minkä takia Christina ja Jorge Santos, se tanssija siis, erosivat? Pettikö Jorge Christinaa vai mitä tapahtui?
christina ja Jorge
5
447
Vastaukset
- jajaajaj
Kaippa Christina kyylstyi? Häneenhän on vuosien varrella yhdisterty lukuisia miehiä jotka ovat oleet vain "hetken huumaa". JOrgehan oli tanssija,kuten myös Britneyn exä Kevin F? Mitpä jos oli samanlainen hännystelijä kuin kollegansa ja käytti kuuluisaa tyttöystävää vain hyväksi;/
- voi tuo olla
voiko muuta enää sanoa.
- Erizo
Jorge ei pettänyt Christinaa. Ja he erosivat ilman ylimääräistä draamaa, ja ovat yhä jonkinlaisissa kaveruusväleissä keskenään. Jorgelle taisi maailmantähden kiireellisyys ja julkisuus käydä vain taakakasi.
- X - tina fani
Jordania? Se on Christinan aviomiehen nimi. Eikä pari ole minun mielestäni ollut lainkaan eroamassa. Päinvastoin! Eivätkös he ole olleet ostamassa jo vauvavaatteitakin? Ainakin lehdissä on hurjasti vihjailtu parin esikoisesta. En kyllä tiedä pitääkö huhut lapsesta paikkaansa, mutta toisaalta en tiedä onko eroamis - huhuissa mitään perää. Vaikea tilanne...
- jordania
vaan jorgea, sitä taustatanssijaa kenen kanssa christina joskus seurusteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as463057Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232914- 472779
- 562618
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582518Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482500On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782168- 692068
- 452062