Eli: Tilasin "kytkykaupan" kautta liitymän puhelimen (Nokia N73) tuleeko paketissa mukana muistikortti? Kaverini oli ostanut liikkeestä puhelimen ja paketissa oli ollut 1Gt muistikortti.
Kytkykauppa + puhelinpaketti
5
3495
Vastaukset
- ei ainakaan
tullut! Ostin lokakuussa N73:n kytkykaupalla Saunalahdelta.
- _n73
pakettiin ainakaan vakiona kuulu muistikorttia mukaan.. music edition on eri juttu sitten mutta "vakio malliin" ei kuulu paitsi jos jälleen myyjällä on ollut joku tarjous kuten saunalahti mainostaa välillä tv:ssä ja dna liikkeelläkin olen moisia kampanjoita nähnyt.
- Elisalla
_n73 kirjoitti:
pakettiin ainakaan vakiona kuulu muistikorttia mukaan.. music edition on eri juttu sitten mutta "vakio malliin" ei kuulu paitsi jos jälleen myyjällä on ollut joku tarjous kuten saunalahti mainostaa välillä tv:ssä ja dna liikkeelläkin olen moisia kampanjoita nähnyt.
kannattaa ostaa se muistikortti, mulla ainakin N73 jumittaa kun on niin täynnä vaikka poistelen kuvia ja viestejä jatkuvasti. Toimii sitten sulavammin, n. 1gigan kortti on hyvä.
- kokemuksella
Elisalla kirjoitti:
kannattaa ostaa se muistikortti, mulla ainakin N73 jumittaa kun on niin täynnä vaikka poistelen kuvia ja viestejä jatkuvasti. Toimii sitten sulavammin, n. 1gigan kortti on hyvä.
kannattaa päivittää puhelimen softa! itellä on puolvuotta sitte hankittu n73 ja hommasin siihe navicoren ohjelmiston ja tokki ihan saatanasti ja oli järkyttävän hidas mutta päivityksen jälkeen toimii tosi sujuvasti 1G kortilla!!
- manilow
Nokia N73 music editioniin tulee muistikortti. Perusmalliin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2962676Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001409- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991225Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451063
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22900- 33807