Eli: Tilasin "kytkykaupan" kautta liitymän puhelimen (Nokia N73) tuleeko paketissa mukana muistikortti? Kaverini oli ostanut liikkeestä puhelimen ja paketissa oli ollut 1Gt muistikortti.
Kytkykauppa + puhelinpaketti
5
3528
Vastaukset
- ei ainakaan
tullut! Ostin lokakuussa N73:n kytkykaupalla Saunalahdelta.
- _n73
pakettiin ainakaan vakiona kuulu muistikorttia mukaan.. music edition on eri juttu sitten mutta "vakio malliin" ei kuulu paitsi jos jälleen myyjällä on ollut joku tarjous kuten saunalahti mainostaa välillä tv:ssä ja dna liikkeelläkin olen moisia kampanjoita nähnyt.
- Elisalla
_n73 kirjoitti:
pakettiin ainakaan vakiona kuulu muistikorttia mukaan.. music edition on eri juttu sitten mutta "vakio malliin" ei kuulu paitsi jos jälleen myyjällä on ollut joku tarjous kuten saunalahti mainostaa välillä tv:ssä ja dna liikkeelläkin olen moisia kampanjoita nähnyt.
kannattaa ostaa se muistikortti, mulla ainakin N73 jumittaa kun on niin täynnä vaikka poistelen kuvia ja viestejä jatkuvasti. Toimii sitten sulavammin, n. 1gigan kortti on hyvä.
- kokemuksella
Elisalla kirjoitti:
kannattaa ostaa se muistikortti, mulla ainakin N73 jumittaa kun on niin täynnä vaikka poistelen kuvia ja viestejä jatkuvasti. Toimii sitten sulavammin, n. 1gigan kortti on hyvä.
kannattaa päivittää puhelimen softa! itellä on puolvuotta sitte hankittu n73 ja hommasin siihe navicoren ohjelmiston ja tokki ihan saatanasti ja oli järkyttävän hidas mutta päivityksen jälkeen toimii tosi sujuvasti 1G kortilla!!
- manilow
Nokia N73 music editioniin tulee muistikortti. Perusmalliin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921