Olen menossa vieraana kaverini lapsen ristiäisiin. Mitä ostaisin sille? Rahaa ei paljon ole käytössä, mutta jotain haluaisin ostaa.
Mitä ristiäis lahjaksi?
5
2817
Vastaukset
- itse äityli
- Vauvan vaatteille on aina käyttöä. Koko 60 senttiä pitäisi olla ok.
- Ruokalappu vauvalle tulevaa käyttöä varten.
- Vaippoja menee aina. (Huomaa eri kokoisia, paketeissa lukee koot, ota pienelle tarkoitettuja)
- Pieni kylpypyyhe vauvalle, näitähän voi tilata nimellä kirjailtunakin, tosin maksaa vähän extraa.
- Vauvan leluille aina käyttöä (vai onko jo mones lapsi, jos entisiäkin vaikka 3 lasta leluja jo lienee tarpeeksi :)
- Tuttipullo/tutteja JOS tiedät varmaksi että ko. vauva sellaisia käyttää. Kaikki eivät käytä lainkaan joten jos et tiedä käyttääkö älä osta näitä.
Siinäpä nyt jotain edullisempaa ja varmasti hyödyllistä. Kultasepän liikkeistä saa sitten kalliimpia lahjoja, jos haluaa myöhempää käyttöä varten ostaa lapselle vaikkapa pienen kaula tai rannekorunkorun. Lusikat/kummivalokuvakehykset ym. kaiverrettavat kummeille ajatellut jutut tosin kannattaa jättää heille. - ..................
Voit myös ostaa sellasen kirjan jota vanhemmat voi täyttää.
- .....................
Kirjat yleensäkin on kivoja lahjoja... Niillä on aina käyttöä.
- Aivan ihana
Laitapa Googleen hakusanaksi uniriepu,
niin saat linkkejä ja kuvia suloisista,
pehmeistä eläinaiheisista unirievuista.
Parempi unikaverina ja lohdun tuojana,
kuin yksikään pehmolelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770