulkisi jos ei pää asiana ole biletys, meneehän tallinnaan muutaman tunnin kestäviä pikaaluksia??! eikä lapsi perheitä kovin paljoa näy näillä laivoilla joissa ihmisten tiedetään bailaavan kympillä!

musta on naurettavaa että ihmisen örveltäminen jotenkin on hyvä selitys huonoon palveluun.

• Tosi-kehno

Joo, en mää mut noi muut.
      Melkoisen kehno veruke.

• Anonyymi

Vain peili on lahjomaton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe